veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj blog će biti ženstven u svakom pogledu.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
CHRLESkiss
ANĐEO TAMEburninmad
GADŽA JE TVOJcerek
TENKICAnjami
OPAKA DAMA 2kiss
VIDJELO TI SE DUPElud
martinićwave
HRVATSKI JEZIK (ŠTREBERSKA KUJA)hrvatska
liviAbang
Image Hosted by ImageShack.us

MOJ BUDUĆI MUŽ

njamiroflroflroflroflkisskisskisssmijehgreedysmijehnjamizalivenblablablablablablablablazijevzijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahblablazijevIME i PREZIME: Josip Jurković (Helena)
GODINA: 12
DATUM ROĐENJA: 24.6.1994
FRENDOVI: Valneo, Filip, Bernard, Mislav, Jan, Dođer,
Kristijan, ..........
FRENDICE: Tena, Nikolina, Livija, Ivana, Klaudia, Martina
ŠTO SLUŠAM: pop
KOJI IZVOĐAČI: Helena Paparizou
Pussycat dolls
Ruslana
Dima Bilan
..............
ŠTO VOLIM: sve što je dobro
MRZIM: licemjere i dvolične ljude

EVO MALO SMAJLIĆA:coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonononobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo

Moja ABECEDA.....

A-akvarel,azija,askaban,Atenawave
B-bilan,prezima mog najseksi pjevačakiss
C-Carigrad,cecalud
D-dima,ime mog najseksi pevačacerek
E-Engleska,Elena,egipatsmokin
F-Finska,ondje će se održati ovogodišnji Eurosongcerek
G-Grčka,povjesna državacerekkiss
H-Helena,moja najbolja pevačicayescerek
I-Istambul,ikona,greedy
J-Josip,jelena rozgasmijeh
K-Kanada,kučka,kujaburninmad
L-lavanda,lava,luksuzgreedy
LJ-ljubav,ljudi,ljubomorapuknucu
M-Mađarska,mia,malizujo
N-nizozemska,nana(nadimak moje sestrične)thumbup
O-oslo,osmanlije,ozaljparty
P-pogled,papajawink
R-rusija,raška,ruslanahrvatska
S-sanja,salvadorheadbang
T-turska,tava,travasmokin
U-ukraina,unamah
V-vlak,vannasmokin
Z-zemljopis,zambezismijeh

subota, 24.02.2007.

KRATKI IZVJEŠTAJ

Jučer sam s prijateljima bio vani do 23 sata, tamo smo pili i zabavljali se na razne načine (ponekad perverzne). Najviše smo ismijavali jednog albanca Eldina (nisam ga ja ismojavao, ali drugi jesu). Zatim su Eldin i Mučić napadali sve koji su muškog spola (seksualni napadi, pitajte Mislava on najbolje znalud). U školi nema puno novosti, ja i "CHARLIE" se još uvijek volimo, mazimo i pazimo.....pusič njemu!
Toliko o tome, mislim da bi ovo bilo sve.....PUSIČ SVIMA

KISSYkiss

KISSYkiss



| komentari (3) | print | # |

petak, 23.02.2007.

Mutavi Neven

bokić!danas ujutro kad smo imali tjelesni Neven me zajebavao da se jebem s Hodakicom.Ja sam mu opalila pljusku,tak' mu i treba,a mali onda na mene baci sendvič!I pokušavao je cure iz b.razreda politi coca-colom!!!to je sve ukratko!



kissy!kisskisskisskisskisskissy



| komentari (2) | print | # |

četvrtak, 22.02.2007.

BOKIĆ SVIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HY!Svima!Evo me opet!Čini se da gorim,da žudim za promjenom spola,kolko god to zvučalo bolesno.Ali,ne živimo u 16.stoljeću,to je normalno!a sad na nešto lakšu temu.Danas u školi bilo je grozno,dobila sam 1,pisali smo ispit iz mat.,i nadam se jedinici,što nije dobro....ah,ta škola..headbangheadbangmadmadburninmad
Kissy!Kissy!kisskissmah



| komentari (2) | print | # |

srijeda, 21.02.2007.

EVO ME OPET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Danas mi je bilo kao i obično samo dosadno........Dobio sam 5 iz povijesti,išao sam kod sestrične da mi malo objasni matematiku zato što sutra pišemo kontrolni.....ali ona ima gripu pa mi nije mogla objasnit ..........................i to bi bilo to.....................



pusić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





| komentari (4) | print | # |

utorak, 20.02.2007.

Hi,napokon pišem novi postek.Odrzan je festival DPH na kojem sam ja nastupala,i osvojila 5 mjesto.
A evo i rezultata:
1.Matea Ćoraklud
2.Edita Barišecdead
3.Iva Krsniklud
4. i prvo mjesto publike BERNARD JURIĆheadbang
Toliko o tome!kisskiss



| komentari (2) | print | # |

utorak, 13.02.2007.

SUPER COOL DAN!

Danas u školi na početku je bilo dosadno i depresivno , sve dok ja i moj prijatelj nismo otišlio s nastave doktoru (uz pristanak razrednika naravno). Doktorica nije radila pa smo morali ići na hitnu gdje nas je dočekala luda doktorica sa slomljenim ramenom (bar tako izgleda).Rekla je da moramo jesti puno juhice i piti čajeka (ali nije mogla dati ispričnicu .....kuja)! Zatim smo otišli u restoran "Zelenjak" i nažderali se pizz-e. Ne znam što je još vrijedno spomena pa tako završavam ovaj post, PUSIĆ!



| komentari (4) | print | # |

ponedjeljak, 12.02.2007.

PRVA ANKETICA









| komentari (6) | print | # |

subota, 10.02.2007.

HELENA IS BACK

Bokić svima, velikima i malima. Ja sam se danas ustala rano ujutro i otuširala se, a nakon toga otišla sam do svog prijatelja s kojim sam zatim otišla u parfumeriju po make up (kozmetiku) za nastup......ja volim kada je sve savršeno. Željna sam uzbudljivih avantura, u zadnje vrijeme mi se ne događa ništa uzbudljivo.........oprostite na kratkom postu, ali jednostavno ne znam o čemu da vam pišem, moje je mišljenje da jednostavno trebam reći svoje mišljenje i to je to, a u ovom sam slučaju sve napisala.....BOKIĆ/PUSIĆ!



Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (3) | print | # |

petak, 09.02.2007.

EVO JOŠ JEDAN SPOT MOG UZORA KOJI JE PROMIJENIO SPOL



| komentari (1) | print | # |

NAPOKON PIŠEM POST

U petak (tj. danas) je bilo dobro u školi , ona kurvetina Ela (izvrijeđo sam je na tjelesnom), posvađali smo se jer je pisala u ime jedne moje prijateljice (tj. komentirala drugima pod njenim imenom). Nakon škole je postalo groznije, pa sam otišla po svoju jedinu prijateljicu.....njen blog.........I ne znam šta da vam kažem, za 7 dana su DJECA PJEVAJU HITOVE i pomalo se već pripremam s plesačima (morate doći...i glasati za mene..hahaha)..........I mislim da bi to bilo uglavnom sve...

BOKIĆ!

ovo je slika mog uzora__________________________________

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (0) | print | # |

četvrtak, 01.02.2007.

PJESMA S KOJOM NASTUPAM NA FESTIVALU



| komentari (3) | print | # |

Djeca pjevaju hitove

Ja sam Helena, iako me svi vjerojatno poznajete. Prekjučer sam bila na audiciji za festival (glazbeni) Djeca pjevaju hitove (i naravno da sam prošla). Ja sam zapravo dječak (koji želi promijeniti spol, nije šala).Mislim da bi to bilo sve zasada.

BOKIĆ!!!mah



| komentari (0) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.