petak, 12.09.2008.

Promjena plana!

Dragi učenici!Jako sam radosna što ću vam predavati skrb za magična stvorenja, to je jako zanimljiv predmet a i neću raditi po prošlom programu, več imam svoj!Samo tražim od vas da budete pristojni i da slušate kada pričam, jer ćete shvatiti i lakše naućiti, no voljela bih da vas vidim na satovima, jer ipak ste sami odlučili dolaziti na ovaj sat, ako vam nešto sa rasporedom nije jasno, javite se u Glavnu dvoranu, a i morate se obavezno upisati tamo da biste pohađali ovu školu i ovaj predmet, no dobro da ne dužim jer ipak ćemo se danas malo upoznati sa gradivom, malo sam ga promijenila, ali krenimo!!!
Ove godine imamo prvi i drugi razred, i različito gradivo.
1.GODINA:
I.Vile i vilenjaci!
-Što je to vilenjak?
-Kako biti sigurni da ste vidjeli vilenjaka?
-Vilinska drveća,vilinsko kolo i vilinski sajam.
-Priče o zahvalnim i uslužnim vilenjacima i kako zadobiti naklonost vilenjaka.
II.Mitologija!
-Hipogrifi!
...Ostalo vam neću reči...
2.GODINA:
I.Zmajologija
1.Zmaj?
-Općenito o zmajevima...
-Prirodni razvoj zmajeva:rast,kosti,mišići.
-Životni ciklus zmajeva.
-Ponašanje zmajeva.
-Zmajsko pismo( učit ćemo samo dio), rad sa zmajevima:kroćenje i let.
-Zmajološki laboratorij
2.Vrste zmajeva!
Ove godine učiti ćete skoro pa sve vrste zmajeva!
-Seobe i staništa
-Evolucija zmajeva:izumrli zmajevi
-Europski zmaj
-Vodoriga
-Ledeni zmaj
-Zmaj puzač
-Patuljasti zmaj
-Basilisk
-Kineski lung
-Korejski yong
-Tibetanski zmaj
-Gujocrv
-Letiguja
-Hidra
-Meksički Amfiter
-Zmaj-nočni leptir
-Tasmanijski zmaj
3.Klasifikacija pseudo-zmajeva
-Pijetlozmaj
-Feniks
-Komodo zmaj
Eto,to bi bilo to, no sada...Več sam potrošila cijeli sat?!?Nemogu vjerovati...No dobro,vidimo se slijedećeg petka!

Objavljeno u 10:30 • Komentari (17) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Opis bloga
Došla je i nova godina, a i nova učiteljica koja će vam predavati Skrb za magična stvorenja.Moje ime je Tarantacha Sciena Lordsdale i ja ću vam biti nova učiteljica Skrbi za magična stvorenja.Pošto je ovaj predmet neobavezan, molila bih da mi se jave u komentarima oni koji bi voljeli ići na ovaj predmet, a pošto je i nova godina, voljela bih da se svi oni koji su prije bili na ovome predmetu i koji bi još voljeli ići jave također u komentarima.Pravila su vam u boxevima.Hvala!
Sva pitanja koja mi budete postavili odgovorit ću vam u kabinetu:kabinetproflordsdale.blog.hr
Ovo sam ja:
Image and video hosting by TinyPic
Ovo je moj čarobni štapić:
Image and video hosting by TinyPic
I moja mačka Saphira:

Pets name: Saphira
Adopt your own!

Možda nekad bude na satovima sjedila u kutu, ne brinite voli se maziti, ali je nemojte previše gnjavit.


Discover Ronan Hardiman!

RASPORED:Petkom!
OCJENE:
*Odlično-6
*Iznad očekivanja-5
*prihvatljivo-4
*Loše-3
*Grozno-2
*Trol-1
PRAVILA:
-Svi koji idu na ovaj predmet:dolazak obavezan!
-Ispričnicu dajete u roku od pet dana, koju ostavljate u mom kabinetu .
-Ako ispričnice ne budu date, oduzima se po deset bodova.
-Sva pitanja koja budu postavljena, biti će odgovorena u mom kabinetu, a ako su to pitanja o pravljenju referata ili o tome što učimo, odgovore ćete pronači u trečem boxu.
UČENICI KOJI SU MI SE JAVILI DA ĆE POHAĐATI OVAJ PREDMET:
Griffindor:
Slytherin:
Rawenclaw:
1.Rosalie Parkinson
2.RayZarOn Draconis
Hufflepuff:
1.Chiki Jo Maggies

Ljubimci iz učionice

Ovo su moji ljubimci koji su u učionici, neće vam napakostiti niti ništa takvo, ne brinite.Vidjeti ćete kako će sa vremena na vrijeme rasti:
Ovo je Vatreno Srce, vuk-pas...Mješanci vuka i pasa nisu opasni kako se čini po nazivu, naprotiv ovo vam je velika maza:

Pets name: Vatreno Srce
Adopt your own!

Ovo je Coredo.

Pets name: Coredo
Adopt your own!

Ovo je Lidy.

Pets name: Lidy
Adopt your own!

Tarant

Pets name: Tarant
Adopt your own!

I zadnji vuk-pas Sparkles.

Pets name: Sparkles
Adopt your own!

A sada mačke:
Fireheart

Pets name: Fireheart
Adopt your own!

I ovo je Saphira, moja mačka.

Pets name: Saphira
Adopt your own!

I ovo je jedan mali štakorčić Ryy, baš je sladak.

Pets name: Chakira
Adopt your own!

Ovo su moji vilinski vukopsi:
Moonlight Shadow

Pets name: Moonlight Shadow
Adopt your own!

Safire

Pets name: Safire
Adopt your own!

Jadranski Maestral

Pets name: Jadranski Maestral
Adopt your own!

Spirit

Pets name: Spirit
Adopt your own!

Lightshine

Pets name: Lightshine
Adopt your own!

I još jedan ali posljednji vilinski vukopas:Greenwich

Pets name: Greenwich
Adopt your own!

I evo još neki vukopsi, mješanci mješanaca:
Benrich

Pets name: Benrich
Adopt your own!

i Augen

Pets name: Augen
Adopt your own!

Konji( jako su pametne životinje, ove moje možete slobodno podragati):
Spirit( dobio je isto ime kao jedan vilinski vukopas)

Pets name: Spirit
Adopt your own!

Rainskin

Pets name: Rainskin
Adopt your own!

I evo njihove hrane:

Učenici koji pohađaju ovaj predmet:

UČENICI KOJI SU MI SE JAVILI DA ĆE POHAĐATI OVAJ PREDMET:
Griffindor:
1.Jale
2.Clare
Slytherin:
1.Amy Lee
2.Verixiss Whale
Rawenclaw:
1.Rosalie Parkinson
2.RayZarOn Draconis
3.Hermiona Granger
Hufflepuff:
1.Chiki Jo Maggies
2.Catharine Felix
HVALA VAM NA UPISIVANJU!!!