Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

srijeda, 28.03.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vidim da vam se otvorio apetit.
Samo što vam ne cure sline od samog pogleda
na ovu moju pitu od sira,koja se upravo puši
na vašem zaslonu.To vam je samo mamac
da i danas zajedno marendamo.

Dobro mi došli!

Danas sam s vama željela popričati malo o umjetnosti.Umjetnost
je u mnogim situacijama naprosto ljekovita.Glazba daje ritam,veseli i
oporavlja,slikarstvo opušta,liječi i odmara oči i um,a samo je sebi ljepota.
Pisana riječ ,bila to pjesma,proza ili kakvo ozbiljnije štivo može nam
pružiti toliko lijepih trenutaka tako da se ponekad čini da nam je u tom
trenutku samo to nedostajalo da popunimo one duhovne praznine u
sebi.
Ovih dana se na blogovima puno piše,što zbog izazova riječima,što
zbog ružnog vremena.A kod mene su ..riječi ljubav za čitav život.
Nikada nisam mislila da sam drugačija .Znala sam samo da volim čitati
i da želim pisati,ali za ovo drugo nikako nisam nalazila vremena.Sve što
sam radila u međuvremenu nije me ispunjavalo.Nisam ni od čega
bila onako fino umorna i ništa me nije onako lijepo ispunjavalo.Sve
dok nisam otvorila blog i ponovno se vratila pisanju.Taj rad,istraživanje
po vašim blogovima i sukob sa samom sobom ,jer u želji da što više
pročitam i da iskreno kažem koju riječ,možda nisam funkcionirala onako
kako želim i nisam davala onoliko koliko želim.Ne osjećam se dobro ako
nešto uradim polovično.Čitav život nastojim naći pravu mjeru,a za to
je potrebno vrijeme.Do pravih spoznaja ne dolazi se u mladosti,onda
mislimo da je sve moguće.S godinama sagledate svoje mogućnosti
u pravom svjetlu i shvatite u kojoj mjeri ambicija nema smisla.
Budući da sam trenutno u jednoj dobroj fazi postala sam ponovno
ambiciozna.Nadam se da ću te ambicije opravdati samoj sebi i da
će te vi svjedočiti jednom lijepom dešavanju,kakva se očekuje u
ovoj mojoj zreloj dobi.Nisam mislila da vam predstavim novu sebe
nego da vam ponudim kvaltetniju sebe,jer mislim da vi to zaslužujete.
Drago mi je što su se na ovom blogu okupili i mladi i stari i što se
čitajući jedni druge nadopunjujemo.Blogovi su postali prave male
"kušaonice umjetnosti" i tako mi je drago što sam i ja dio toga.

Kakav monolog!..Nisam vas valjda udavila?Znam da
neke jesam, pa su pročitali samo početne rečenice i ove na kraju.
Odmah ću završiti,skuhati svježu kavu,(iako ja i danas pijem zeleni
čaj,nekako mi bolje prija) i baciti se na lakše teme.Mlađoj se vratila
gripa..pa sam pomalo izašla iz ...tema...ali sutra sam opet ona
stara..ako mi vi date materijala.Zato da čujem:tko je s kim,.gdje..,
kada...,ima li novosti kod poznate blogerice ...,a kod vas?

Sjednite.Pita je upravo razrezana,pa da uživamo zajedno.
Ovo je prvi dan nastavka našeg života.
Nije li krasan!
Darujem vam osmjeh!

- 00:06 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered