28.01.2009., srijeda

Skupa škola ...

Zdjela za salatu Avon Cottage...
Na slici je zdjela za salatu Avon Cottage koju sam dobio u ovom servisu ...


Evo, napokon da nastavim priču o svojoj kolekciji. U svojim prvim oglasima za kupnju, bio sam dosta neodređen, nisam htio napisati da kupujem englesko posuđe od keramike, da ne bi netko pomislio kako je to tražena roba i napuhao cijenu. Zato sam pisao da kupujem predmete od keramike i porculana. I tako jednog lijepog dana, kao što već rekoh, telefo je zazvonio i javili su se neki ljudi koji bi prodali porculanske figurice. Nisu nikako htjeli reći gdje se to može pogledati, nego da će oni doći k meni. I tako je i bilo, došli su s punim koferom figurica, uglavnom životinje, jedino se još sjećam nekakvih bijelih pasa, bez pečata, ništa impresivno niti meni zanimljivo. Tada sam im pokazao fotografije svoje zbirke, i rekao da je to ono što me zanima, na što je žena rekla da ona ima punu kuću takvih !!! Meni je srce odmah zaigralo, i odmah sam požalio što sam već bio izlanuo da jedan takav tanjur plaćam i do 100 Kn.
Svaka se škola skupo plaća, kao što rekoh u prethodnom postu, tada sam još bio uvjeren da se radi o autentičnim predmetima, starim sto ili više godina. Kad sam došao kod njih doma, ugledao sam servis koji se sastojao od 6 malih, 6 velikih, 6 dubokih i jednog velikog tanjura … bili su savršeno očuvani, a žena je rekla da je to samo dio, a ostatak da je u kući njene mame u Zagorju i da će mi ostatak donijeti za tjedan-dva … Onako sav euforičan, jako sam se loše cjenjkao, zapravo oni su bili nepopustljivi jer su vidjeli da sam zagrizao. Napokon smo dogovorili cijenu, a ja, budala, onako zbunjen dao sam im 50 DEM više nego što je trebalo. To sam otkrio tek kad sam stigao doma, i odmah ih nazvao, i na sreću priznali su i dogovorili smo se da ćemo to kompenzirati kad mi donesu ostatak. A servis je bio prekrasan, u početnoj, noninoj zbirci, bio je samo jedan takav, duboki, a sad ih eto imamo 6 plus sve ostalo …
Prošlo je nekoliko tjedana, a oni se likovi nikako nisu javljali. Već sam postajao nervozan, što zbog onih 50 DEM viška, što zbog činjenice da ostatak servisa, u kojem su trebali biti oni najvrjedniji komadi kao plate, zdjele i slično nikako ne stiže. I kad su se napokon javili i donijeli ostatak uslijedilo je razočaranje … Velika plata bila je sva ispucala po površini i požutila ispod glazure, a od onog trodijelnog seta za kolače dobio sam samo dva probušena tanjura bez one osovine u sredini. Kao da to nisu mogli naći i da će donijeti kad nađu … Naravno, više se nikad nisu javili …
Svejedno, nisam tako loše prošao, jedino što sam kasnije nalazio puno kvalitetnijih predmeta za manje novaca, ali o tome će biti govora u slijedećim postovima. Za sada još samo da kažem da se u ovom slučaju radilo o servisu marke „Enoch Wedgwood“ popularno zvanom unicorn ili jednorog a uzorak je Avon Cotage u plavoj boji, a taj uzorak sam kasnije jako često susretao u svojim potragama …

- 09:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

o sakupljanju keramičkog posuđa oslikanog na poseban način - takozvani transferware postupak ...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blue & white
Replacements.ltd
Antikvarnice sa puno lijepih predmeta
Antikviteti
Hrvatska stranica o umjetninama