ZAR TE SANJAM UZALUD

Zar te sanjam uzalud
Ništa se ne mjenja
Ulažem veliki trud
A snovi su puni kamenja

Za prste se moje zalijepi
Nek' grije te moj topli dlan
Od ljubavi sretni i slijepi
Ti si moj neispunjen san

Opet će dan, opet će noć
Mjesec se upliće u moje planove
Znam, i ti ćeš u snove doć'
Ljubim ti razigrane dlanove

Poljubi me kao da ti trebam
Kao da ti nedostajem
Od uvijek na tvoje usne vrebam
I neka to već jednom prestane

Ne odlazi od mene kao i obično
Ne znaš da umirem do prvog sna
Možda je i pomalo sebično
Al' tko to zna

Poljubi me kao da ti trebam
Kao da ti nedostajem
Još uvijek na tvoje usne vrebam
A sve pospaniji postajem...

14.04.2009. u 00:25 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

pjesme.... uglavnom...





Free Hit Counters




Free Hit Counters



Linkovi

TOYOTA
Toyota Forum
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Republika Vinkovci.blog
Nokia
Best Download sve na jednom mjestu
Auto Wallpaper
Plavi oglasnik