Image Hosted by ImageShack.us Nedilja - Dobrodošli Ukurac - Blog.hr

nedjelja, 26.03.2006.

Nedilja

Nedilja-najgori dan.
Znas da je sutra novi tjedan, i to još gori ponediljak. A ponediljak je pocetak tjedna i onda znas da imas jos 5 dana i jos se nemos pocet nadat da ce brzo vikend...
Sta se tice skole, sve san gori i gori. Ma boli me, drži me to sta znan da ima još samo 2 i po miseca i moran to izdržat, pokusat skupit sta manje aseva (haha, ta mi je dobra). A ono, stas sad kad se potrefe 4 asa u jednon danu nemos tu nista :). triba to gledat sa pozitivne strane! ... cekaj... nema pozitivne strane... A jebes ga onda cu okidat 2-3 predmeta.
Toliko je dosadan danasnji dan da san trosia vrime na glupe razgovore priko msna, evo primjer:
Mili says:ko?
Toni says:
neven
Mili says:
ko?
Toni says:
neven bogte
Mili says:
ko?
Toni says:
neven!!!
Mili says:
ko?
Toni says:
neeven
Mili says:
ko?
Toni says:
neven
Mili says:
ko?
Toni says:
neven
Mili says:
koji neven?
Toni says:
neven
Mili says:
ko?
Toni says:
neven
Mili says:
ko?
Toni says:
neven
Mili says:
ko?
Toni says:
neven
Mili says:
ko?
Toni says:
neven
Mili says:
ko?
Toni says:
neven
Mili says:
ko?
Toni says:
neven
Mili says:
ko?
Toni says:
neven
Mili says:
ko?
Toni says:
neven
Mili says:
ko?
Toni says:
crkni
Mili says:
necu

Nema sta. sigurno ste se uzivili u post :)
Eto, bar mi je jucer navecer bilo zabavno. Posto su me skartali moji iz razreda (e zvone!) pozva san prijatelje vanka. Mislin to je bila sprdacina vrhunska. Od biljarnice do McDonaldsa da bi nakraju zavrsili u prijatelja doma zavaljeni na kauču uz resident evil. E sad je tribalo smislit nacin kako u 2 ujutro iz Solinske doc doma na Mertojak? Hmm.... Zvone jedino ti znas odgovor ;)

| 21:00 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>