Linkovi
...POSEBNO ZANIMLJIVO...

FAIRYTALE GONE BAD
UNKNOWN PLEASURES
IZ NEKOG DRUGOG SVIJETA

...NE POŽELIŠ LI OTIĆI U...

NEVIDLJIVI PROSTOR


*sve fotografije koje se koriste u postovima dio su arhive deviant arta

DEVIANT ART


Bilo je ljeto
a ja crvena od sunca,
mislim,
iako vise nisam sigurna.
Govorio si kako crvena
djelujem nekako tuzno,
i kako imam prekrasnu kosu,
sto je cesce ne pustam.
Govorio si tako tiho,
tako sporo,
i sve oko tebe bi utihnulo
da ne propusti koju rijec.
Zidovi nikad nisu bili tako tihi.
Voljela sam tvoj naglasak.
Mostarsko-sarajevski-novosadski,
ono tvoje tvrdo č sto bi zapeklo u dusi,
voljela sam tvoje price,
tvoje pjesme.
U tvojoj sobi s francuskim prozorom
nepovratno sam ostavila dio sebe.
Nisi mi ga oduzeo,
takvo nesto se oduzeti ne moze.
Poklonila sam ti ga.
A znala sam da ne smijemo,
da nemamo nista.
Sam si rekao
«eto jos jedne ljubavi koja tek treba postati nesretna».
Lolita. Zvao si me.
Smijala sam se, onako crvena od sunca.
Ili neceg drugog.
Vise nisam sigurna.
Kao sto sam bila ono ljeto
dok si mi prstima od duhana petljao po kosi,
volio ravnopravno moje usne, ledja i grudi.
Danas u nista vise nisam sigurna.
Ni jesmo li postojali mi.
Ili si lagao kad si mi obecavao
mostar i vis,
i sarajevo i ljubljanu,
neku sobu daleku od svih na neko vrijeme.
Ponekad na kolodvorima
na kojima ostavljam komadice sebe
stojim ispred autobusa za Mostar
i sve utihne,
kao onda tren prije nego sto progovoris
Ja tebe cekam
na kolodvorima na kojima te nema..
Ti si mene jos davno
uokvirio u pjesmu.

Anonimna autorica

*predivna pjesma jedne jako bliske prijateljice
koja je zeljela ostati anonimna

...EVERYDAY VECATION...

*sammy decoster
Image and video hosting by TinyPic

*patti smith
Image and video hosting by TinyPic

*mars volta
Image and video hosting by TinyPic

*blast stereos loud
Image and video hosting by TinyPic

*toys of the masses
Image and video hosting by TinyPic

*mad season
Image and video hosting by TinyPic







Nevidljive stranice

06.08.2009., četvrtak

Vlasnik snova

Vlakovi svojom težinom pritišću tračnice i one poput pasa cvileći nakratko umiru. Zvuk udaljene željeznice miješa se sa cirkuskom glazbom i pretjeranim afektiranjem, nitko se sada ne obazire na beskućnikove tužne i usamljene, neartikulirane pjesme. Nepodnošljivi zvukovi, nesnosna buka, samo u epitetima ostaju takvi jer ništa ne može penetrirati u unutrašnjost pomračenog uma. Nestali su svjetlo i tama, propali pod i strop, netko je škarama prerezao konce, a sloboda sada više ništa ne znači. Možda nikada i nije ništa značila...Tiha svirka metalne trube i nostalgičnog vjetra, samo je nekoliko ljudi i malo sasušenog lišća ostalo da pokopaju ostatke ideala koji su nekada plutali na ljubičasto plavim oblacima naših snova. Kada bi spalili ono što sanjamo, prah nadrealizma Morfej bi ukrao, potajno usuo u svoju vreću i ponovno ga nasipao u naše promjenjive oči...a onda bi se nanovo otrovali Dalijem i sanjali, sanjali, sanjali do apokalipse. Strah me sklopiti tople kapke i vidjeti čudovišta dugih ruku kako pogrbljeni kroče iz ormara, snivati gubitak prijatelja i vlastitu demenciju, ali sanjati ljubav i neizmjernu sreću koju ne mogu obgrliti rukama, toplinu ljudskog tijela i klišej srodne duše, kako bi jednim treptajem pospanog oka odagnao novonastalu iluziju koju sam se toliko trudio izgraditi, najgora je noćna mora koju mogu usnuti...Pokopati snove ili ih spaliti na lomači? Pokopati zbog toga što će mi taj glagol očuvati zdrav razum.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Joy Division '' The Eternal ''

Procession moves on, the shouting is over,
Praise to the glory of loved ones now gone.
Talking aloud as they sit round their tables,
Scattering flowers washed down by the rain.
Stood by the gate at the foot of the garden,
Watching them pass like clouds in the sky,
Try to cry out in the heat of the moment,
Possessed by a fury that burns from inside.

Cry like a child, though these years make me older,
With children my time is so wastefully spent,
A burden to keep, though their inner communion,
Accept like a curse an unlucky deal.
Played by the gate at the foot of the garden,
My view stretches out from the fence to the wall,
No words could explain, no actions determine,
Just watching the trees and the leaves as they fall.

- 23:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...ZAGLEDAJ SE U CRNU RUPU MAĐIONIČAREVA ŠEŠIRA,MOŽDA NAIĐEŠ NA BIJELE ZEČEVE,GOLUBOVE I MIŠEVE,JER U NJEMU MOŽDA NAIĐEŠ NA MAŠTU,MOŽDA NAIĐEŠ NA MENE...


...PJESMA MOG RASPOLOŽENJA...







...IMAM JA I MSN...

edi_celic@hotmail.com


free music


free music


free music





CIRCA SURVIVE-THE DIFFERENCE BETWEEN MEDICINE AND POISON IS IN THE DOSE

Move one inch at a time.
Don't make shit rhyme.
Would it be easy to repeat the first line?
My mind's not a well;
It won't run dry.
Just keep drinking water and you'll be alright.
This is paralysis.... with no time at all to let go.

Well don't call me by my full name,
And all this is temporary.
It feels much better to know that you won't feel a thing.
Well don't talk about it;
Write it down but don't ask for help.
I can't be honest with even myself.
Did you ever wish you were somebody else?

Accomplishments are transient.
They pulled me in unremittingly.
Just lasting this long,
I feel relieved to let repetition save me.

Well don't call me by my full name,
And all this is temporary.
It feels much better to know that you won't feel a thing.
Well don't talk about it;
Write it down but don't ask for help.
I can't be honest with even myself.
Did you ever wish you were somebody else?

Move one inch at a time.
You'll be just fine.
Move one inch at a time.
You'll find...
They pulled me in but accomplishments are transient.
They pulled me in but accomplishments are transient.

Well don't call me by my full name,
And all this is temporary.
It feels much better to know that you won't feel a thing.
Well don't talk about it;
Write it down but don't ask for help.
I can't be honest with even myself.
Did you ever wish you were...
Did you ever wish you were...
Did you ever wish you were somebody else?


CIRCA SURVIVE-WE'RE ALL THIEVES

ost in a haunting thought
spinning me around once more
I wake, just to feel the way
as the daylight comes around I turn
with my eyes on the back door
your face is light and cocaine white
one message beating through

smokes filled the air
and I'm struggling to breathe
let them be calm so I finally can sleep
everything you intended to say
don’t go back on your words
you always said you'd tell me first

verse after endless verse
I can't escape the echoed words
I long, long to find a cure for the feeling
I find in these chords
I smile as it burns
your face is light and cocaine white
one message beating through

I've been erased
I've been erased from the picture

excuse, oh no anything goes
excuses, you know it doesn’t work
excuse, oh no anything goes
excuses don’t work.
excuse me this will calls out desperate
excuse me this will calls out desperate

smokes filled the air
and I'm struggling to breathe
let them be calm so I finally can sleep
everything you intended to say
don’t go back on your words
you always said you'd tell me first

smokes filled the air
and I'm struggling to breathe
let them be calm so I finally can sleep.


CIRCA SURVIVE-ACT APPALLED

well, you walk straight
but not like them
to fool them in
make it seem like you're in trouble
make a sound
fake it enough
what made you so scared?
maybe you're mistaken for someone who cares

if you remember (remember)
I've been trying to get back to the center
but I'm sure
it's not like it was before

to make them drink
tell 'em that it's only water
no one leaves til we figure this out
what made you so scared?
maybe you're mistaken for someone who cares

if you remember (remember)
I've been trying to get back to the center
I'm sure
it's not like it was before

patience, both we and our words are over produced by influence

I'm only asking
if you remember (remember)
I've been trying to get back to the center
but I'm sure
it's not like it was