ponedjeljak, 28.05.2007.

Prvenstvo Hrvatske u Sprint duatlonu

Nisam jučer napisao post jer sam učio za današnji drugi kolokvij kojim se mogu riješiti jednog ispita,a nadam se da sam ga i dobro napisao. No da ja vama napišem kak je bilo na utrcinaughty. Kao što sam napisao u naslovu ovaj sprint duatlon u Žrnovnici pokraj Splita je bio PH i ekipno PH. Na utrku smo krenuli kombijem Mirkec, Sale, Tomo, Matej i Ja. Kiki nije išao zbog nekih drugih razloga tako da nismo mogli sastaviti juniorsku ekipu. Inače Matej Šporar je licencirani član TK Petar Zrinski premda nastupa za Sloveniju i TK Inles Riko Ribnicu. Tako smo nastupil samo sa seniorskom ekipom u sastavu Mirkec, Sale i Ja. Ova utrka je meni bila važna jer pobjedom si osiguravm status sportaša III. kategorije i time mjesećnu stipendiju od cca 600kn. S obziron to složili smo i taktiku za ovu utrku. Cilj je bio da Mirko, Matej i Ja otrčimo zajedno prvo trčanje ispred svih tako da na bajku možemo još povečati prednost i osigurati meni prvo mjesto. Tako je skoro i bilo samo uz neke male promjene. Trčanje je poveo Matej a ja za njim te malo "iznenađenje" iza mene mladi Ivo Marić koji nas je držao do 2. km a onda polako počeo puštati. Matej je do 3. km meni nabio kojih 30m tako da ja imam koga za loviti da ne padam u tempu. U tranziciju ulazimo i izlazimo zajedno te ja odlazim sam na bajku. Inače trčala su se dva kruga sa po 4 uspona na hupser u svakom krugu. Istrčali smo 16:40 a Mirko, Koceić i Marić oko 17:10. Na bicklu sam mislio da će me uhvatiti ali svakim kilometrom sam povečavao svoju prednost tako da sam na okretu imao preko minute prednosti nad prvom grupom u kojoj su bili Mirko,Matej i Koceić. Staza biciklistička se penjala na sa 100m nadmorske visine na 350tak metara, a poslje okreta samo spust bez tehnički zahtjeevnih zavoja. U drugu tranziciju ulazim sa skoro 2 min prednosti što mi je bilo i više nego dovoljno da komotno dođem do prvog mjesta i stipendije. Drugi je bio Mirko, 3. Matej, 4. Koceić, 5. Bebić .... Kod cura pobjedila je Petra Gidak ispred Ive Tomić i Sanje Begović-Geceg. Ekipno prvo mjesto smo osvojili MI 2. mjesto TK Split a treće nemam pojma. Što se organizacije tiće svje je bilo odlično za uvjete na koje smo navikli na HR utrkama. Policija je dobro kontrolirala promet tako da nije bilo nikakvih problema sa autima. Na cilju dovoljno okrijepe za sve i kaj je najbolje voda hladna iz friždera a ne ona ugrijana sa sunca. Na trčanju isto tako, voda svakih 800m, sve u svemu dobra utrka. Moja sljedeća utrka je ne znam koja pa kad saznam vam javimmah

Objavljeno u 13:25 • Komentari (3) • Isprintaj#

ponedjeljak, 21.05.2007.

ITU Europski Kup Sanremo

Prije par sati vratili smo se iz Sanrema gdje se održao Europski kup koji je ujedno i bio finalna provjera za održavanje Svjetskog kupa slijedeće godine na istoj stazi. Na put smo krenuli u petak rano ujutro u sastavu Ivezić, Bijuk, Čubrić, Lukina i Ja, a u Sanremo smo stigli u kasnim posljepodnevnim satima. Nakon što smo se smjestili u hotel otišli smo se malo rastrčati i vidjeti stazu za trčanje. Večerali smo vani jer smo u hotelu imali samo doručak. Sutra dan smo se "upoznali", više prisjetili sa stazom za plivanje i bicikl. Malo smo rasplivavali u moru sa odjelima i vježbali start za sutrašnju utrku. More je taj dan bilo točno 20 stupnjeva što je i granica iznad koje nije dozvoljeno odjelo. Poslje smo napravili i 2 kruga bicikla sa usponom na legenadarni Poggio koji je gotovo uvijek odlučivao pobjednika biciklističe utrke Milan - Sanremo. Navečer smo imali pasta patry koji i nije bio baš nešto posebno jer je hrane uvijek manjka na ovakvim natjecanjima. Nemogu oni skuhati koliko mi možemo pojesti.njami U nedjelju je na rasporedu bilo ono zbog čega smo zapravo i došli u Sanremo. Cure su startale u pola 11 dok smo mi startali u pola 14. Temperatura mora iznosila je 20.4 stupnja tako sa neoprenska odjela nisu bila dozvoljena. Na startu se okupilo preko 100 triatlonaca iz cijeloga svijeta. Zvonko i Lukina su isplivali u prvoj grupi dok sam ja sa svojim najboljim plivanjem do sada isplivao sam te tako na biciklu nisam bio u prilici doći do boljeg plasmana. Zvonko je cijelo vrijeme bio u prvoj grupi a Lukina je nažalost pao već na 2. km bicikla gdje ga je srušio jedan taljan naletivši na čunjić koji je bio na cesti. Ja sam prva 2 kruga vozio kako spada a kad sam vidio da nema nikoga na vidiku, usporio sam i čekao trčanje. Na trčanje sam krenu valjda predzadnji i izkruga u krug stiazo po par natjecatelja. Jest da su neki bili krug ispred mene ali sam ih jako puno stigao. Na kraju sam završio pitaj boga koji ali sam zadovoljan plivanjem i trčanjem. Zvonko je završio na odličnom 5.mjestu i time osvojio nove ITU bodove i 2. kategoriju. Eto tak vam je to izgledalo iz mojega kuta do Žrnovnice pozdrav.....

Objavljeno u 21:01 • Komentari (2) • Isprintaj#

subota, 05.05.2007.

Duatlon Stubica PH

Danas se u Donjoj Stubici održao već tradicionalni 12. klasični duatlon koji je ujedno, pošto je to jedina utrka tih distanci u HR, državno prvenstvo pojedično i ekipno. Vrijeme nam danas nije bilo baš naklonjeno i cijelu utrku nam je padala kiša. Na startu utrke se okupilo nas 50tak, 26 kadeta i juniora i par limača i limačica. U maloj utrci je slavio Ivo Marić ispred Martina Papište i Matie Milovana. Veliku utrku ću malo detaljnije opisati. Od samog starta ko navijen je krenuo Mirko a za njim Lukina i Ja. Pred kraj prvog brda Mirko malo usporava i daje šansu Ljubasu da nas spoji. Prvih 5km prolazimo 16:23 u sastavu Lukina, Ja, Mirko i Ljubas. Drugi krug smo usporili na 16:53 i u istom sastavu krenuli na bike. Na 2. km Mirko se odlučuje za bijeg a nas trojica ga puštamo ali mu ne dozvoljavamo da nam previše ode. U jednom trenutku njegova prednost je narasla na preko pola minute i tu smo se odlučili spojiti ga. Na 14km nam je otpao Lukina tako da smo Ljubas i ja sami lovili Mirka. Tik prije okreta Mirka hvataju grčevi te ga mi stižemo i prestižemo i do kraja povečavamo svoju prednost na preko minute. Inače dužina biciklističke staze je bila 33km a ne 40 zbog radova na cesti koji su onemogučili postavljanje okreta na 40tom km, ali vjerujte mi danas je bilo sasvim dovoljno i ovih 33nut Na drugo trčanje Ljubas kreće prvi a ja za njim. Več od samog početka mi je počeo odlaziti a mene noge jednostavno nisu slušale. Puls je bio relativno nizak ali noge nisu dale. Tako je Ljubas pobijedio, zapravo rasturio, da minutom i 6 sekundi ispred mene i postao novi prvak Hrvatske u klasičnom duatlonu. Tom pobjedom si je osigurao 3. kategoriju i neku sitnu lovicu od Olimpijskog saveze. Drugi sam bio ja i prvi u U23 kategoriji, treći Mirko, 4. Koceić a 5. i sve bolji Saša Franić. Kod cura pobijedila je Petra Gidak a za daljnji poredak nisam siguran pa ga ostavljam praznog dok ne objave rezultate koje ću staviti na blog.

P.S. još samo da napišem ekipni poredak: 1. mjesto TK Zrinski (Ja, Mirko, Sale) 2. mjesto TK Split (Koceić, Luštica i Bebić) 3. mjesto TK Zagreb (Divić,..,...)

Objavljeno u 21:45 • Komentari (6) • Isprintaj#

srijeda, 02.05.2007.

Sprint triatlon cita di Trieste

Kao što sam i rekao danas ću napisati izvještaj sa utrke iz Trsta. Jučer sam se vratio iz Trsta gdje su bili svi HR najbolji triatlnci i triatlonke osim Zvonka i Dekija. Razlog tome je to što je ovaj sprint triatlon odabran kao kriterijska utrka za izbor reprezentativaca. Plivalo se u 50 metarskom bazenu po 5-6 natjecatelja u stazi. Nažalost nismo bili u mogučnosti birati s kim ćemo plivati u stazi jer smo već ranije bili određeni po startnim brojevima. Tako sam ja bio u stazi sa 3 slovenca i jednim austrijancem. Dogovorili smo se da ja povedem plivanje što se na kraju nije pokazalo baš previše dobro jer sam plivao loše (10:13) umjesto da sam plivao nekomu na noge i manje se umarao. No to se nije pokazao kao najveći problem na utrci nego ono što mi se događalo u tranziciji. Na bicikl sam krenuo bez broja koji sam ostavio ispod tenisica za trčanje i naravno da me je sudac na izlazu vratio po broj koji sam tražio dobrih 40tak sekundi po tranziciji tako da su me kroz tranziciju prošle 3 grupe. Na bicklu je za mene počela potjera za poodmaklim triatloncima. Na 3. km sam ulovio grupu od Mirkeca i zajedno sa njim i mlađim Benčinom smo do kraja utrke ulovili sve što se uloviti dalo. Vozilo se 4 kruga a u svakom krugu uspon od 17% dug oko 150m gdje su se uglavnom i filtrirale grupe. Na trčanje silazim ne znam koji ali odličnim trčanjem s obzirom da 2 tjedna nisam trčao ulovio sam još 6 natjecatelja i tako u konačnom plasmanu završio na 9. mjestu koje kad se sve uzme u obzir je jako, jako dobro. Naš najbolji natjecatelj je bio Lukina na 7. mjestu, Mirko na 10, a za ostale ne znam. Utrku su super odradili i naši juniori Marić i Papišta koji su još u drugom krugu bili sa mnom u grupi. Inače u Italiji se uglavnom starta u "baterijama" da se ne radi gužva na stazi. Mala promjen je bila u tome što su u prvu bateriju stavili samo nas strance tako da su se ukupni rezultati dobili spajanjem triju baterija. Cure su startale posebo u 3. bateriji a od naših, boje HR su branile Iva Tomić i Željka Šaban. Ne znam koje su cure završile ali čim nađem rezultate bum ih stavil. Sljedeća moja utrka je ona u Stubici gdje lovim prvo mjesto i 3. kategoriju. Do tada pozz i vidimo se u Stubici.

Evo i rezultati: RISULTATI

Objavljeno u 11:37 • Komentari (2) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog na kojemu pišem o triatlonu, duatlonu i treninzima





   



O meni


Ime: Gordan Petković
Nadimak: Mali, Lima, Gogo
Datum rođenja: 29.03.1985
Mjesto ređanja: Zagreb
Profesija: Student, Triatlonac

Trener: Ivan Ivezić, prof.
U Triatlonu od: 2002.
Prijašnji sportovi: tae kwon do, tenis, veslanje, košarka

Najdraži plivački trening: sprintevi
Najdraži biciklistički trening: Zelena magistrala
Najdraži trkački trening: 400tke maksimalno

Najmrskiji trenizi: plivanje u 50m bazenu, i 4*400 jako
dugi bicikl kad je vani ispod 2 stupnja...

Triatlon distanca: sprint i olimpijski
Plivačko odjelo: Aqua Sphere Blue Marlin
Bicikl koji vozim: Colnago C50 s Chorus/Record
Tenisice za sprint: Brooks T5 Racer
Tenisice za olimpijski: Asics DS Racer VII
Pulsmetar: Polar S625X

HR max: 194
HR min: 46

Visina: 189cm
Težina: 70(+-2kg)
Klub: TK Petar Zrinski

Osobni rekordi:
1000m 25m bazen - 12:49
5000m trčanje - 15:35
1000m trčanje 2:48
3000m trčanje 9:12
10 000m trčanje - 32:46
1500m plivanje - 19:52
2000m (25m)bazen - 27:03
MAIL TO ME!


ANKETE

Moji rezultati

Sezona 2009
6. mjesto duatlon ITU Svjetski kup u Tajlandu
19. mjesto ITU Azijski kup u triatlonu
1. mjesto Državno prvensto u sprint duatlonu
3. mjesto velika nagrada Stubičkih toplica
2. mjesto sprint duatlon Malinska

Sezona 2008
1.mjesto Johannesburg city triathlon
2. mjesto PH u sprint duatlonu
13. mjesto sprint triatlon Fumane
14. mjesto sprint triatlon Trieste
7. mjesto sprint triatlon Ptuj
2. mjesto PH u klasičnom duatlonu
1. mjesto Baranjski triatlon
5. mjesto sprint triatlon Murska Sobota
49. mjesto ETU Balatonfured
6. mjesto Zagreb open PH(4.) Olimpijski
3. mjesto 7.Zagorski triatlon

Sezona 2007.
Prvak HR u sprint duatlonu
Pobjenik HR triatlonskog kupa
Pobjednik HR duatlonskog kupa
1. mjesto Sprint triatlon Rovinj
2. mjesto PH u sprint triatlonu
2. mjesto PH u olimpijskom triatlonu
56. mjesto na svjetskom U23
50. mjesto na europskom U23
1. mjesto Supetarski triatlon
4. mjesto ST Novigrad
Europski kup San Remo
2. mjesto PH klasični duatlon
9. mjesto sprint triatlon Trieste
1.mjesto Duatlon Pula
Pobjednik Igmanskog duatlona
Prvak Zagreba na kronometar U23

Sezona 2006.
Seniorski viceprvak u sprint duatlonu
Državni prvak u Olimpijskom triatlonu
Pobjednik triatlonskog kupa Hrvatske
Ekipni državni prvak u sprint duatlonu
3. Sprint triatlon Ptuju
Pobjednik 5. Rival Opena
57. ITU European Premium Cup Kedzerzyn-Kozle
47. ITU European Premium Cup San Remo
51. ITU European Premium Cup Portorož
42. ITU European Premium Cup Kitzbuhel
2. na Triatlonu u Omišu
Nastup na EP do 23 godine (57. mjesto)
Ekipni seniorski viceprvak u sprint triatlonu
3. na državnom u sprint triatlonu
Pobjednik 3. Supetarskog triatlona
42. na Svjetskom studenskom
Pobjenik 14. Rovinjskog triatlona
1. mjesto na 6.Jarunskom kupu-duatlon

Sezona 2005.
2.mjesto u triatlonskom kupu Hrvatske
1. mjesto u duatonskom kupu Hrvatske
47. na europskom prvenstvu U23
11. na ETU utrci u Beogradu
7. u austrijskom Ober-Grafendorfu
2. na utrci građana-5km Večernjakov maraton
2.na međunarodnom triatonu u BiH, Boračko jezero
Državni seniorski prvak u duatlonu
4. na državnom u sprint triatlonu
4. na državnom u Olimpijskom Triatlonu



Vi ste posjetitelj broj:


Free Hit Counter