ud

ponedjeljak, 30.01.2006.

unter zweit unt stunde reit

AHA... sretan si, sretan si, pojeo si pečurke :-) Ljudi moji, došla mi je iz glave u guzicu jedna guzica!
Guzica mi je objasnila što mi danas oralno unosimo u vlastiti organizam. Unosimo sranja, sranja koja imaju dobru reklamu. Npr. KoKa-Kola ima po meni danas najbolje reklame, a sadrži žive i mrtve organizme nepoznatog podrijetla (podrijetlo poznato uredništvu) u praškastom obliku razrijeđene sa H2O vulgaris. S druge strane tu je McDolarnds, koji također puno love ulaže u marketing, te raznorazne klaune i maskote. Ljudi misle da dobra reklama znači dobar proizvod i masovno posjećuju dotične restorane koji zaleđuju raznorazne proizvode upitnog podrijetla, (zovi uredništvo, haha) te kasnije prodaju te iste proizvode pod svježe. Po meni, jedini "dobri" proizvodi tamo su stvari koje se mogu zalediti, (čitaj: sladoled) sve ostalo je za bacit u roku sad ili odmah. Dakle, do not go to McShitlands i ne pit Koka Kolicu.

30.01.2006. u 22:12 • 2 KomentaraPrint#

subota, 14.01.2006.

MASLINOVO ULJE

Here I am again, today ću vam pričat o maslinovom ulju.
Dakle, koliko sam ja skužio, postoje tri vrste maslinovog ulja:extra jumfersko (extra djevičansko), jumfersko (djevičansko) i stock maslinovo ulje. Heh, valjda su čep prozvali jumfom. Dakle, dolazimo do zaključka da extra jumfersko maslinovo ulje ima blindirani čep od titana, što nam kaže da ne želi da mu skidamo jumf, te je najkvalitetnije ulje na tržištu. Druga vrsta, jumferska, ima čep sa rupicama te automatski postaje half-jumferska i postaje srednje kvalitete. Na kraju, dolazimo do stock iliti non-jumferskog maslinovog ulja. To ulje nema čepa te se može brzo i kvalitetno doći do sadržaja. To ulje je najlošije kvalitete, valjda zbog picajzla koje uđu unutra.

Do SLUŠANJA/ČITANJA/GLEDANJA/POSTANJA dragi moji.

14.01.2006. u 17:35 • 4 KomentaraPrint#

nedjelja, 08.01.2006.

BEZIMENI POST

Evo mene opet da vam pričam o stanigmatističnim svojstvima guzobrisa (čitaj: WC papir).
Dakle, WC papir mora imati takva svojstva da ne propušta sranje, a propušta fekalne vode, dakle, WC papir nam pročišćava naše govno, te nas štiti od guznih nametnika koji znaju biti dosta gadni pri napadu tajfuna jer počinje borba za preživljavanje. Samo NAJVEĆI, NAJSNAŽNIJI i NAJJAČI može preživjeti.

Image Hosted by ImageShack.us

08.01.2006. u 23:13 • 3 KomentaraPrint#

subota, 07.01.2006.

Hrenofke

Zašto se hrenofke raspadaju? To je pitanje koje si postavljaju mnogi poznati scijentolozi kao što su Đorđ Buš i Toni Bler.
Ja imam odgovor na to zanimljivo i nadasve osebujno pitanje, naime, po meni, hrenofka se raspadne u vreloj vodi jer joj je potencijalna energija veća od kinetičke što nam kaže da je hrenofka anaeroban organizam te može živjeti na planeti Zemlji.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

07.01.2006. u 23:14 • 4 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ud - ruka ili noga

Linkovi

Blog.hr
digg
T-Zombix



ICQ(265660426):