< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us (nažalost, pesek nije moj...)








Super blogovi...

(po abecednom redu, da ne bi bilo zamjerki)

Black Drop =)

Holly =)

Lea =)

Loođakinja =)

Lucky girl =)

Masha =)

Shee =)

Tajnine Tajne =)

Image Hosted by ImageShack.us

Moja trenutna opsesija
Internet (kad mi nije??) =))

Hit Counter
Hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Kelly Clarkson


Avril Lavigne

O meni

Zovem se Tanja, imam 15 godina i živim u Zagrebu.
Naj glazbeni stilovi su mi pop-rock, hip-hop, rap i r'n'b. A naj glazbenici: Avril, RHCP, Blue, Kelly Clarkson, Girls Aloud... Ne slušam domaću glazbu!!! nono

Image Hosted by ImageShack.us

Definitivno naj sport mi je košarka (ex Cibona VIP rox!), iako nisam baš fascinantan talent...

Image Hosted by ImageShack.us

Naj glumačke zvijezde: Jessica Alba, Natalie Portman, Alyssa Milano, Jim Carrey, Josh Holloway....

Image Hosted by ImageShack.us

Na TV-u volim pogledati Simpsone i sve one fora serije, kao npr. CSI: New York, Navy CIS, Seinfeld, Kućanice, Izgubljeni, Stažist, Čarobnice, Rodney, Pravi poziv i slično.

Image Hosted by ImageShack.us

Svoj stil oblačenja bih opisala kao sportsko-casual, a naj boje: crvena, plava, roza i crna.

Image Hosted by ImageShack.us

Naj pića: Pepsi Twist, Cockta, Schweppes, bambus, Sprite, Cedevita

Image Hosted by ImageShack.us

Neispunjena želja: imati psa

Image Hosted by ImageShack.us

Naj pisac: jedan od najdražih - R.L.Stine!

Image Hosted by ImageShack.us

Što više reći?


HardCore Blogger Queen Alert!

Moja CD kolekcijica

bold - najnovije

1) ALICIA KEYS – Songs In A Minor
2) ATOMIC KITTEN – Ladies Night
3) AVRIL LAVIGNE – Let Go
4) AVRIL LAVIGNE – Under My Skin
5) BLACK EYED PEAS – Monkey Business
6) BLAZIN' SQUAD – Now Or Never
7) BLUE – All Rise
8) BLUE – One Love
9) BLUE – Guilty
10) BRITNEY SPEARS – Oops!... I Did It Again
11) CAESARS – Jerk It Out (singlica)
12) DESTINY'S CHILD – Survivor
13) ENRIQUE IGLESIAS – Enrique
14) EVANESCENCE - Fallen
15) GERI HALIWELL – Scream If You Wanna Go Faster
16) GIRLS ALOUD – Sound Of The Underground
17) GIRLS ALOUD – What Will The Neighbours Say?
18) GIRLS ALOUD - Chemistry



19) HILARY DUFF - Metamorphosis
20) HIM – Dark Shadows And Brilliant Hightlights
21) JENNIFER LOPEZ – J.Lo
22) JUSTIN TIMBERLAKE – Justified
23) KELLY CLARKSON - Breakaway
24) LINDSAY LOHAN – Speak
25) MAROON 5 – Songs About Jane
26) NO ANGELS – Now... Us!
27) PINK – Missundaztood
28) PINK - I'm Not Dead



29) RED HOT CHILI PEPPERS – By The Way
30) RED HOT CHILI PEPPERS - Stadium Arcadium



31) SHERYL CROW – C'Mon C'Mon
32) SOPHIE ELLIS BEXTOR – Read My Lips
33) t.A.T.u. – 200 Km/H In The Wrong Lane
34) VANILLA NINJA – Traces Of Sadness



+ još 8 mix CD-a


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

25.06.2006., nedjelja

Pufa!!

Haj people! Jooj, ja jedva izdržavam (se to tak kaže?) ove vrućine, grozno je! Po cijele dane sam po doma, visim na kompu, a kad koji put odem van, sve strepim da će me uhvatit alergija.. E, jedan dan sam skoro crkla, skoro sam odljuštila nos od tolikog brisanja.

A u četvrtak sam čak išla na Jarun (zagrebačko more) sa svojim piplovima. Voda je još malo hladna, ali je pravi užitak! Jedino sam se zeznula što sam usred kupanja izašla van po lopticu, pa sam se smrznula kad sam ponovno ušla. A i moj urasli nokat me "malo" zezao, pa sam na kraju i odustala od kupanja. Seka i sestrična su mi ostale u vodi i loptale se s nekim frajerima... Čak sam i malo pocrnila. Počela sam piti Beta Karoten, to su vam neke tablete koje pripremaju tijelo za sunce, pa da mi se na moru ne dogodi ono što se dogodilo zadnje dvije godine: očito nije dovoljno što mi je čelo puno (uglavnom) upaljenih prištića i novonastalih mitesera, nego još dobijem neku alergiju na sunce pa mi je čelo dvostruko jače nabubreno! Uvjeravam vas da nije baš ugodan osjećaj...

U, a jučer sam išla na onaj Aeromiting (za vas koji niste upućeni - to vam je jedna vrsta showa, u kojem različiti avioni preletavaju iznad gledatelja i izvode različite akrobacije, malo ispuštaju dim zbog efekta i sl.). Bilo je stvarno super, iako moji kažu da je prošle godine bilo malo više toga - iz helikoptera su se spuštali specijalci, a avioni su sinkronizirano nastupali u manjim skupinama. Meni se sve čini da je to zapravo bilo prekinuto zbog onog tipa kaj se zabio zmajem u 9. kat jednog nebodera i poginuo. RIP.
U sjećanju će mi najviše ostati MIG - ratni avion koji ima grozno teške motore pa kad vas preleti, imate osjećaj da će vam puknuti bubnjići od te siline zvuka!
Evo nekih slikica, da počnem objavljivati neka svoja umijeća (klik na sliku za povećanje):




Video snimke su mi možda impresivnije, ali neću sad to sve metat tu da vam se ne zakrči Net. smijeh

I opet nogomet na kraju:
Kako smo baš bili na Jarunu kad se prikazivala tekma protiv Australije, a sve sile svijeta su se urotile protiv nas i odlučile da ćemo zakasnit na tramvaje (da da, bilo ih je više) i bus do doma, mi smo lijepo pješke udrile do doma. A da samo to vidite, možda 4-5 čovaca na ulici, ostali svi doma i nagurani u kafićima! A tišine..... Jedino je iz svake druge kuće treštala telka, i to tako da smo mi komotno s ulice, hodajući, mogle pratiti utakmicu, hehe.. Napokon smo stigle kući oko pol 10, kad se još činilo da je sve pod našom kontrolom. Auuu, kako smo se prevarile... A šta ćete... Možda za 4 godine... hrvatska

Sad idem, šteka mi CSI igrica, pa moram nešto smisliti... Pusa velika svima!!!

mjuza: Love Generation by: Bob Sinclair