Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

petak, 30.03.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Velika sjena

U dalekom ribarskom naselju živio je Mladi ribar.
Kad nije lovio ribu,vrijeme je provodio sa Svojom
djevojkom.Dok je ona upijala mirise daleke pučine
i snivala o veseloj i toploj ribarskoj kućici,on je
sanjao o velikoj tuni.Često se ,naime,zna dogoditi
da dvoje zaljubljnih snivaju posve različite snove
i onda kad su najbliži jedno drugom.A to uopće
ne mora smetati njihovoj velikoj ljubavi.
Ribarski brod Mladog ribara bezbrižno se ljuljao
u lučici.Riblja krljušt i cvjetići kristala morske soli
bljeskali su se na suncu.Jata papalina zablistala bi
među uronjenim zrakama u dubokim i modrim
morskim poljima.Ni jedan potez kista to ne bi
mogao dočarati i nijedan majstor to ne bi mogao
okom uhvatiti.Igra života i smrti,sve do površine
mora odvijala se ovdje svakoga trena.
Svake zore Mladi ribar išao je loviti svoj san
nad ovim plodonosnim modrim poljima i čekao
svoju sreću.Toga jutra,gotovo nečujno,gotovo
nevidljivo,brže od jutarnje zrake na njegovu udicu
ulovila se Velika sjena.Njajveća tuna koju je ikada
vidio.S tako velikim ostvarenim snom zaplovio je
prema ribarskom naselju,nestrpljiv da se pohvali
Svojoj djevojci.
Njegova djevojka,međutim,nije imala i njegove
snove,nego svoje,i nije puno marila za Veliku sjenu.
Bila je pomalo ljuta i malo jače rumena u licu.Nasmijanom
Mladom ribaru rekla je prijekorno:"Misliš li ti cijeli život
provoditi na moru?A gdje sam tu ja?"
Mladi ribar ,zasljepljen Velikom sjenom nije primjetio
njezino rumeno lice i nije čuo njezino pitanje,mislio je
samo na svoju veliku sreću.


Dobro došli na marendu!

Danas sam vam za predjelo poklonila priču.
Naime ,danas je dvadeset i druga godišnjica braka mojoj
Jačoj polovici i meni.Lijepi niz godina,reći će te.I jeste.
Zna se,naime dogoditi da dvoje zaljubljenih snivaju posve
različite snove a da to uopće ne smeta njihovoj velikoj
ljubavi.Naša je takva,jedinstvena i rijetka,jer ima jednu
tajnu.Moja Jača polovica uz večeru uvijek
otvori jednu školjku u kojoj čuva maleni biser i kaže:
"Mogao bih te pojesti koliko te volim,"a ja u kutu njegovog
oka vidim onu iskru koja tamo svjetli samo za mene i
onda zaboravim i Veliku sjenu,i svoju ljutnju i onako
rumena nastavljam čekati da se on vrati s modrih polja
pa da zajedno večeramo.
Sretna ti godišnjica,Mladi ribaru!


Pošto sam se raspisala,danas će mo marendati
fritaju s kobasicama
(velika fešta biti će sutra navečer).
A za one koji ne mogu doći do mene ,evo recepta.
- 1 par kobasica,koje je bura taman toliko prosušila
da su još uvijek svježe,
-6 jaja
-parmezan
-5 žlica krušnih mrvica
-1 manji luk
-nekoliko listića svježeg bosiljka
-1 dcl vrhnja za kuhanje
-1/2čaše bijelog vina
-maslinovo ulje
-malo maslaca
-sol i papar
Na maslinovom ulju popržite sitno sjeckani
luk i narezane kobasice.Nakon deset minuta sve
podlijte vinom.Kada vino ispari dodajte mrvice i
bosiljak pa skinite s vatre.U zdjeli izmutite jaja
s vrhnjem,soli i paprom.Umješajte kobasice u jaja
i dodatjte ribeni parmezan.Sve promješajte.Na tavi
ugrijtei maslinovo ulje i pržiti četiri fritaje,svaku
posebno.Jedite sa salatom od rajčica i mladog luka.

Želim vam dobar tek !
Neka vam osmjeh krasi lice do sutra,kada se
ponovo vidimo.



- 00:06 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered