Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

nedjelja, 29.04.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tko stoji iza mene


Meni se nešto dogodilo.Ja ljude više
ne gledam u oči,gledam im u leđa.
Svoju novu strast otkrila sam u kazalištu.
Na sceni balerina stoji na prstima,a u meni ni zrna
divljenja.Samo me kopka:tko stoji iza nje?
Strast mi pothranjuje uši i oči.Vidim:
čovjek napreduje.Oslonio se laktovima o čovjeka
i skače dalje.Jedan dovikuje:
-Ljudi,preprečite mu put!
A drugi će:
-Pustite ga,tko zna tko stoji iza njega?!
Ja dovikujem:
-Zar ne vidite da sam skače?Nitko ne može da stoji
iza njega,sve i da hoće!
-Ma,šuti,otkud znaš tko skače iza njega?!
I tako,jednog dana vidim,drugog dana čujem
kako ljudi zovu telefonom svoja leđa,kako se klanjaju
svojim leđima.Da li je onda čudno što se nisam usudila
da pomognam ljudima kada sam vidjela kako se muče da
pomjere kamen sa ceste?Nisam se usudila.Šta znam
tko stoji iza njega?
Od tada stojim u redu.Možete me vidjeti u redu
za tramvaj,za novine,za karte ...
Ja stojim u redu,iako se ne vozim tramvajem,
iako ne čitam novine,iako ne idem u kino.
Nije važno kakav je red.Važno je da netko
stoji i iza mene.



Dobro mi došli na marendu!

Znam da će opet mnogi biti začuđeni ovim mojim
malim tekstom od gore,ali ja si ne mogu pomoći.Svaki dan,
na raznim mjestima doživljavam isto :znaš on je ...od onoga;
njega ne pitaj ništa on ti je....;bolje bi ti bilo da poznaješ...
njega on ti je "svemoguć";...ona je od onoga,znaš...ona...
i to se ponavlja kamo god otišla...Možda je u manjim mjestima
to izraženo više i jače,jer ovdje svatko svakoga poznaje i onda
me je ponekad strah:kome šta reći,koga krivo pogledati??
U šta smo se to pretvorili?Šta se to događa sa našom
"zaleđinom"?Moramo li je imati?Izgleda da moramo.Danas iza
svakoga netko stoji.Nemate li i vi takav osjećaj?

Danas sam odlučila za marendu spremiti lagani plieći
paprikaš sa noklicama od jaja.Takav je spremala moja baka
u Slavoniji i mada moji ukućani ne razumiju ovu moju potrebu
za malo "okusa davnine",ja mislim da je ovo jelo nepravedno
zanemareno .Samo da znate kako to zanosno miriše i kako se
noklice mekano tope u ustima..mmmm...

Vi ste danas sa svojim obiteljima i sigurna sam da se
kod vas kuha nešto fino i posebno,ono što vas podsjeća na
djetinjstvo ili je ono što ste odabrali kao vaš obiteljski specijalitet.
Želim da lijepo provedete ovaj produženi vikend,da se
odmorite,uživate u krugu svojih najmilijih i ukusnoj hrani.
S osmjehom.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 10:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered