ŽIVOT NA KOTAČIMA


-molim vas,gospođice,možete li mi ukrupniti ove sitne kovanice?
-MOŽE ,NEMA PROBLEMA.KOLIKO IMA?
-ne znam ,ali ako bude za 5 eura ,molim vas promijenite mi .
-DOGOVORENO .

Ajme ,koliko ću morat nadoplatiti za 5 eura .Di je sad mene našla ,kao da ima senzor da danas iman u žepu 20 kuna .
Nevjerojatno ,kako ću joj reć da ne mogu ,kad je onako u kolica .Bez obzira šta se ne mogu otet dojmu ,da je to sve dio "organiziranog prosjačenja " ta kolica me muče -nikad ne znaš .
Primjetila sam da ima čak i slobodne dane .Kad nje nema onda tu prosjači jedan čovjek bez noge isto u kolica .Mislim da su zajedno u "kukuruzu".Morat ću obratit pažnju ,jesu li kolica ista ,zapamtit ću neki detalj na njima .
Jao kako odvratno od mene .Šta je ,uopće ,mene briga čime se oni bave .Jednostavno ne mogu ,a da ne razmišljam o njima .
Bili su tu i prošlog ljeta .Ona je jako ostarila od lani ,Ako je lani imala ,kako mi reče 21 godinu ,sad ima 22.Jako mi izgleda staro .Ono šta me danas zaintrigiralo jest ,učinilo mi se da joj je slomljen nos i da joj je lice puno ožilljaka .To je bilo prvi put da sam ju izbliza pogledala ove godine .Zubi su joj propali ,oni koji još vise na vilici su crni .Svaki put kad priča ,meni je u glavi kako smo se kao djeca zabavljali tako što bismo "bronhi" bombone redovito, kad bi omekšali, lijepli na zube i tako strašili bake i roditelje . Moj sin se danas tako ne igra .

Mislim si ,na koju foru oblači one uske rebe i patike ,mora da joj netko pomaže .
Nisam još uspijela vidit tko dolazi po nju .
lAni sam se bavila mišlju ,onako dok bi ju promatrala ovlaš ispuhujući dim cigarete ,pa sam kao imala legitiman razlog biti joj blizu i kao neizainteresirano pogledavat okolo ,kako bi bilo da viknem-Pazi ZMIJA-bi li ustala instinktivno?




U vrećici je bilo pomno zbrojeno 40 kuna .Točno u lipu .Nakon 10 minuta ,pognute glave i izbjegavajućeg pogleda ,došla je po novac .Nije ništa pitala .Smijuljila se sramno zatvorenih usta .


Nakon sat vremena "crni sakupljač boca "došao je promijeniti 5 eura ..........



TO BE CONTINUED


07.08.2012. u 12:46 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo su moje priče o meni,mojoj borbi ...sretan

Linkovi