TITULE

Naša ŽENA predsjednica:Zela thumbup
Naš dopredsjednik
iliti Bog i Hrvati:Silva smijeh
I najveća balkanska poštenjačina
iliti blagajnik; Pandić nut

Za sve duševne i tjelesne boli
pretpljene tijekom ove školsle
godine, za sve strgane stvari.
za vaše želje naughty smijeh,
probleme...obratite se iznad
navedenim krivcima belj





Prijatelj mora biti netko...

Tko te razumije
u svakom pogledu…
Tko ti neće okrenuti leđa
kada budeš u bedu!
Tko će ti reći: Bit će bolje…
Tko će biti s tobom kad
si dobre i loše volje!
Tko će dijeliti s tobom tugu…
Tko će od tvog durenja
napraviti dugu!

Prijatelj mora biti netko ….
Tko će ti pomagati…
Tko ti nikada neće lagati!
Tko ti ništa zamjeriti neće…
Tko ti uvijek pruži najviše sreće!

Prijatelj mora biti netko….
S kim dijeliš sve svoje tajne..
S kojim se osjećaš
kao da nemaš mane…
Tko ti pruža zadovoljstvo…i mir…

Prijatelj mora biti utjeha…
Prijatelj povrh svega
mora biti utjeha!
(Vaša Džole cerek)






If U need a friend and there are a hundred steps between us, you can take the 1st step to get near me and i will take all 99 step to be there for you.






A friend is sweet when its new….but it is sweeter when its TRUE! But u know what? Its sweetest when its you.






Never say ur happy when ur sad… never say ur fine when ur not ok… never say u feel good when u feel bad… and never say ur alone when I m still alive.






Kada bi prijatelji imali etiketu na tvojoj bi pisalo: 100%poseban, boja:vesela, tip:jedinstven, cijena:neprocjenjiva, i na kraju može biti samo: made in MY HEART!!!






Ti si moj najbolji prijatelj - kad piješ i ja pijem, kad plačeš i ja plačem, kad se smiješ i ja se smijem, kad se baciš sa balkona ja se opet smijem. zubo wink











< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~On/Off

~design: × BloG MasteR ×

Što je ovo?

Blog jednog nadasve ludog razreda s rijetkim bistrim umovima i svima spremnima na zabavu (i učenje :)
GImnazija Bjelovar, naravno..

Drugi B

Choosing The Best Health Insurance Providers.

Razredni blogeri

Agua
Alica & Ivana
H@cker
Renky (s Mikom, koji nije iz raza)
Miss T.







Školska pravila...
1.Ako posuđuješ,posudi
još više i ne vraćaj.
2.Ako što potrgaš,okrivi drugog
i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako što ukradeš,ukradi
sve,nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam,
nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imaš malo pljuge,
svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti frend pijan,popij koliko je
i on i nećeš uvidjeti razliku
7.Ako je profesor loše volje,
dodaj ulja na vatru.
8.Ne dolazi u razred ako
baš ne moraš
9.Piši zadaću kad
uspiješ prepisat
10.Kada osjetiš želju za učenjem
sjedni,brzo će te proći
11.Voli svoj šalabahter
kao samoga sebe
12.Ako netko zaboravi šalabahter
posudi mu svoj
13.Dok profesor piše po ploči
piši i ti - po klupi naravno
14.Ponekad zabljesni najnovijim forama
15.Zakasni na sat tako da te uopće
ne puste unutra...smokinthumbup







petak, 10.10.2008.

U dobru i u zlu…prijatelji…

yes

S velikim veseljem uzimam tipkovnicu u ruke jer između ostalog pišem i o nama dragom prijatelju Steff Onn-u.kiss

Kao prvo, reći ću da ne znam stvarno ima li itko pravo žaliti jer ide u 3.b. ako žali, nek seli odma kud hoće jer bolji razred nije mogao dobiti. I znam da se slažete samnom…yes

Zajednica od toliko ljudi, s različitim stavovima, mišljenjima…željama,ciljevima…putovima…da ovako surađuje, mislim da je to genijalno i ponosim se svakim našim putom kad doslovno svi šutimo prije soc. I makar ona kaže da je to grobnička tišina, koji bi se razred još tako složio? sretan

I kad vidite da Zela tuče Došena,…dobro i kad Tea tuče Došena…ok…i Tonka…hmmm…ok…ne…krivo sam počela…dead Dakle…ako „netko“ „ nekad“ „ nekoga“ malo i zvekne,to je iz čiste ljubavi i znate i sami da će vam to falit nakon srednje…nije da je to sad poruka da se tučete i više…bang Ok…Dox će me ubit…belj Ugl. Dosta o tome zubo

Htjedoh reć da makar i ne volimo i ove glupave kemijske s vodom, i ne znam…kolko god se Zela i Panda keckaju, toliko to i volimo i trebamo uživat u tome…no…ugl. Znate šta oću reć…thumbup smijeh

Drago mi je što smo svi tako pametni i divni i krasni i svugdje poželjni kao razred, i nije slučajno šta prof. govore i vode nas svugdje i svagdje,pogotovo naša Veselka,šta ne yes

cerek cerek cerek

Stefanu se pružila prilika da se više bavi i radi na onom što najviše voli,košarci naravno i drago nam je svima zbog toga. Iako nam svima fali, i njegova odgovaranja gdje zapetlja i sebe i profesora, i njegovi biseri, i on u gradu, i on na tjelesnom…i on svugdje gdje smo i mi…tuzan al nije kraj svijeta,tek počinje za nas…yes vidjet ćemo ga još sto puta, on će uspjet u životnoj želji, što je i nama poticaj da se borimo i radimo ono što volimo,zar ne?thumbup

Bilo nam je zanimljivije pod fizikom Stefane s tobom…al ubijamo si monotoniju Šantić i ja.smijeh nut

Tako je naš košarkaš okusio zajedno sa svima nama Magy-inu tortu/e. njami party cijeli dan smo imali slobodan, pjevali…malo suze pustili…ali baš kako je Martina rekla:Ovo nije rastanak,ovo je za tvoje bolje sutra u kojem smo,nadamo se, i mi. cerek Kao dar njemu, nešto što će mu pomoći-knjiga o raznim vještinama iz košarke i slika cijelog razreda kako bi znao da smo uvijek uz njega i bodrimo ga.

Ljubimo te Stefko i vidimo se,ako ne prije, onda za Božić…i u kojoj god prilici možemo kiss

A osim što je Stefan otišao,došla nam je Martina… Ona nam prekrasno pjeva i nadamo se da joj je ok s nama. Super se uklopila, a ionako se svi mi znamo tako da jeee suuupeer! kiss



Ostala sam ono što sam bila…zapisničar…rolleyes al evo, s ponosom, svoj rad izlažem: smijeh

Pro Bačić: Ajdeee Viiinko (Marku ona to…) headbang smijeh

Prof: Valeentina!
Val: Da?
Prof:Šta da? Pa ne udaješ se za mene da govoriš 'da'…
Val: A…nikad se ne zna…

Stef i Panda se igraju s teniskom lopticom na hodniku,raaavno u prof. ruke…
Stef: Prof. Kolko tražite za lopticu?
Panda (pravi se blesav) : A od koje se to budale odbilo…??
Prof: Od teebe! yes thumbup

Prof: A ne sjećaš se prošlog života?
Dox: Ma bio sam konj.
Prof: A vide se karakteristike…dead

Prof: U kakvom su odnosu lijep i nelijep?
Panda: Lijep je ljepši od nelijepoga…bang

Prof: Svak mi mora analizirat jednu pjesmu…
Alica meni: Ja ću onu koju ćeš ti…zubo

Između ostalog imali smo i pogreb Pana Bojka…Umro je uslijed kratke ali snažne bolesti-pomanjkanja promila u krvi i zatajenja jetre.
Ožalošćeni bijahu bekavci i sve točionice…Gornjih i Donjih mosti…
Iz poštovanja prema njemu,zapalili smo mu lampaš i Meski mu je odsviro zadnju pjesmu,…
Ne znam, valjd ga ova iz pov. digla iz groba…rofl

[Ja Dox, prilažem slike sa školske zadušnice]

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Puse šalje svima vaša Džolle wave





~ komentiraj (7) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>