• On/Off

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    ...neki novi klinci...

    Photobucket



    Photobucket
    (behehe)


    Image Hosted by ImageShack.us


    (Neki kažu da sam morbidna ali ja samo imam srce male djevojčice...u tegli na stolu...)




    Create your own message at BlingyBlob.com



    Counters
    Get a Counters BROJIMMMMM







    blog Layouts

    blog Layouts



    layout for myspace

    layout for myspace





    Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


    INFO :

    Ivana Petrić
    Ivana Petrić
    Create Your Badge


    *** Ivana dead
    ***18 godina thumbup
    ***grad Osijek
    ***morbidna,perverzna,po malo čudna,NEzaljubljiva,provokatorica
    ***metal,rock,reggae

    ***pivo ***ljubičasta


    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    moj znak...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

    ...Linkovi...

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    ONI BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEM :


    Di

    Unikad na djelu

    Noradrenaline

    Charlie


    UVIJEK PRI RUCI cerek :

    Osijek uz šalicu kave

    Piknik

    ...Nabujala rijeka...

    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    ...u pripravi...

    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Hosting: Tinypic

  • subota, 31.07.2010., 17:16

    ...If there was something out there I`ve learn not to expect,there`s a hundred million reasons not to care...

    Photobucket

    Zapustila sam svoj blog...Zapustila sam nove posteve vjernih blogera.
    Predugo me nije bilo,no mislim da me i nadalje neće biti često.Puno toga se izdogađalo u međuvremenu...u vrijeme moje odsutnosti.No ništa značajno što bi se dalo podijeliti.Pokušavam održati prijateljstva ne sklapajući nova...mislim,ne pokušavam ih tako održati-samo navodim činjenicu da mi se ne da sklapati nova.


    Photobucket

    U biti...nemam volje za pisanjem bloga jer smatram da nemam ništa pametno za ponuditi osim golih činjenica koje ionako nikog ne zanimaju...bez brige,vjerojatno ne bi niti mene zanimale.Navođenje istih ljude živcira i baca u depru,ionako bi svi htjeli nekakav...umjetničko kritički post...kritiziranje na nov i neobičan način današnji način života,ljubavnih veza,prijateljskih veza,odnosa mladih prema starima itd.Jednostavno mi se ne da.

    Photobucket

    Dosadne ubitačne činjenice:
    -> Puno čitam.
    ->Imam malu mačku Alisu.
    ->Pivo je i dalje dobro i hladno.
    ->Uskoro idem na more.
    ->Mrzim ljeto.
    ->Idem na Sziget Fest 14.8. na koncer Iron Maidena (drugi put)
    ->13.10. nadam se da se vidimo u Zagrebu na koncertu Dark Tranquillitya
    ->Fotić mi je u kvaru.
    ->Sitnice me smetaju.

    Mi smo retardirane.

    Photobucket


    Pozdravljam Vas,i odlazim.

    Photobucket



    |6| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.