< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ukratko na ovom blogu ću vam reći o sebi, animeima, crtanju, samoobrani, Japanu, ninjitsu, glazbi, zapravo.. sta god mi padne na pamet .D


Get this widget | Share | Track details

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo linkovi za meni drage blogove

Akira
Hotaru
Chupavci
yoruichi
ShadoW
dizajn blogova

Nešto o meni

Nick:Zeo
Datum rođenja: 14.3.1991.
Hobi: treniram judo, parkour, učim japanski, crtam, gamer sam, proučavam i treniram ninjitsu na svoju ruku
Šta slušam: New metal, strano, ma sve dobre pjesme osim narodnjaka i cajki
Naj grupa: legendarni Linkin Parkcool
Volim:iskrene ljude, trenirati, anime, crtati, razgovarati, razveseljavati i dizati ljude iz beda, pomoći, gaming, skoro sve vezano s japanom xD
Nevolim:alkolol, cigarete il bilo koje ovisnosti, šalit se na tuđi raćun, lagati, ljude koji nisu svjesni šta rade nit kakvi su zapravo,

evo ako me hoćete kontaktirati moj MSN: Zeo_0ne@hotmail.com

evo i testovi osobnosti..
I am ichigo!

ovdje sam iznjeo 9 osnovnih Kanji/Mudra, svaka ima meditaciju vezanu uz nju al previše je toga da bi ovdje pisao:

Chu - snaga uma i tijela
Image Hosted by ImageShack.us

Shen - smijer energije
Image Hosted by ImageShack.us

Kai - harmonija sa svemirom
Image Hosted by ImageShack.us

Tai - izlječivanje sebe i ostalih ( jedna ruka se nevidi zato što je ispod )
Image Hosted by ImageShack.us

Sha - snaga predosjećaja
Image Hosted by ImageShack.us

Jen - znanje o mislima drugih
Image Hosted by ImageShack.us

Tung - moć nad vremenom i prostorom
Image Hosted by ImageShack.us

Hua - kontrola nad prirodnim elementima
Image Hosted by ImageShack.us

Tao - prosvijetljenje
Image Hosted by ImageShack.us

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

subota, 27.10.2007.

Drawing :D yaay

Eh kako je ovo moj blog, a moja velika strast je crtanje yes odlucio sam jedan post posvetiti tome
Volim crtat portrete ali najdraže mi je crtati anime stilom. Neznam odakle da krenem pa cu pisati kako mi stvari dolaze na pamet

Razmjeri tijela:
kod svakog lika najprije se mora nacrtati geometrijski izgled tijela. Dakle odjecu, lica, kosu itd crtamo na kraju.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Važno je znati da je tijelo visine 7 glava ( to ukljućuje glavu). Pa kad smo kod glava treba znati i kako njih nacrtati. Kao što sam rekao, ako se nacrta razmjerna glavo, tijelo slika ce izgledat dobro, ostalo je samo nabacivanje detalja ( lol. to nije sasvim istina)
Pa evo vam neki super linkovi ako želite naućiti crtati anime stilom:

http://www.mangatutorials.com/ - ovo je jedna od najboljih i najpotpunijih stranica na netu, s njom će te najbolje ovladati glavom i svim njezinim pozicijama

http://www.polykarbon.com/tutorials/index.htm - ako vas nerviraju razmjeri tijela ova stranica ce vam jako pomoći

Ima puno tih stranica na netu, no ove ce biti sasvim dovoljne

Htjeo sam neke svoje crteže stavit na blog ali nemam skenera no, (sad times) pa sve sto sam uspio su ove slike snimljene pomocu mog webcama

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket



- 19:29 - Komentari (13) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.