subota, 01.05.2010.

BAD BOYS,BAD BOYS :P


undefinedOvo je prvomajski postundefined



sad pomišljate na post pun opisa,ljubavi,proljeća,bla bla bla.
Well,it ain't gonna happen!nut

U stvari,pišem jer mi je onako,dosadno...

U stvari,dok drugi roštiljaju uz pivo negdje u zelenilu,
(što je moja neostvarena želja,al nema veze kreirat ću si jednog
dana svoj praznik rada! yeah!)
ja sam kući na keksima,andolima i soku od naranče... -.-'
I naravno,FarmVille na facebook-u
(teški ovisnik,priznajem)

I znate što?
Uz Boba Marleya ni to nije loše (:
(glazba mi stvarno popravlja dan)




P



Poznavala sam jedan par,strašno zaljubljenih dvoje ljudi.Onako,filmski.Džentlmenski ju je pratio do škole svaki dan,dočekivao je,odčekivao.Ona ga je voljela,njega i njegovu stvaralačku dušicu,njegov tinejdžerski bend,sve je išlo onako filmski.Ona mi je uvijek djelovala kao da je s druge planete,a on se uklapao u taj svijet...Iz nekog razloga,više ih nema,nakon godinu i četiri mjeseca...
Ne znam ni zašto pišem o njima...Znam ih tek tako,iz viđenja...Ništa posebno...Žao mi je zbog kraja...Možda zato što su išli tu negdje,korak do nas...Kao i ono drugo dvoje...
Uglavnom,ljubav je čudljiva stvar,to oduvijek govorim...I sad,nakon toliko vremena,toliko uspona i padova,svađa i prepirki,uvreda,prekida i sl.drago mi je što još uvijek imam svog neromantičnog,nesladunjavog i donekle surovog čovjeka.. Kao što več rekoh,nismo kao drugi,ima nešto u nama zbog čega odskačemo...


Uglavnom,potonji dio posta,nije bio potreban...

ZAKLJUČAK:Pišem iz dosade...pišem zbunjujuće...


20:28 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.