Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




Moj mail/MSN


Mare
...veselit će je svaki vaš komentar


Blog.hr
Blog servis

Raskoš i ljepota života žive neuništivo u meni...

četvrtak, 22.05.2008.

BLAGOSLOV JEDNOG STARCA

Image and video hosting by TinyPic

Blagoslovljeni koji shvaćaju
da su mi noge postale spore i da mi ruke dršću.
Blagoslovljeni koji misle na to
da teško čujem i da sve odmah ne shvaćam.
Blagoslovljeni koji znaju
da mi oči više dobro ne vide.

Blagoslovljeni koji ne psuju kad nešto ispustim
i pomažu mi naći moje stvari.
Blagoslovljeni koji mi se nasmiješe
i časak sa mnom pročavrljaju.
Blagoslovljeni koji imaju obzira s mojim tegobama
i blaže moje boli.
Blagoslovljeni koji mi daju osjetiti da sam voljen
i nježno se odnose prema meni.

Blagoslovljeni oni koji ostaju uza me
i na mom putu u vječnost.
Blagoslovljeni svi koji su prema meni dobri.
Oni mi daju da mislim na dobrog Boga.
I sigurno ih neću zaboraviti
kad jednom budem s Njime.

- 17:47 - Komentari (69) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.05.2008.

ZATO JER ME VOLIŠ

Image and video hosting by TinyPic
Ovo sam ja dobila na poklon za Majčin dan

Za sva ona vremena kad si bila uz mene,
Za sve istine koje si mi pokazala,
Za sve zabave koje si donjela u moj život,
Za sve krivo što si učinila ispravnim,
Za svaki san koji si ostvarila,
Bit ću ti uvijek zahvalna,mama.

Ti si ona koja me uvijek držala
Nikad dopustila da padnem.
Ti siona koja me vidjela potpunu,potpunu u svemu.
Što si bila snaga kad sam bila slaba.
Bila si moj glas kad nisam mogla govoriti.
Bila si moje oči kad nisam mogla vidjeti.
Vidjela si ono najbolje u meni.
Podizala me kada nisam mogla dohvatiti
Ja sam sve što jesam
Zato što me voliš.

Dala si mi pozdrav i učinila da letim.
Dotakla si moje ruke i ja sam mogla dotaknuti nebo.
Izgubila sam vjeru,ti si mi ju vratila.
Rekla si da nema zvijezde koju ne mogu dohvatiti.
Stala si do mene i bila sam visoka.
Imam tvoju ljubav,imam je u cjelosti.
Zahvalna sam za svaki dan koji si mi dala.
Možda i neznam previše
no znam da je ovo sve istina.
Blagoslovljena sam jer me ti voliš.

Ti si uvijek bila tu za mene,
nježnost koja me omatala i nosila,
svjetlo u mraku koje sjaji tvojom ljubavi u mom životu.
Ti si moja inspiracija
Bez laži,bila si istina
Moj svijet je bolje mjesto zbog tebe...

Ja sam sve što jesam
zato što me voliš...

- 14:52 - Komentari (68) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic