Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

petak, 06.04.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



U istom džepu boravile su
obična olovka sa jednim srcem i jadna
patent-plovka s više srca.
-Pogledaj kako sam izgrižena!Vlasnik me
nimalo ne čuva,iako mu ja poklanjam
svoje jedino srce-reče obična olovka.
-Nikada se jedino srce ne poklanja.Zato
te vlasnik i ne čuva.Ja imam za svakoga
po jedno srce.Dođu plavi,dam im plavo
srce.Odu plavi,dođu zeleni,ja im dam
zeleno srce.Odu zeleni,dođu crveni,ja
njima dam svoje crveno srce.Ako dođu
i crni i žuti,i za njih ću imati po jedno srce.
Zato sam ja uvijek bila cijela,čuvana i
tako skupa.
Poslije ovog razgovora obična olovka
je pisala puno crnje.


Dobro došli na marendu!

Osvanuo je divan dan.Sunce se razlilo na
sve strane.Sve je bujno i u cvatu.Pčelice vrijedno
rade.Na livadi pokraj moje kuće mama koza
izvela svoje kozliće u šetnju.Dok ona ubrzano
pase,oni neumorno trčkaraju i skakuću oko nje.
Milina ih gledati.Toliko sreće i razigranosti,danas
se rijetko vidi.

I ja sam dobre volje.I moji "kozlići"su oko
mene.Volim kada su školski praznici i kada smo
svi opušteni i nasmijani.Mlađa se sprema na
Bjelolasicu na pripreme s klubom i neće je biti
cijeli sljedeći tjedan,a starija...spava.To je neka
čudna bolest mlade generacije,nikako se ne
mogu naspavati...Poslije podne će mo u
kupovinu.One se tome raduju.Nešto za njih,
nešto za sestrinog Maloga.Njemu uvijek šaljemo
poklon za praznike.Najslađi su mu pokloni
od tetke,a i mene to neizmjerno raduje.
Nekako mi srce poraste.

Danas imam posebnu juhu na jelovniku.
Evo recepta,pa sami prosudite:

Juha od brancina

-brancin od kilograma
-3 mrkve (jedna narezana na ploške,dvije naribane)
-stabljika celera narezana na komadiće
-4 speštana režnja češnjaka
-2 lista lovora,10 zrna papra
-2 naribane tikvice
-1/2kg pelata od rajčica
-1/4 šalice maslinovog ulja
-žličica mljevene crvene paprike
-1/2 šalice kus-kusa (sitno zdrobljene pšenice)
-krupna morska sol

Brancina se filetira i oguli mu se koža.
Od glave i kostiju skuha se temeljac u koji se
stavi narezana mrkva,nasjeckani celer,
češnjak,lovor,papar i sol.
Temeljac se kuha pola sata na laganoj vatri.
Procjedi se,a iz glave se izvadi meso.
Dok se temeljac kuha,pirja se naribana mrkva
na maslinovom ulju da povene,pa se dodaju
naribane tkvice te se sve zajedno još nakratko
pirja (oko 6-7min).Ovom se doda pelato od rajčica,
crvena paprika i sol,sve se promješa,a kad zavrije
dolije se temeljac.Kuha se još 20-ak minuta na
laganoj vatri.
Riblje meso se nareže na 3-4 cm velike komadiće,
stavi u juhu i kuha još 7minuta.Potom se doda
kus-kus i kuha još par minuta.
Po volji dodati još začina ,malo lista peršuna i
poškropiti s malo maslinovog ulja.

To je nešto kao "morska verzija fiša".
Pa oni na kontinentu slobodno mogu napraviti
svoju verziju sa sa somom ili šaranom...
Vidjećete da je posebna.

Meni bi bilo drago da svratite i da se uz
juhu dobro ispričamo.Danas je kraj radnog tjedna
i sigurno će te biti puno opušteniji.
Večeras mjesim "pincu".Ako želite recept,
svratite,čekam vas na marendi.

Lijep dan vam želim.


- 00:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered