TITULE

Naša ŽENA predsjednica:Zela thumbup
Naš dopredsjednik
iliti Bog i Hrvati:Silva smijeh
I najveća balkanska poštenjačina
iliti blagajnik; Pandić nut

Za sve duševne i tjelesne boli
pretpljene tijekom ove školsle
godine, za sve strgane stvari.
za vaše želje naughty smijeh,
probleme...obratite se iznad
navedenim krivcima belj





Prijatelj mora biti netko...

Tko te razumije
u svakom pogledu…
Tko ti neće okrenuti leđa
kada budeš u bedu!
Tko će ti reći: Bit će bolje…
Tko će biti s tobom kad
si dobre i loše volje!
Tko će dijeliti s tobom tugu…
Tko će od tvog durenja
napraviti dugu!

Prijatelj mora biti netko ….
Tko će ti pomagati…
Tko ti nikada neće lagati!
Tko ti ništa zamjeriti neće…
Tko ti uvijek pruži najviše sreće!

Prijatelj mora biti netko….
S kim dijeliš sve svoje tajne..
S kojim se osjećaš
kao da nemaš mane…
Tko ti pruža zadovoljstvo…i mir…

Prijatelj mora biti utjeha…
Prijatelj povrh svega
mora biti utjeha!
(Vaša Džole cerek)






If U need a friend and there are a hundred steps between us, you can take the 1st step to get near me and i will take all 99 step to be there for you.






A friend is sweet when its new….but it is sweeter when its TRUE! But u know what? Its sweetest when its you.






Never say ur happy when ur sad… never say ur fine when ur not ok… never say u feel good when u feel bad… and never say ur alone when I m still alive.






Kada bi prijatelji imali etiketu na tvojoj bi pisalo: 100%poseban, boja:vesela, tip:jedinstven, cijena:neprocjenjiva, i na kraju može biti samo: made in MY HEART!!!






Ti si moj najbolji prijatelj - kad piješ i ja pijem, kad plačeš i ja plačem, kad se smiješ i ja se smijem, kad se baciš sa balkona ja se opet smijem. zubo wink











< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~On/Off

~design: × BloG MasteR ×

Što je ovo?

Blog jednog nadasve ludog razreda s rijetkim bistrim umovima i svima spremnima na zabavu (i učenje :)
GImnazija Bjelovar, naravno..

Drugi B

Choosing The Best Health Insurance Providers.

Razredni blogeri

Agua
Alica & Ivana
H@cker
Renky (s Mikom, koji nije iz raza)
Miss T.







Školska pravila...
1.Ako posuđuješ,posudi
još više i ne vraćaj.
2.Ako što potrgaš,okrivi drugog
i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako što ukradeš,ukradi
sve,nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam,
nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imaš malo pljuge,
svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti frend pijan,popij koliko je
i on i nećeš uvidjeti razliku
7.Ako je profesor loše volje,
dodaj ulja na vatru.
8.Ne dolazi u razred ako
baš ne moraš
9.Piši zadaću kad
uspiješ prepisat
10.Kada osjetiš želju za učenjem
sjedni,brzo će te proći
11.Voli svoj šalabahter
kao samoga sebe
12.Ako netko zaboravi šalabahter
posudi mu svoj
13.Dok profesor piše po ploči
piši i ti - po klupi naravno
14.Ponekad zabljesni najnovijim forama
15.Zakasni na sat tako da te uopće
ne puste unutra...smokinthumbup







srijeda, 16.04.2008.

Budapest, here we come...


yes smijeh

Moj komp je opet stupio na snagu pa samo da se javim[o] prije no što odemo u...a kamo li nego u susjednu nam Budimpeštu...

Yap...to je taj dvodnevni izletć... Naše pametne glavice su smislile da idemo na petak/subotu tak da izbjegnemo dragu nam školicu u petak, no na kraju su nas opet zahebali... namcor ostali smo bez izleta u Zagreb, nećemo propustit nastavu i tak... no

Nooo nije to uopće bitno, prva stvar koje mi je žao-Dox ne iđe s nami...Kmek... rolleyes tuzan Ha šta sad... Sigurna sam da ćemo se dobro zabavit, njemu sretno na predstavi...wave

Dahkle, imamo dobru rasku, tak da su cjelonoćna druženja zagarantirana, mislim da će bit sasvim ok... thumbup party no da nas ne ureknem... Post će nakon izleta ubacit neka druga osobica...

Pripreme su počele, Kristina je danas napravila popis stvari koje joj trebaju iz DMa...(maskara, kremice i tak to...)bang Ne znam, al rekli su mi da si ne trebam kupovat novu maskaru, da me tamo neće niko gledat...šta god to trebalo značit...ludeek Tak da...i stare će mi bit ok...rolleyes

Bivši naraštaji su mi rekli da ne nosim gluposti poput odjeće neg da natrpam torbu hranom...njami Pa eto, možda koristan savjet svima...Doručak je navodno ok...a večera...rolleyes tak da Alice, znaš da ja vučem kekse i te gluposti za papicu...fino njami Obucite se bekavci dobro jer je kod njih navodno neka hladnija klima... hrvatska

Noooo to nije sve, ako želite čuti više o njihovoj klimi, znate ko vas u to može i predobro uputiti...khm...da... Živjela naša druga voditeljica...zijev

Usput budi rečeno, nadam se da naši pjedinci nose sokića dovoljno za sve...da ne budemo žeeedni...party thumbup nut

smijeh smokin

Sad dosta o tome...vidjeli budemo kak bude bilo...iako ja još uvijek mislim da bi nam u G. Mostima bilo isto sasvim solidno...naughty

Inače predavanja su prošla ok...Khhhhm [posvećen Panu B.] party Terase su inače sasvim ok mjesta...il su bar nekad bila... zujo

Za krajček par bisera ostavljam...thumbup

Za Tirića:
Prof:Pa šta bi mu falilo da se priženi?
Panda: Žena!!belj

Dox: kolko traje ta matura?
Prof:3 sata!
Dox:U komadu?
Prof:Da!
Dox: Jel smijemo na wc za vrijeme pisanja?
Prof:Ne!!
Dox: Isuse, ja ću si ponest tutu! zubo

Panda je krivo riješio zadatak pred pločom i pravda se:
-Ma joj profesoriiice, pa ja sam krivo računo. Ja cijelo vrijeme računam drugi korijen umjesto obični! eek rofl

Juliška: Moj brat mješa Ivanin i moj nadimak. Mene zove Džurdža, a nju Juliška umjesto obrnuto...
Džole: Pa kolko je star?
Juliška: Ma kao da je to važno, pa muško je! nut yes

Prof: Ko se to smije?
Zela:Ja!
Prof: šta imaš protiv Penaca?
Zela: Ne,ne...
Panda: Ja sam joj govorio:Nemoj ih Ivana mrzit i oni su samo ljudi...
Prof: Ma i tebe dok čovjek pogleda reko bi:Gle samo čovjek, ali...dead

Eto ljudi...vidimo se sutra...
Uživajte, Šantiću nemoj me ubit, preklinjem te...cry no

I da...to bi bilo to od vaše Dž...
Pozdrav...cerek

mah



~ komentiraj (5) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>