Nakon pet godina HRT je promijenio vizualni identitet svog informativnog programa
ZAGREB - Godinama najgledanija televizijska emisija, Dnevnik Hrvatske radiotelevizije, iznenadio je ovih dana gledatelje novim vizualnim identitetom. Krupniji kadrovi, jača dominacija plave boje, moderna minimalistička scenografija, animacije i nova glazba u pozadini predstavljaju novi izgled Dnevnika.
Cijeli taj rad, za razliku od dosadašnje prakse, potpisuje ekipa sa samog HTV-a koja je na taj način, objašnjavaju, proslavila 50. godišnjicu postojanja Televizije i 80. godišnjicu Radija.
Prozor u svijet
- Te smo obljetnice proslavili na naš način. Htjeli smo cijeli informativni program likovno i idejno staviti, što se kaže, pod jednu kapu. Nastojali smo postići da Dnevnik izgleda kao prozor u svijet, što televizija, uostalom, i jest, a ne kao prozor u nečiju uredničku sobu - objašnjava Dario Iričanin iz HRT-ova dizajn servisa.
Nova komunikacija
Cijeli “make over” Informativnog programa trajao je pola godine i promijenjeno je, kažu, apsolutno sve. Konkretno, promijenjeni Dnevnik koji se emitira od prošle nedjelje čine nova scenografija, glazba, kadriranje, sami početak, ali i način prezentacije. Jedna je od promjena i, kako kaže, drukčiji način komunikacije između voditelja i gledatelja. Pod tom novom komunikacijom konkretno se smatra drukčije, krupnije kadriranje voditelja Dnevnika koji se na taj način čini “bliže” gledatelju.
Uz ekipu iz Dizajn servisa, novi informativni identitet državne televizije potpisuju i suradnici iz brojnih drugih odjela te kuće koja je prošli put svoj vizualni izgled mijenjala prije pet godina. Tada je, kao i godina prije toga, angažirala vanjske kuće. Ovaj put je rad povjeren samim HRT-ovcima, među kojima je, primjerice, za 3D animacije zaslužan Igor Dvorski, dok je novu glazbu u pozadini osmislio ton-majstor s Hrvatskog radija, Dubravko Robić.
Jutarnji.hr
|