Sljikice..=))

ETo LJUDI...OPEt MALO
SLikiCA MENI jAKO DRAgiH ljUDI....=))))))



IVanaaa...Abra.......
e iVanica...eh...ona jE odlIcNa osOba....
mozes joj sve rec....UviJek SpreMna PomOci...
NajbOLja OSoBa nA SVIJETU....
HH..U nJU Imam NajVise POVjereNJa...
A moA...PriMoRska KObAsa..=))
KOju jaGO VOJammmm....
Dad...VoLIs VOjeG
deCKa ABru...HH...ON je sPAljenO DITe...
KAd Si S NJIm NIkad NemOzes BIt
U kURCU...jer TE UVIjek nasMIJe...=))


Ewo IH...sa nIsu SljatkI..?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IvanA I SarA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i ivana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SVAst...e..SvaSt je ZAkooNN...
ON jE taKO dobAr pRijatelj...UvIJek SpreMAn
Pomoci..SAmo
STa je MALo POludiO u ZAdnJe vRijeMe...
PukLO mu NeSt U glaVU...hih...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MarTina P....Eh...ONA jE SupERRRRRRR....
hh...U NIZIM RazREdIMa sE BAs NIsmo POdnOsile, Ali
SAd JE ve KULLL...
Jako SvOJi sVOjeG decKIca FRAneta:..HH

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


DAniELica ....
HH..SupER FRndiCA..
I onA je Isto POludila u zadnje VrijeMe ...
Zuta MINUta...weee....
HH..NI NJoJ bas
NEIDe U LJubVAnOm ZIvOTu..alI..
BIT cE BOLje...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Dany...uf...al smo "sexy"
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SarIca...
Eh...Ona jE oDlicna Osoba..
U NJU sE istO MOzes POuZdaT...
UVijek Me cUVa..hh...
KapuliCa moA....=))))...
Uvijek spREmNa POmoC...=))))
I NJU IStO pUNO VOJAm.

Sara I SVast
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


saRa I iVana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SilVia S..Eh ONe Je SupEr CurA...
Samo Sta sAm Ju POvrIJedila...
I sad MI JE TAKO ZAO....Ali JBg...NA gReskama
se UCi...=))...Ima jAkoo Dobre Svajete....Ali FUl..
I U NJu IMam
PUno PUNo POvjereNJa...HH...
Mala SlaTKIca...
i nju JAko VOLIm...

heh...uplakana je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NEVEnicH I vIktor....eh...NEven..
...Sta DA kAzem ZA njegA....
MOj BivSi ...koji mi je sada
odlican frend...=)
A viktor...
ZAjebant...Uvijek ZA eKIPu...
Voli SvojU cuRu MArtinu...=))))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NeVenich....sexy maca...=))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANciCa, SandRica I doRica....
Eh..TO su vam Moje naj FReNdIce iZ raZreda..
lUdaKinje MOje MalE,..=))..HH..
Jako IH VOjimmm...
I iSto NeznM sa BI ja BEz NJih...=))

EvO mEne I anIce..
2 CRvene Koke..=).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DorIca i SandRica...MOje JUbice=)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vidas I mArio ( Kisa)....Eh..To MI jedAN oD naj FRndoVa...
nJega PunO vOjam...Isli Smo
U vrTic ZajednO u osnOvnu...
i Cak I u SredNje....Eg=)
A maRio.eh oN Je LEgenDa..
JOj Moj Mali KisiCa..
HH..Ja neznam sa BI Ja bEZ NJega...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hreljani....ekipa 4 ever....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MartIna O
E OdlicNa cURa...
VOli SvojeG decka Viktora::..Heh...
Spaljena....AlI na DoBar NAcin...

Ewo JEE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


NAda...EH...ON je ISto LEGEnda....
ALi...POnekAd ZNA PRetJerati...HIH...****
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LuiS...Hm...stA dA kaZem O NJemu...
Zakon JE...ZAkon...MOj SusEd...hm KOji...
ja MISlim 3...hihi=))))

Hehhh...blazen medu zenama..=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ZekO mAji....JOj....NJega JEdnostavno VOjim....
Idfe SAmonom u Skolu PA gA Vidam CEsto.....
ZEkicu::.poZam TE...=))))



MArtINa i AnitA...Eh...BlizaNkiCE MOje Male...
SvadAle Smo Se BEz VEze po Ljeti ...RAzlOg
NI nEznam...Ali saD je sVe okE....i BAs mI je DRago
stA smo oPet DobrE....HIH...JER su StvArno ZAkon CUre..=))

FraNE I Veky Zvan PikIc....
eh::..TO su Zakon decki E...VEky Ide SAmnOM U skOLu...
A Franeta Smo UpozNAli pReko pikiCA...hihih....
DobrO voZe moToRe...Brzo i Žestoko..=)))))..
FrAne...Hmmm...No KOmenT..=))))

FRane...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i ZA krAJ...
jedAN MAJi...dO koJEg mi JE fuLL sTALo...
moj slATkIS...mojA bUbICA..=)))..
Moj maJi...GOgO...ilI..
G¤GYn@


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Da Da...Evo Vam JOs SLJikiCa.....HEHe

Dany, Me i Neven....eto...moja najdraza slikica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me u Nevenovoj majci i kapi....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Muski ludaci...ajmo...weee...veceras
je nasa festa....veceras se VINO pije....=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eh Nevene nevene....pijes a??...daj malo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ekipa...maskare ca moru maskare....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dany & Martina & Me...
sexy mace...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neven i Me....na Novoj godini...eh..
proslo vrijeme...=)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us







LIPA KAJOkiss

Lipa Kajo....
Dok se mjesec nebom zlati...
znam da tvoja dusa pati...
ja te molim ne predaj se....

Jer kad zora u dan pukne...
bit ce kasno da jaukne...
glasa tvoga nitko cuti nece...

Da su tvoji prije znali...
kome su te obecali...
heeeeeeeeeeej....
nedaj Boze da sad ode ...
kad smo dosli do slobode...
Lipa Kajo roda moga...
ne udaj se za drugoga...
heeeeeeeeeeeeeeeeej ...
Lipa Kajo , lipa Kajo....

Kad na Gackom zora pukne...
bit ce kasno da jaukne...
glasa tvoga nitko cuti nece...

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej....

Da su tvoji prije znali ...
kome su te obecali...
nedaj Boze da sad ode ...
kad smo dosli do slobode ...
Lipa Kajo roda moga....
ne udaj se za drugoga ...
Lipa Kajo.... Lipa Kajo....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ..

Lipa Kajo.... Lipa Kajo...

(Joj meni je ovu pjesmu
Neven pjevao na novoj godini.....šmrc)


free image hosting

free image hosting





ZbOgOmno

Zbogom za danas za sutra,
za viječno ZBOGOM najdraži,
svemu je kraj, sad nestaj i sanjaj me,
to ti jedino preostaje ZNAJ


free image hosting

free image hosting




TeBicerek
Sjedim sama
hvata me hladnoća
nije to studen
nego je samoća...
samoća ta pusta,
samoća bez njega,
isto kao i zima bez snjega....
Samoća bez njega,
jako je teško,
kad god pomislim
sve je pusta greška
Vrati se dragi,
sada te molim,
ublaži samoću
Jer TEBE VOLIM!!!


image hosting file

image hosting file





SJECANJAno

Kazu da oci mi se zacakle kad pricam o tebi,
o svemu onom sto smo bili i sto smo mogli bit.
Kazu da usta mi se razvuku u neki lagani osmjeh,
nekako sjetan i tuzan.

I mogu se zaljubljivat nakon tebe, doista mogu.
I jeli zaista bitno sto ih sve s tobom usporedjujem.

Jos cujem korake proslosti,kako u srcu,
idu u krug, tapkaju,
ne znaju kud bi sa sobom.

A ti, ti si moja proslost, sve ono sto sam nekad bila,
moj smijeh i moja suza.
Sada si samo sjecanje, samo toplina u grudima,
samo jeza koja me prodje kad me pogledas tim crvenkastim ocima,
samo uzdah kad se sjetim tvojeg poljupca.

Ti lezis tu u svakoj mojoj biti, u svakom jutru,
ti si moja tajna zelja u svakoj paloj zvijezdi.
samo ti...




RockYou FunNote - Get Your Own


Volio bi da si tumadheadbangburninmad

Volio bih da si tu,
Ove noci kako trebas mi.
Kao more mornaru,
Nemam s kim nadu djeliti,
Djeliti, i sacuvati.

Volio bih da si tu,
Nocni program je na radiju
Pustaju neku dragu muziku,
Moje misli tebi putuju,
Putuju, da te pronadju.


Nocas zvijezde padat ce,
Jedna od njih nasa je,
Jedna nosi utjehu,
K'o u snu,
Volio bih da si tu.


Volio bih da si tu,
Ove noci da pricas mi,
Slavili bi do zore,
Svu bi njeznost svijeta popili,
Popili pa se ljubili.


Još uvijek te volimcerekkiss

Sjedim sama u mraku sobe.
Osjećam prazninu
Prazninu što je ostala za tobom.
U glavi mi se isprepliću misli,
Polako me vraćaju u prošlost,
U dane kad sam bila sretna
U dane kada mi osmijeh nije
Silazio s usana.
U dane kada si bio tu.
Čudno je
Osjećam se tako sama.
Tako odvojena od svijeta.
Pred očima mi tvoj lik,
Pogled anđela.
I shvatim koliko mi fališ.
Koliko mi fale tvoji dodiri,
Tvoj glas,
Koliko mi fali da još jednom
Čujem “Volim te”
Sad znam da nije bilo iskreno,
Ali ipak fali mi.
Zašto te tako teško zaboraviti,
Odustati od svega
Kad si me tako povrijedio.
No znam,
Srce ne bira
Preslaba sam da se borim,
Da se uvjeravam da te mrzim.
Teško je protiv srca,
A ono govori da te još uvijek
Neizmjerno volim



NJEMUrolleyeskiss

Voljet ću te zauvijek,
znam da hoću...
Čujem sjene i glasove neke kako mi to govore noću...

I kad svega nestane,
kad samo tuga ostane,
sjetit' će se nebo i rijeke neke koliko smo toga prošli...

Pričat' će cvijeće o danima sreće,
pričat' će noći kako je tako suđeno svima,
kako je kraj jednom morao doći...

Šapati naši negdje u daljini
govorit' ce prijateljici tišini...

Doći će druga djeca,
sjest' će na naša mjesta,
donijet' će ljubav i poljupce neke
bas kao i ti i ja u onim trenucima sreće...


free image hosting

free image hosting



Noćas rekao si kako
voliš me...
zagrlio si me..poljubio...
Je li bilo iskreno?
Ne znam...
Jer svaki tvoj pokret
čini mi se toliko pun ljubavi
a opet ne želim samu sebe
zavaravati...
Željela bih da mi kažeš...
iako već rekao si mi...
ne želim da umreš zamnom...
ne želim...
samo vrati mi se...
poljubi me još jednom...
zagrli me...
i nemoj me nikada više ostaviti..
Želim provesti svaki trenutak pored tebe...
skupa možemo izbrojati zvijezde na nebu...
ležati na pijesku i slušati šum valova...
napisati naša imena u moru...
gledati u mjesec...
i osjećati ljubav...
Osjećam se tako sigurno pored tebe..
mogao bi vjetar oko nas zauvijek puhati...
samo da budemo ponovno zajedno...
I onaj poljubac..
i zagrljaj...
i kako znao si moju kosu mrsiti pod prstima...
i poljubiti me u vrat...
je li sve bilo iskreno?
Jesi li me volio?
Obećala sam ti poljubac...
jučer...
no nisam sigurna hoću li moći
poljubiti tvoje usne i ostati ravnodušna...
hoću li uspjeti zadržati suze
i ne pasti pod okriljem noći...
Hoćeš li doći
kao što obećao si...
da poljubiš me ti
kad ja svoje obećanje održati ne mogu...
hoćeš li doći
i poljubiti me...
pogledati me sneno u oći
i kao nekad
na uho mi šapnuti...
zlo moje malo,
volim te....
I ja tebe...



Friendster images

Friendster images



NE ZNAM
Ne znam kad više boli
kad si tu ili kad te nema
kad me gledaš ili kad smo stranci
Ne znam... što više boli
ta tvoja crna kosa ili te divne oci
kad te želim ili kad te dozivam
Ne znam... kad više boli
kad se daje ili kad se moli
kad se mrzi ili kad se voli
Ne znam ali osječam DA BOLI


Friendster images

Friendster images






free image hosting

free image hosting




free image hosting

free image hosting




free image hosting

free image hosting



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace

MySpace



MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts




image hosting file

image hosting file




image hosting file

image hosting file




MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts




Friendster

Friendster



Friendster

Friendster




blog layouts

blog layouts




blog layouts

blog layouts



Myspace

Myspace




Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace




MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster images

Friendster images




Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images




Cursors

A



Cursors

Evo malo slikica.....


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

HehHe JUdi...Ewo Wam Opis...


Grunge Hearts Maker - bigoo.ws




Život jedne male koja je uvjek zaljubljena u krivog...
Ali MOzda SE NAde NeTko TKO ce JU Usreciti..
NAdaJmo se...NAdaJMo..=))


KoLiKo VaS Je*????Free Counters
Get a Free Counters


bLjOgOvI...HEh...

Evo...Neda mI se sVih PIsat..=))

Ivana Zcereksmijehkiss
Doraroflnutzujo
Curkecerekrolleyessmijeh
Azrathumbuprolleyeszujo
Ana.mahnutzujo
Martina Pcerekmahkiss
Anjacereknutzujo
Ivanina sekanutthumbuprolleyes:
Saramahnutzujo
Tonkazujoludnut:
Betanutkisszujo
Mala garavanaughtynutsmokin
Lukawicanutzujokiss

Image Hosted by ImageShack.us


***
zovem se GabrijEla...
***ZivIm U jEdNom MaLOm MIjesTU POkrAj RijekE
*** IdeM U 2 RAzreD kEMijskO gRfaiCke Skole Za WEb DIZajNErA
***ImaM 16 GoDIna
***IaM pUnO fReNdoVa:Ivana,Dora,
Martina,Silvia š i H
Danijela,Ana,Maja,Sandra,Kiša;
Vidas,Damir,Zec,Martina M
Anita,Sara,Brajac
Loris,Neven ,Pilot,Svast,
Nada,Abra; lUka..nut

***Moja najveća ljubav je cerekhm..Jedan decko
DO KOjeg mi je FuLL staLO
i NAPoKON je to SHvatiO..GOGO....cerek!!

***Idem na izviđače i navijam za Rijeku!!!thumbup
****Život mi je katastrofa..ljubav me jebe i zdravlje također...
Ali valjda će bit boljethumbup..
***sLuSaM sVe
oSiM MeTaLa...I tAko...
***NaJadRaZe PiJesMe sU mI: Da te mogu pimom zvati,
Lipa kajo,DoDirni me, To mi radi
MOlim te vrati se...rofliMa ih Josh
puNo...ali mi se nedA sve napisat....

***VOLIMcerek: Čokoladu, moje frendove, JednoG maJO SljAtKOg,
pjEvaT,PlEsat, Pravdu, MaŠkaRe, SVoj bLJog,
SEatat PO gradu. JeSTI u meKU...I naraVNO
MOJ bIvSi 8 A

***NE VOLIMburninmad: UMislJne OsoBe., SvadaT se, SKolU, Ucit, Lazi, SlusaT Metal,
GLupaCE KOje sE baHATE...TracEve.....ITd

***MojA naJveca maNa...hmm...nemAm svoJe JA...
i djetinJasta sam...jbgg

da da...ZAuvIjEK...EH...=((((

Image Hosted by ImageShack.us


PJESMICE...=)))cerek

Sjedim ovdje u mraku svoje sobe
i srce mi plače jer ti me mrziš.
Odakle ta mržnja? Zašto voliš nju?
Zašto ne postojim više? Zašto nisi tu?
I zašto mi suze teku niz lice?
Zašto više nada mnom sunce ne sja?
I pitam se zašto uvijek moram plakati ja?
ZAŠTO BAŠ JA??


Evo jedna pijesmica sa izvidaca..

Jecaj gitare u noći

Jecaj gitare u noći,
uz tiho pucketanje peći,
ja gledam u tvoje oči,
a ti sad odlaziš /x2

Suza niz obraz poteče,
ovo naše je posljednje veče,
ja želim da budemo sami,
a ti sad odlaziš /x2

Ref:
HEEEEJ,
otiđi s njom (otiđi s njom),
i daj joj svoju ljubav (svoju ljubav).
Hej, okreni se idi,
jer ja ne trebam te više/x2
Myspace layouts

Myspace layouts




NeMa ViŠe RiJeČi VoLiM Tekisscerek

Sjećam se tvojih usana,
koje su meni značile sve....
sjećam se tvojih riječi,
koje su uvjek bile VOLIM TE!
Al sad više ničeg nema,
samo prošlost ostala je,
nema više onih riječi
koje su bile VOLIM TE!!!
Ali svemu tome kriv si ti,
jer si slušao što o meni
govore svi...
I sad provodim bolne dane te,
jer nema više onih riječi volim te!!!!


Customize your blog

Customize your blog
Ljubav je cigareta,
poljubac je dim,
pepeo je upomena,
što ostaje s njim..



PlAvE OčIzujo

One su kao nebo
i kao more plave,
kad ih gledaš
čini ti se da gledaš
u beskonačnost...
a kad one pripadaju tebi,
na kraju tog plavetnila,
vidiš LJUBAV!!!


Image hosting

Image hosting



MoŽdAsmijeh

Možda ćeš jednom saznati,
ipak zašto sam plakala tiho,
i bez riječi,
i zašto sam ti uvijek željela sreću...
Možda ćeš jednom u očima mojim,
vidjeti bol i iskrenu tugu,
možda ćeš jednom sanjati,
ipak da to je zato što ti voliš
DRUGU!!!!


image hosting for myspace

image hosting for myspace



Mjesec se vraća svake noći,
ptice se vraćaju svakog proljeća,
samo ljubav zauvjek odlazi,
i sve što ostaje samo je tuga!!


Blog images

S. Valentine images



DANIJEL BENI
ANĐEO ČUVAR

Sad kad te nema
Sad kad nisi više tu
Tek sada znam što si mi značila
Ti si bila na mojoj strani ,samo ti
Kad mi je bilo najljepše
Kad mi je bilo najteže
Ti si bila ovdje na mome ramenu
Moj vjerni anđeo čuvar u dobru i u zlu...

Hvala ti i oprosti za sve
Ja nisam tebe vrijedan i ne zaslužujem te
Tek sad kad te nemam
Tek sada znam da si ti
Moja najveća ljubav i prijatelj najbolji
Hvala ti...

Znam da je kasno,
Znam da je prekasno za sve
I znam da se vrijeme vratit nemože
Al želim da znaš
Žao mi je sad što sam te povrijedio
Sad bi sve promjenio
Jer samo ti si bila uz mene dok sam padao
Samo ti si bila tamo
Tamo,kad sam plakao


Myspace

Myspace






Kad moraš da plačeš
nedaj da ti suza kapne.
Kad moraš da patiš
nemoj da te drugi vide.
Ne dozvoli nikome da ti srce takne,
uguši jecaj, život ide dalje.
Kad on ode u zagrljaj neke
i viđaš ih zagrljene i sretne
svako veče, okreni glavu..
Tako se mora jer život dalje teče,
nemoj biti tužna,
neka osamljeni sve izbrišu.
Ljubavi novih ima više,
sretnih trenutaka ima malo,
al znaj da je nekome i do tebe stalo..


layout for myspace

layout for myspace




Ja nisam ona sto bi pala na koljena
a znas da nisam nikog tako voljela
a ti, ime mi ne spominjes
a ti, od mene glavu okreces

Ref



image hosting for myspace

image hosting for myspace




Ljudi ulaze u srce i izlaze još brže.
Ništa nije vječno,
već je jedino tuga postojana.
Znam, otišao je opet
i ako se vrati
uvijek ću ga se sjećati
kako je otišao bez pitanja.
Ali već sam navikla da ljudi odlaze
i da se vraćaju. Nitko ništa ne pita,
nitko ne pita dali boli, dali peče.
Nitko ne pita..Samo odlaze i vraćaju se
...bez pitanja...



Friendster images

Friendster images



OPRAŠTAM TI

Umrla sam...
Večeras,kad shvatila sam kakav si.
Umrlo je moje srce koje te nekad toliko voljelo.
Umrla je moja duša
koja je zbog tebe tolike godine patila.
Umrlo je moje tijelo, moje oči,
koje bez tvojih pogleda više nemaju sjaj,
moje usne, koje bez tvojih poljubaca ne vrijede ništa.
Umrlo je sve u meni,
a ti ni ne shvaćaš koliku si mi bol nanio,
za cijeli život me povrijedio.
Ali opraštam ti sve, štoviše,
žalim te, jer ti ne znaš voljeti, ni ljubav primiti
. Sada idi iz mog srca
i duše dok moji snovi k’o kule u pijesku se ruše
. Ne želim zbog tebe više plakati
i patiti jer znam da jednog dana
ću te zaboraviti.
I znaj, znaj da ne mrzim te,
ja opraštam ti sve...


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



moje pijesmice..moji snovi...

u ovoj noći osamljenoj
dok tihi zvuci gitare
remete mi misli
razmišljam o tebi,o nama,
o našoj sreći!
koja iz dana u dan traje
i samo jedno te molim
ne dopusti da ne potraje
trudi se u svakom trenutku
pokazati mi svoju ljubav,
ja sam tu da ti dvostruko vratim
jer danas te volim najviše a nasuprot
sutra sve je to ništa!!!!!


MySpace images

MySpace images



Zar sam kriva?
Zar sam kriva sto volim
oci tvoje zelene boje?
Zar sam kriva sto si u
moje srce usao lijep i tih?
Zar sam kriva sto je bas
o tebi ovaj stih?
Zar sam kriva sto ne smijem
da pogledam te u oci?
Sto znam da nikad necu moci...
Zar nisi primjetio da bih
uvijek rekla DA?
Zar ne vidis da te
VOLIM JA


MySpace images

MySpace images



Mladost ide u nepovrat
Ko zna koji put
moje misli lete tebi
Da li ikad pomislis na mene
kada nismo zajedno?
Volim te,znas
Ne volis me,znam
ali ipak se nadam i zelim
da moja mastanja postanu stvarnost
Zelim te,ti to tako dobro znas
Ne zelis me,ja to tako dobro znam

Kad se nase oci spoje
u dugi pogled
mislim da se varam
Patim za tobom
ti patis za njom
dok zivot polako
prolazi kraj nas
i mladost ide
necujno u nepovrat...


MySpace images

MySpace images



Rastanak
Jos samo nocas ljubi mi usne
Jos samo nocas dijelimo srecu
poljupci neka uguse jecaj
Jer ja se nikad vratiti necu

Posljednja noc ljubavi nase
posljednju noc dijelim s tobom
a sutra suze umjesto rijeci
neka ti kazu zauvijek zbogom

Nemoj da places,nemoj da patis
ljubav je ptica brzoga leta
a ti si putnik umoran i zedan
ali samo si moje ljubavi zeljan

Jos samo nocas ljubi me mili
jos samo nocas pruzi mi sve
na ovom svijetu zivot je kratak
jednom se zivi,jednom se mre

Jednom mora doci zadnje vece
zadnje vece,sto niko ne zeli
a vec sutra pricat cemo svima
da smo samo slucajno se sreli


Myspace layouts

Myspace layouts



Sve mi je teze kada dodje vece
i kad za sobom zatvorim vrata
seti se neko misli na tebe
kada se poklope kazaljke sata

Zelene oci moje su bile
nekada moje sada bilo cije
ja se i danas isto razbolim
sto nisu moje a jos ih volim

Sta ce mi sutra hajde tugo kreni
mnogo se bola skupilo u meni
pomozi mi i idi na tren da se smirim
da i posle tebe pokusam da zivim



Myspace layouts

Myspace layouts



Tugujem

Potpuno sam drugačija,
nimalo slična drugima.
Kad svi su sretni, ja tugujem,
kad svi se smiju u meni je plač,
kad svi plešu, ja samujem,
kad svi slave ja bolujem.
A tako bi i ja hitjela
biti sretna, smijati se i slaviti
i ja bi hitjela plesati,
plesati pored tebe.
Tako želim biti sretna,
želim prestati tugovati,
prestati plakati i samovati.
Ali ne znam kako
da se počnem smijati.
Ne mogu!
jer nemam razloga,
od kada si ti otišao
sve je kao stvoreno
za bol, za suze, za plač.
Ja tugujem


Myspace layouts

Myspace layouts



Sjećanja

Sjećam se naših suza
dok smo zagrljeni plakali
sjećam se da smo se i nakon toga
još dugo, dugo voljeli.
Sjećam se naših razgovora
svake sitnice se sjećam.
Sjećam se još tvog mirisa,
odlaska do kina
i kako smo zamišljali našeg sina.
Svega se sjećam!
I danas ne mogu ništa više
sjećanja me guše.
Ne mogu ništa, samo se sjećam.



Friendster

Friendster



Nedostaju mi
tvoji šapati noću,
misli koje smo djelili,
uspomene,
poljupce.
Nedostaju mi
pozivi
kasno u noć,
kada smo si međusobno
nedostajali..
kada se nismo mogli
na trenutak
rastaviti...
Noću,
kada kiša je ispirala uspomene,
i mjesec nadzirao se
nad oblacima,
mislila sam na tebe...
na snene oči,
što su me u snu
gledale...
na dodire,
na ljubav...
na sve...
Nedostaje mi tvoj glas
i one slatke riječi
koje u snu si mi
šaputao
ljubeći mi vrat...
Nedostaju mi poljupci,
tvoje ruke,
meke,
tople,
sigurne,
tvoj zagrljaj...
da se nikada više
ne smrznem
pri pomisli na tebe...
Nedostaje mi naša ljubav,
i toplina koja je sjala za tebe,
nedostaješ mi ti,
moja ljubavi...
Pokušah krvariti
za tebe,
isplakah
svoje srce,
duša moja
već umire...
no ne zaboravih te,
iako trudim se.
Rekoše mi nedavno
da voliš nju sada,
samo hladno kimuh glavom,
nisam odala
svoju ljubav,
niti suze
koje tako željno htjele su poteći...
Kada ostah sama,
umrla sam još jednom
za tobom...
jer ne mogu više...
Volim te,
i bez tebe
ne želim više živjeti...
Čekat ću te,
no želim da dođeš
vođen svojom ljubavi,
ne slijepo dovučen
mojim krikovima boli.
Čekat ću te,
da oživim ponovno,
ako ne,
umirem.


Friendster

Friendster


četvrtak, 27.09.2007.

...svake noci sanjam tvoje oči, sve se nadam da ces opet doci, nema dana da ne mislim na tebe....na mene...na USPOMENE....

Mozda cu zaliti sto sam te upoznala,
tražila da budeš moj,
mozda cu plakati zbog LJUBAVI...
suzama prokljinati sebe,
možda cu ponovno voljeti,
aLI niKOG KAO..
TEBE!!!


Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15

eto ljudi moji...iam novi post...e da....opet...lud
jer mene nema ovaj vikend doma...njamiweeeeek...idem s izvidacima ....neam petak skolu...sretan
ma super e...ide se u zagreb....bas cool e...belj
jedva cekam..nadam se da cu se lijepo provestpjeva...da daa..nadam se...njami
ah..jednimo mi je zao sa necu ic u pub ovaj vikendnamcor...jbg...
sa cu sad...bit ce sigurno ON..ali nema beda...cry
svejedno nece biti nista s nama..namcor.ne odg mi na poruke..burninmad.ma...
sa ocu ja..pa nema od kud..party.MA NE NEMA DREK...SVE SE DA NABAVIT KAD SE HOCE!!!!!!....nono
zar ne...####???belj

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15

hihi...ma necu vise o toj temi LJUBAV...eh...dosadna sam vise s tim...da da...dosadna....
cerek

hm...sa ima novog...rofl.da se sijetim...e da...isla ja ove dana ne izvidace u stansretan...a...faLLili su mi ti ljudi.kiss..ustvari ne svi...
jednog ne podnodnosim ali...ok...nije bed...dada...rolleyes
kad se sijetim onih dana...logora...njami
hihi...kad sam se palila u usmijanijacerek...ZALJULJO ME...ZALJULJO ME...ludlud
ma bilo je ful dobro...njami
hihih....rofl
znate vi da sam ja ozenjena....????...da da...na logoru sam se ozenila s nedotom...neki lik iz svabske...finofino
hh...a kad je to bilo bokte e...kad sam bila 7 razred e...
hihi...mala smo dijeca bili mi...mah
dddd...=))....

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15


sad cu vidjet sve ljude s logora..luku, vidu, lovraa,robertu, arnelu, lidiju...
a ima ig ima...oi primorje...to su legende od ljudi e...hrvatska

hihih....thumbup
neznam sa da pisem...dosadno mi je fuLL...headbang
hihi...dosadujem se doma....stalno bleim u kompjuter...
dada...a nikako da se ulovim knjige.nono..neda mi se...nono.
a da...moram se pohvalit...sretannisam jos dobila niti jedan komad e...njami
samo dvije trojke..i to iz maitise....matiseeeee...a imala popravni jbt...mahmah
jijiji...bas sam ponosna na sebe fuLL...mouthwashmouthwash
hihi...
al ljudi moi...
odo ja...komentirajte mi punoooo...
ok????,,,
ljubim vas sve...njami
falit cete mi ovaj tjedan fuLL...cryno
a posebno cerekONcerek...cry
ah..jbg..odod ja..
kisskiss



* komentiraj (9) * printaj * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.