by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Koga ja čitam

dajana
tena
disco bar TRUCK
Sonia
twilight world
ena
Bara
Untached girl =D





život je samo crtica između dva datuma na nadgrobnom spomeniku....

Moj prvi post...

Ponukana dogadjanjima u posljednje vrijeme, odlucila sam ga i ja napraviti...
Jucer mi je umro prijatelj...Imao je 22 godine...Mlad, lijep, dobar...doduse nisam ga previse poznavala, ali ipak...

Danas 31.10.2008. mu je sahrana...u skolskom busu bilo je jako malo ljudi...svi planiraju ici na sahranu...i ja također...
nisam spremna na sahranu, ali moram...osjecam tu duznost, jer moj brat ne moze...isao je s njim u razred, no zauzet je, svira...
znam da ga boli, jer boli i mene...

To je uzas...mlad je, mlad...Imao je zarucnicu, i sada je sve nestalo...
njegovoj obitelji mora da je tesko...svi su na inekcijama, ma uzas...
Photobucket

A umro je i didin bratic, doduse njega nisam znala, ali kazu da je bio iznimno dobra osoba...moji ce na tu sahranu, a ja kod Igora...

puno bih toga rekla ali rijeci ne dolaze...
samo zivot prolazi...
a kao sto rekoh :život je samo crtica između dva datuma na nadgrobnom spomeniku....


|petak, 31.10.2008. , 12:23|

| Komentari (0) | Da/Ne| Print| ^







Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.