Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

ponedjeljak, 06.08.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dragi moji marendari,

sigurna sam da vam je već dosta
ovog "posta".Nekako se ovaj moj "šepajući
život" jako produljio i svima je već previše i mene
i moje noge.Zbog toga sam odlučila da su ovo
zadnje riječi koje ću o tome napisati do onoga
dana kada opet stanem na "obadvije".

Kod mene je prava "luda kuća".Jači je
otišao na dva tjedna na Svjetsko prvenstvo
košarkaša-veterana u Puerto Rico,gosti stigli
pa ih treba "tetošiti",ovdje mi je i sestra sa
sinom,Mlađa ne zna šta bi sa sobom i svojim
pubertetom,a Starija..pa ona bi samo svoj mir,
a to je u ovom trenutku neostvarivo...

..Ja ?Za mene pitate?!Ja vam kuham,perem,
spremam,dočekujem,otpremam,..zalijevam,hranim
životinje i ..uglavnom ne izlazim iz svoga dvorišta.
Dani mi tako brzo prolete da kada se naveče ubacim
u krevet ne znam niti koji je dan prošao,ma ni kako
se zovem od umora.Ne žalim se ja to vama.Dobro
je meni ovako kako jeste ,jer se stalno nešto događa.
Dva mjeseca ležanja bacila su me u totalni očaj i
sada mi je ovo velika promjena.Npr.jučer sam
skuhala "teleći šugo",pa danas imam pauzu,evo baš
"sada" da mogu malo biti ovdje s vama.Cure su otišle
u kupovinu,gosti su na moru,a ja uz kavicu odmaram i
mislim na sve vas.

Kako ste mi Vi? Jeste li se odmorili? Kako
provodite vrijeme? Kako podnosite vrućinu?Ima li
kakvih zanimljivih dogodovština,sigurno je ljeto bilo
burno?Primjetila sam da su se mnogi vratili na svoja
radna mjesta i sada -rade punom paraom na svojim
blogovima.

Svratim ja,pročitam i drago mi je što su neki
tako puni energije i radišni,iako se primjetno,blogosfera
u zadnje vrijeme "stišala".Neka.I treba tako.Ovdje smo
onda kada za to osjetimo želju i ne treba ništa forsirati.

Gotova mi je pauza za marendu i vaša sigurno.
Sada idem u radionicu jer 10.08. 07. cure idu na Hand-
-made sajam u Vodnjan da prodaju svoj nakit,a i ja ću
izložiti pokoji svoj rad.Tek toliko da se osjetim "važnom" .
Znate ono-dobro spremljena hrana se već kod sljedećeg
obroka zaboravi,prljavog rublja uvijek ima,a i suša će još
potrajati pa će se cvijetnjak oporaviti tek kad stignu kiše...
a gdje sam tu ja?Ali kada netko kupi i nosi neku moju
torbicu ili ostalo što radim,onda se osjećam "potpunom".
Iako za sebe mislim da sam samozatajna,eto i ja sam
samo čovjek pa mi ponekad treba malo "javne pohvale".

Sutra mi je rođendan.Zamislite kako godine lete
i meni će biti 47.Ne osjećam se tako "starom",možda je
to i zbog toga što nikada ne razmišljam o godinama,već
samo o starosti.A znate i sami -starost je tako daleko i
događa se stvarno starim ljudima...

"Smijao se ili plakao,više od jednoga života
nećeš proživjeti."
-kaže stara Japanska,
ali ljepše je smijati se.Želim vam lijep i nasmijan tjedan
koji je pred nama.

Pozdravljam vas s osmjehom.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 12:05 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered