HTML>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> < blizze }
  srpanj, 2008 >
  1 2 3 4 5 6
28 29 30 31

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)

Komentari HocES/necES

ovdje ćemo pisati o našim životima i ludostima

Free Music

Image and video hosting by TinyPic

Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

*o nama*

Nas dvi smo sestre blizanke. Zovemo se Martina i Kristina.

Volimo: družit se s prijateljima, gledat filmove, slušat muziku, ić u kino, šetat se, plesat, iskrene osobe, vesele osobe..................
Ne volimo: ogovaranja, ljudsku glupost, zmije, skakavce.........

ako nas želite nešto pitati, pišite nam na
funky93@net.hr

nedjelja, 27.07.2008.

...pozdravi iz Barce...

waveEvo, nas dvije uživamo u Barceloni....:wave:

Čule smo se sa Sandrom i Ivanom i kažu da tu i nije baš lijepo vrijeme, ali da se popravlja.....e pa mi moramo priznati da je ovdje preprevruće i da se kupamo po cijele dane.....party
Kad smo u četvrtak navečer stigle pozdravile smo se s tetom, otuširale se i ravno u krevet....thumbup
cry

Petak...
Probudile smo se oko osam ipo...doručkovale..njami.i onda nam je teta rekla da se spremimo i da nas vodi u grad, a pri tome je bila jako jako nervozna. Prvo smo se prošetale gradom i kupile neke cool stvari (teta je častila), a oko jedan sat otišle smo u restoran i tamo upoznale tetinog zaručnika..cerek.eto zašto je bila tako nervozna...naime teta nam se udaje u deveti mjesec..smijeh..e to nas je potpuno šokiralo....trudna je i ima roditi u drugi mjesec..smijeh.nakon ručka vratili smo se kod tete u njezinu prekrasnu, ogromnu kuću ili bolje reći vilu....
oko četiri sata Martina i ja smo se spustile na tetin bazen i uživale....kasnije smo otišle na plažu i upoznale neke nove frendove.....a navečer smo pomagale teti u restoranu.....hrvatska

Subota...
Otišle smo na kupanje s prijateljima, vratile se kući oko podne, ručale i uživale u bazenu, a poslije se spustile do tetinog restorana i pomagale joj....yesfont>

Nedjelja...
Jutros smo išle prošetat gradom i na pizzu s novim prijateljima (Martina se zaljubila cerek)....došle kući oko jedanaest.....ručale....išle na plažu... i kao svaku večer pomagale teti u restoranu i sad smo ovdje, sjetile se vas pa eto da vam se javimo.....pa idemo nazad u restoran.....njami

Nedostajete nam svi, mama, tata, Jopa, Nixy, Sandroleta, Ivanči, blogeri..............ma svi!!!.......Velika kissa!!!!cerek
Komajte nam da znamo da nas čitate...........thumbup

- 21:29 - Komentari (25) - - printaj - §

srijeda, 23.07.2008.

*...Susresti te bila je sudbina; postati tvojom prijateljicom bila je odluka; ali zaljubiti se u tebe bilo je potpuno izvan moje kontrole...*

Mislimo da vać po naslovu znate o čemu je riječ;.....Jučer je Kiku ostavio dečko i bilo mi je jako žao, jer je to napravio bez ikakvog povoda, a baš smo sinoć trebale ići van s dečkima i prijateljicama......i ja nju ostavih svu uplakanu; da znate htjela sam je ostat tješit, ali kaže ona ma ajde ti uživat....i da znate nije ni za mene bio raj kad sam stigla u disko; naime moj "predragi" se ljubio s nekom mmrrrrrrrrr....burninmad...........mogla bih sad zadavit nekoga................i vratila se ja kući i pridružila se Kiki.........cryfont>
Ugl. naše prije Sandroleta i Ivanči su uvijek uz nas i puno im hvala na tome........PUSA CURKAMA!
cerek
Jutros smo čuvale Jopa i ja čuvale našeg bracu, a Kika je morala s mamom u grad uzet novu putovnicu, jer pagađajte....................sutra idemo u Barcelonu................jeeeeeee..............party
Jedva čekamo........ja i Kika smo presretne............idemo kod tete (mamine sestre) koja tamo ima restoran njami, pa ćemo joj pomagati, kupati se i jednostavno uživat........e, da zbog ovoga nam nije žao što smo slobodne......zubo...hhh... Trebala je i Jopa ići s nama, ali se njoj ne da ići jer je već bila prošlo ljeto, a uz to idemo nas dvije pa će njoj biti dosadno.....thumbup.....hhh....I
I mi smo bile u Barci prije pet godina, ali nije to isto...............hhh............

btw. netko nas je pitao koliko imamo godina, imamo 15 godina......
pozzzz
pjeva

- 13:46 - Komentari (22) - - printaj - §

utorak, 22.07.2008.

Naš prvi post!!!

YO!sretan:Nas dvi smo sisterice, točnije jednojajčane blizanke.heh.:wave:
Ovde ćete čitat o svim našim događajima, našim ludim prijateljima i uglavnom kako se provodimo svaki dan. zubo
Inače, da se prestavimo....party
Ja sam Kike, tj. Kristina, tj. mlađa blizanka. waveMoja sestra koja trenutno nije dostupna, jer čita časopis (ovde na krevetu) je Martina, tj. Marty, tj. starija blizanka. mah
Imamo veliku obitelj, a to su:
tata smokin, mama rolleyes, sestra Josipa (9) fino i brat Nikola (

Martina-imam
Kristina-imam
kiss
Toliko za sad od nas, ostavite nam puuno komentara. thumbup