Image Hosted by ImageShack.us >Nema naslova< - Dobrodošli Ukurac - Blog.hr

ponedjeljak, 13.03.2006.

>Nema naslova<

Da, vidite po samom naslovu koliko je zabavno bit vlasnik ovog bloga. Naravno, subota koja je tako dugo planirana, nikad nije odigrana. Naravno zvone je kriv (čitaj Nja Nje hahahhahhahahahah!!!), jer je reka da nas je 4 premalo za igrat, a jebiga zvone!
Jedva cekan lito! Nema sta, iman toliko planova za lito da to nisu istine... Bit ce prepreludo. Sva srica da postoji otok ciovo (sa pticjom gripom sad, al stas). Još samo 3 miseca...SAMO! Ali svi se slazu da je ova godina prosla najbrze do sad (još nije gotova, ali opet). Ocjene nisu mogle bit bolje za sad (samo 5 aseva woho!), ali vidit cemo mi do kraja...ima jooš duuuga ta 3 miseca.
EEEE Kara se osisa! Miki se osisa! Pesta se osisa! Ja cu se osisat! Svi se sisaju! Alii Kaaraa je najjaci! Pravi je glavić!!!
A pogotovo danas kad smo ga spankali po glavi dok se on bespomocno pokusava izbavit iz kravate! I tako 3-4 puta. Zacrveniaaa seee!!! Zamislite ga onako celavog, sa žilom na glavi, i jednom crtom nasrid cela kako je crven ka paprika (afrika)!! (Na sta vas posjeti...hm...) I još da se Roje osisa ja bi puka! Kad on dodje sa onon svojon Elvisovkom! I kad se osisa, i kad stavi voska na kosu! E ta je slika smisna... I s onin moton dok seta i drzi torbu na jednon ramenu...a sta da van još prican!
A ja sa svojon koson izgledan ka najveci Mamut, moran se sisat...ovo je smisno vise...
Da...javljan van se ovako kasno(Roje spava vec 2 sata ali opet) samo da se ne naljute ove 2-3 osobe sta dolaze na moj jakozanimljiv blog, da vide kako san ja jadan i dajen postove svaki 2. tjedan!
Žila! ----> pozdrav NjA NjU! (bez uvrede, i P.S. moran saznat odakle ta baza...)

Karaman --->
Image Hosted by ImageShack.us

| 23:18 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>