Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

četvrtak, 29.03.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Uvijek je tako u ovo doba godine.
Vrijeme je da ne može biti gore.Oblaci,
vjetar,kiša,..zima...a vi jedva čekate
da pobjegnete od svega i lijepo se kod
mene opustite uz marendu.

Dobro mi došli!

Velike su se promjene dogodile u
našem stilu života.Čudne!Neobjašnjive!
Pogledajte,naprimjer mene,još do prije
neki dan,ujutro bih sjedila na terasi ili
pokraj prozora,ako bi kišilo,gledala
kako cvijeće raste,a danas sjedim ovdje
pokraj vas,meni sasvim nepoznatih ljudi
i osjećam se odlično.Malo poezije,malo
proze,koje zanimljivo štivo o nekim čudima
svijeta...i ja nisam više ona stara...
Baš sada dok traju ti naši mali razgovori,
sjetila sam se da vam nisam rekla da sam ja
jedna sredovječna gospođa,ali jako radoznala.
Redovito čitam sve što mi dođe pod ruku,
tako sam naišla na jedan zanimljivi članak o
upotrebi cvijeća u kulinarstvu.Moja Jača
polovica nije sklona biljnoj hrani,a kada
stavim cvijeće na stol obavezno ga sklanja
u stranu jer mu ..smetaju mirisi..zaklanja
pogled na drugu stranu stola ili prosto ne
stane boca...od tog aranžmana!A ja sam
vam luda za ukrašavanjem stola za marendu!
Ne smo da na njega stavljam cvijeće,nego
svijeće,razne mreže,školjke,kamenčiće,
jednom sam čak stavila i slamu,pa na nju
povrće i u povrće pobola cvijeće.
To je tako super izgledalo da su gosti slikali
stol i samo o tome pričali,a na hranu su
zaboravili... Volim ja u salate dodati pokoju
ljubičicu ili laticu nevena,da bude šarenija
i da dobije onaj svježi izgled.Mačuhice
često ušećerim pa njima ukrašavam torte,
a i ružine latice su tako podatne i slasne.
Tako sam i za današnju marendu
napravila šareni meni:
-krem juha od mladih kopriva,sa vrhnjem
i malo latica tratinčica pred serviranje,
-šarena pašta,pastirski gulaš (od malo
jagnjećeg mesa,sitno rezane slanine i rajčice),
koji sam začinila s malo divlje mente i posula
ribancem,
-a za slatu popurene mlade koprive ,začinjene
i ukrašene cvijetom nevena,
-za desert ću,čim ovo završim, ispeći palačinke,
punjene mladom skutom i prelivene zagrijanim
bagremovim medom...

A vi,ako još ne znate kakvog je okusa koji
cvijet,svratite.Čekam vas!Nismo još popričali
o onoj temi..ma znate..o onoj blogerici...
Kava je vruća a stižu i palačinke...

- 06:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered