ud

četvrtak, 19.07.2007.

Prdnuo sam draga, molim te oprosti. Bijo sam danas tamo, je tamo gdje se studira. Na ulazu me dočekala žifčana baba sa troglavim dildom i ogrlicom koja izgleda kao zhakovo debelo crijevo (ne ono za meso vec ono za povrće). Krenuh dalje i naletih na trola sa one handed machetom u lijevoj ruci, u desnoj ruci je imao olofku. Macheta mu sluzi za oštrenje olofke. Bila je to posebna olofka, takvu nikad nisam vidio. Bila je masna i velika i mirisala je na zimsku berbu ljetnih krastavaca. Zviždala je poznate tonove od klape "Rufus i sinovi". Nakon što sam ga pomno proučio trol reče: "Beži bre što me gledaš, nikad nisi vidio trola s machetom i olofkom???". Popeo sam se na drugi kat. Gore je bio party posvečen tariguzu i njegovoj desnoj ruci, mariguzu. Bio je to parti godine, tako su bar napisali u 24 minute.

19.07.2007. u 23:32 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ud - ruka ili noga

Linkovi

Blog.hr
digg
T-Zombix



ICQ(265660426):