utorak, 29.08.2006.

World University Championship, Lausanne

naša brojna delegacija:)

Evo me ljudi opet u Hrvatskoj. Onih četri dana što sam proveo u Švicarskoj bilo je toliko dobro da će mi biti teško sve opisati i pohvatati sve što se zbivalo u ta četri dana. Pa da krenem redom. U srijedu oko 14h smo se Daša i Ja uputili vlakom u Veneciju gdje smo trebali stići u 20h i tamo pričekati vlak sa spavaćim kolima koji je trebao stići u 23h. No na putu do tamo taman nakon Slovenske granice dolazi kontrolor, uzima karte i gleda ih on, gleda i gleda te kaže: "ovo nisu karte za ovaj vlak, vi ste u krivom vlaku!" No krasno, i niš, kaj bumo nego izašli u Ljubljani i pričekali naš vlak. U Ljubljani smo imali 3 sata fore pa smo stvari ostavili u za to predviđeno mjesto, složili bicikle i otišli se provozati po gradu. U 21h nam je došao vlak za Zurich u koji smo se smjestili i spavali do četvrtka u 9h kada smo došli u Zurich. U Zurichu smo hvatali lokalni vlak za Lausanneu kojim smo putovli još 2 sata. U Lausannei nas je dočekao jedan Švicarski student koji nas je kombijem odbacio do motela u kojemu su bili smješteni svi triatlonci osim Švicaraca i Francuza koji su bii u hotelu 50m do zone izmjene. Raspremili smo stvari, malo se odmorili i poručali te smo oko 19h krenuli u organizirani obilazak gradom. Bili smo u katedrali i u jednom klubu na domjenku za officialse. U petak smo bili na razgledavanju biciklističke staze na kojoj je za to vrijeme (1h) bio zatvoren promet samo zbog nas i nitko u automobilu nam nije potrubio niti jedanput!thumbup. Poslije sam se ja još malo rasplivao u jezeru i vratio se odmarati u sobu za sutrašnju utrku. Na večer smo još imali svečano otvorenje i pasta partynjami u velikom šatoru gdje smo bili svi od policajaca, vatrogasaca koji su isto imali natjecanje u triatlonu, i nas studenata.

Subota je! Jutro. Probudili smo se oko 8h i krenuli na doručak. Start moje utrke je bio u 12:30 tako da nisam puno jeo jer sam dan ranije napravio dobar carboloading, nego sam samo popio proteine i ugljikohidrate te si iste napravio za bike. Biciklima smo se uputili prema zoni izmjene koja je bila udaljena od našeg motela 10min lagane vožnjice. Vrijeme je bilo djelomice sunčano a na startu nas 69 studenata. Plivalo se u odjelima jer je temperatura jezera bila 18 stupnjeva. Startalo se sa pontona i plivao se jedan veliki krug od 1500m. Na plivanju se prvih 750m nisam baš najboje osjećao, ali nakon okreta mi je bilo ok. Isplivao sam 20:30 iako je moglo i bolje jer su dvojivca kojima sam plivao na noge pustili grupu koja je isplivala 30sek ispred nas. Prvu tranziciju sam obavio standardno dobro i već do prvog brda uhvatio manju grupicu. Vozili smo 4 kruga sa po 2 brda u svakom krugu. Na biciklu nisam imao problema i uglavnom sam ja imao glavnu riječ na brdu dok na dosta tehničkim nizbrdicama se nisam gurao naprijed jer se nisam osjećao sigurno sa tabularima napumpanim na 11 bara. Do kraja biciklističkog djela stvorila se grupa od nas 10tak kojih smo zajedno krenuli na trčanje. Prvi krug i pola drugog sam pratio Austrijance ali sam u trećem upao u malu krizu i tu sam izgubio 20tak sekundi kojih se na kraju pokazalo ključnih jer je u tih 20sek bilo 3 natjecatelja ispred mene. Četvrti tj. zadnji krug sam ubrzao koliko sam mogao i u tom krugu sam stigao 3 natjecatelja. Na kraju sam završio 42. što je ok ali bi mi bilo draže da sam ispod 40. mjesta. No nema veze, 2008. je Svjetsko studensko u Turskom Erdeku gdje se nadam da idem sa Lukinom, Milošem a možda i Kikijem i gdje če mi biti cilj ući u 20.

U subotu navečer je bila oproštajna večeranjami gdje su sve zemlje izmijenjale svoje majice, trenike pa čak i dresove,a iza 24h su nas domaći triatlonci odveli u disko gdje smo se ludo proveliparty i vratili u motel iza 3 ujutro.... Sve u svemu bilo mi je jako lijepo, upoznao sam puno ljudi iz raznih krajeva svijeta od USA preko Europe do Hong Konga... Iz Lausanne se vraćam definitivno sa iskustvom koje u pamtiti cijeli životsmijeh Do moje slijedeće utrke koja je Rovinj, pozdravmah

Slike i rezultate bum stavil večeras ili sutra ujutro..wave

SLIKE

REZULTATI

Objavljeno u 09:48 • Komentari (3) • Isprintaj#

ponedjeljak, 21.08.2006.

3. Supetarski triatlon

ivrlač,ja i kiki

Jučer je na Braču u Supetru u organizaciji gosp. Pavića i TK Split održan sprint triatlon koji se bodovao za kup Hrvatske. Na Brač se dolazilo trajektom iz Splita, od kuda smo imali 5 minuta do uvale Vlačica gdje je bio start i cilj utrke. Vrijeme na putu do Brača nije dalo nagovijestit takvu vručinu koja nas je dočekala prije i za vrijeme same utrke. Na startu je bilo 60tak natjecatelja plus 20tak malih klinaca kojima je ovo bio prvi triatlon nakon 2 mjeseca primprema u triatlon školi TK Splita. Start plivanja je bio iz vode, a plivalo se 2 kruga od 375m oko triju bova. Plivanje su poveli Ljubas i Ja,a nama na nogama su bili Kiki, Ivrlač, Luštica, Koceić i Bebić. Nakon prvog kruga plivanja ostali smo Kiki, Ja, Srki, Ivrlač, Koceić i jedan meni još uvijek nepoznati natjecatelj. U tranziciju prvi ulazi Kiki, za njim Ja, Ivrlač, Srki i Marin, te malo iza nas Ljubas. Na bicklu se formirala grupa od gore nabrojanih koja je vozila tako do 7. km i 2. uspona od 10% na kojemu sam se ja odlučio za bijeg jer sam znao da jedino tako mogu pobijediti utrkunaughty. Prvi koji je pokušao spojiti je bio Ljubas jer je znao da ako me pusti da će teško to nadoknaditi na trčanju. Na brdu je pržiloburninmad sunce te tako znatno otežavalo i onako težak uspon. Do kraj sam jedva povečao svoju prednost i tako sišao s bicikla minutu ispred Ljubasa, Kikija, Ivrlača, Luštice i Koceića. Trčalo se dva kruga po asfaltu i dijelom po makadamu. Prvi krug sam krenuo koliko je išlo i na mjestu gdje sam se trebao okrenuti oko table sudac koji je bio na okretu je zapisivala moj broj ali nije rekla da tu moram okrenuti tako da sam ja produžio ravno i tako vjerovatno skratio trčanje za do 100m (Ljubas to zna jer sam rekao još u utrci a i poslije nje). Koceić i Ivrlač su se borili za treće mijesto, a Kiki i Lujo za peto. Na kraju je Koceić bio treći a Ivrlač četvrti, Luštica peti a Kiki 6ti i prvi junior. Nakon utrke otišao sam do Ljubasa i pitao ga jel to utjecalo na rezultat i odgovor je bio da nije. Jedino u rezultatima meni dodajte 20tak sekundi na trčanju.rolleyes Moja slijedeća utrka je Svjetsko studentsko prvenstvo u Lausannei gdje putujem ovaj četvrtak u pratnji Darije Tonai. Do tada mah

REZULTATI

SLIKE

FILMIĆ

P.P.S. onaj nepoznati plivač je bio Marko Miličić, inače trener plivanja.

Objavljeno u 09:49 • Komentari (3) • Isprintaj#

nedjelja, 13.08.2006.

Zvonko 37. na Svjetskom kupu u Tiszaujvarosu

u ovon trenutku zvonko je bio vodeći u utrci!!!

Evo kako se razvijala utrka u Tiszaujvarosu: Zvonko je u prvom krugu izašao iz vode 15. sa 20sek zaostatka za vodećim Francuzom Stephane Pouatom. Drugi krug (kraj plivačkog djela) Zvonko se probio na 13. mjesto i smanjio zaostatak na 16sek. Kroz 1.tranzicicju su pobjegla petorica koja su se dala u bijeg:POULAT, BELAUBRE, GLUSHCHENKO, FRODENO i DE VILLIERS i vodili do 20.km bicikla kada ih je sustigla 2.grupa od 12 natjecatelja sa našim Zvoncem. To je iskoristio Mađar Kuttor koji se u 4. krugu(25.km) dao u bijeg, a za njim Zvonko i Australac Matt Hopper. Njih trojica su bila u bijegu do samog kraja biciklističkog dijela i sišli na trčanje sa 40 sek prednosti ispred grupe od kojih 50tak natjecatelja. Na prvom krugu (2,5km) trčanja vodio je Australac Matt Hopper dok je Zvonko pao na 14. mjesto sa 33 sek zaostatka. U treći krug prvi je ušao Brad Kahlefeldt trenutno najbolji triatlonac na svijetu, a Zvonac je na 34. mjestu sa 1:10 zaostatka. Treći krug Zvonac je držao tempo i tako se održavao oko 33. mjesta. Na kraju je pobijedio Brad Kahlefeldt, drugi Jan Frodeno i 3. Gagg koji se šlepao CIJELU utrkunamcor dok je naš Zvonko Čubrić završio na 37. mjestu sa 3:09 zaostatka za prvim, ostavivši tako iza sebe jednog Reto Huga, svjetskog U23 prvaka Jaroda Shoemakera i Belaubre Frederica europskog prvaka!!! Tim rezultatom je osigurao još bodova za olimpijsku ljestvicu. Bravo Zvonacthumbup

Rezultati

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Objavljeno u 14:41 • Komentari (2) • Isprintaj#

petak, 11.08.2006.

Tiszaujvaros BG Triathlon World Cup

prošle godine u Tiszaujvarosu!

Danas su se nakon jutarnjeg plivačkog trening u Mađarski Tiszaujvaros zaputili Zvonko Čubrić i njegov trener Ivan Ivezić. U nedjelju 13.08. Zvonka očekuje još jedan svijetski kup i lov na bodove za OI 2008. Zvonko je startni broj 42 kao što je bio i u Edmontonu, što znači da je konkurencija opet vrlo jaka a to i potvrđuje startna lista. Utrku možete pratiti na linku pod "live coverage". Držmo Zvoncu fige da osvoji što više ITU bodova. Pozdravthumbup

Objavljeno u 11:40 • Komentari (8) • Isprintaj#

nedjelja, 06.08.2006.

PH u sprint triatlonu, Pakoštane

Jučer je u Pakoštanima održano najjače do sada državno prvenstvo na kojemu je nastupilo oko 90 natjecatelja iz cijele Hrvatske i svi reprezentativci osim Mirka Tišljara koji je otišao ozljeđen u Sloveniju po "laku" lovunono. Vrijeme nas je poslužio usprkos prognozama koje su najvjivale kišu. Temperatura mora bila je oko 25 stupnjeva. Start utrke je bio iz vode uz prisustvo mnoštva gledatelja koji su se tamo zatekli na godišnjem odmoru. Na plivanju je poveo Zvonac, kao što se i očekivalo,a za njim naši juniori Lukina,Miloš i Milovan. Prvi iz mora izlazi Zvonko(8:45) 20sek. iza njega Lukina i isto toliko iza Miloš,Milovan,Deki i Vibor. U 3. grupi sa vremenom 9:50 bili smo: Kiki,Ivrčač,Lujo-Srki i Ja, a iza nas Mijo,Željka i Ljubas. Na biciklu je Zvonko vozio sam dok su iza njega se formirale male grupice koje su lovile jedna drugu. Grupa u kojoj sam bio ja (Ivrlač,Kiki i Lujo) na 2.km je uhvatila Vibora i Milovana, a na 4.km smo uhvatili Dekija,Miloša i Lukinu. Tako se stvorila največa grupa u utrci koja je pokušavala uhvatit Zvonka ali bezuspješno jer nisu svi bili raspoloženi da daju smjenelud. Tako na trčanje prvi odlazi Zvonko, oko minute iza njega Ja,Deki,Miloš,Lukina,Kiki,Ivrlač i Luštica. Na trčanju Zvonko nije imao nikakvih problema da otrči najbolje vrijeme iako je vozio sam, te je tako uzeo naslov državnog prvaka. Drugi je bio Deki, treći Ja, četvrti Miloš, peti Lukina. Kod žena slavila je Željka Šaban ispred Ive šego i Ive Tomić. Kod kadeta pobjedio je Martin Papišta ispred Alena Turčića i Lobela Horvata koji je pao s bicikla 500m prije cilja. Ova utrka bila je ujedno i izborna za našu juniorsku reprezentaciju koji su se borili za odlazak na Svjetsko prvenstvo koje se održava u Lausannei,a nastup za našu repku su izborili Miloš,Lukina te Kristijan Bratko koji je bio 3. kod juniora. Tako je završilo još jedno državno i ostvaren još jedan cilj. Do iduće utrke pozdravmah

Rezultati

SLIKE

Objavljeno u 12:17 • Komentari (12) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog na kojemu pišem o triatlonu, duatlonu i treninzima





   



O meni


Ime: Gordan Petković
Nadimak: Mali, Lima, Gogo
Datum rođenja: 29.03.1985
Mjesto ređanja: Zagreb
Profesija: Student, Triatlonac

Trener: Ivan Ivezić, prof.
U Triatlonu od: 2002.
Prijašnji sportovi: tae kwon do, tenis, veslanje, košarka

Najdraži plivački trening: sprintevi
Najdraži biciklistički trening: Zelena magistrala
Najdraži trkački trening: 400tke maksimalno

Najmrskiji trenizi: plivanje u 50m bazenu, i 4*400 jako
dugi bicikl kad je vani ispod 2 stupnja...

Triatlon distanca: sprint i olimpijski
Plivačko odjelo: Aqua Sphere Blue Marlin
Bicikl koji vozim: Colnago C50 s Chorus/Record
Tenisice za sprint: Brooks T5 Racer
Tenisice za olimpijski: Asics DS Racer VII
Pulsmetar: Polar S625X

HR max: 194
HR min: 46

Visina: 189cm
Težina: 70(+-2kg)
Klub: TK Petar Zrinski

Osobni rekordi:
1000m 25m bazen - 12:49
5000m trčanje - 15:35
1000m trčanje 2:48
3000m trčanje 9:12
10 000m trčanje - 32:46
1500m plivanje - 19:52
2000m (25m)bazen - 27:03
MAIL TO ME!


ANKETE

Moji rezultati

Sezona 2009
6. mjesto duatlon ITU Svjetski kup u Tajlandu
19. mjesto ITU Azijski kup u triatlonu
1. mjesto Državno prvensto u sprint duatlonu
3. mjesto velika nagrada Stubičkih toplica
2. mjesto sprint duatlon Malinska

Sezona 2008
1.mjesto Johannesburg city triathlon
2. mjesto PH u sprint duatlonu
13. mjesto sprint triatlon Fumane
14. mjesto sprint triatlon Trieste
7. mjesto sprint triatlon Ptuj
2. mjesto PH u klasičnom duatlonu
1. mjesto Baranjski triatlon
5. mjesto sprint triatlon Murska Sobota
49. mjesto ETU Balatonfured
6. mjesto Zagreb open PH(4.) Olimpijski
3. mjesto 7.Zagorski triatlon

Sezona 2007.
Prvak HR u sprint duatlonu
Pobjenik HR triatlonskog kupa
Pobjednik HR duatlonskog kupa
1. mjesto Sprint triatlon Rovinj
2. mjesto PH u sprint triatlonu
2. mjesto PH u olimpijskom triatlonu
56. mjesto na svjetskom U23
50. mjesto na europskom U23
1. mjesto Supetarski triatlon
4. mjesto ST Novigrad
Europski kup San Remo
2. mjesto PH klasični duatlon
9. mjesto sprint triatlon Trieste
1.mjesto Duatlon Pula
Pobjednik Igmanskog duatlona
Prvak Zagreba na kronometar U23

Sezona 2006.
Seniorski viceprvak u sprint duatlonu
Državni prvak u Olimpijskom triatlonu
Pobjednik triatlonskog kupa Hrvatske
Ekipni državni prvak u sprint duatlonu
3. Sprint triatlon Ptuju
Pobjednik 5. Rival Opena
57. ITU European Premium Cup Kedzerzyn-Kozle
47. ITU European Premium Cup San Remo
51. ITU European Premium Cup Portorož
42. ITU European Premium Cup Kitzbuhel
2. na Triatlonu u Omišu
Nastup na EP do 23 godine (57. mjesto)
Ekipni seniorski viceprvak u sprint triatlonu
3. na državnom u sprint triatlonu
Pobjednik 3. Supetarskog triatlona
42. na Svjetskom studenskom
Pobjenik 14. Rovinjskog triatlona
1. mjesto na 6.Jarunskom kupu-duatlon

Sezona 2005.
2.mjesto u triatlonskom kupu Hrvatske
1. mjesto u duatonskom kupu Hrvatske
47. na europskom prvenstvu U23
11. na ETU utrci u Beogradu
7. u austrijskom Ober-Grafendorfu
2. na utrci građana-5km Večernjakov maraton
2.na međunarodnom triatonu u BiH, Boračko jezero
Državni seniorski prvak u duatlonu
4. na državnom u sprint triatlonu
4. na državnom u Olimpijskom Triatlonu



Vi ste posjetitelj broj:


Free Hit Counter