CESTOVNO TRČANJE put do zvijezda

petak, 30.03.2007.

da se nadovezem na jucer puknucu

U veterinarskoj ambulanti "Argus" u Slavonskom Brodu 42-godišnji Franjo Kopić pretukao je, 28. ožujka, veterinarku Gordanu Princip Ravlić (43) koja mu nije htjela izdati dvije potvrde o laboratorijskom pregledu mesa na trihinelu na imena osoba kojima je prodao meso, budući da su uzorci mesa dan ranije predani na njegovo (Kopićevo) ime.

Veterinarka je s teškim ozljedama prevezena u bolnicu, a protiv napadača, koji je nakon saslušanja pušten kući, slijede kaznene prijave i tužbe.


Hrvatska veterinarska komora u priopćenju navodi da očekuju dosljedni postupak, u skladu sa Zakonom i s ciljem zaštite osobne sigurnosti i integriteta veterinara u obavljanju djelatnosti, javnih ovlasti i provedbi relevantnih propisa, te da se nadaju primjerenom kažnjavanju nasilnika, koje će onemogućiti daljnje slične pojave.

I Hrvatska veterinarska komora navodi da su veterinari često suočeni s neopravdanim nerazumijevanjem i negodovanjem stočara i vlasnika životinja i njihovim, često protuzakonitim interesima.

(Hina)
Objavljeno: 30.03.2007. u 20:20h

30.03.2007. u 23:51 • 0 KomentaraPrint#

ah sto se sad raspricao, to od umora. Crno je bijelo, bijelo je crno.. Sami odlucite. Mrzim pisati crnjak,, black blja ck no

Evo mene konacno doma.. Na faksu od 7-15, poslije cijelo popodne i vecer ponavljao sa curom za sutrasnji ispit i sad umoran ko peso. Za 6h opet ustajanje. Trenutno se uplasim kad se vidim u ogledalu, zgledam ko zombi. U 3dana 10h spavanja,, a inace bi znao na dan po 9. Jos ispitnio stres i eto ga..
Eto Misko, pisem u word-u, i prije sam pa se onda odviknuo.
Zao mi je Mrvixa i Tixi jos vise. Bio sam sretan sto su uspjeli otkriti sto ga muci a ispostavilo se da je prekasno. Cini mi se da je prijasnji veterinar jako zeznuo, njemu na dusu, mogao se barem malo vise potruditi. Na zalost cesto cujem prituzbe na njihov rad.
S druge strane kriva je drzava za to. Po mom trebali bi raditi iskljucivo specijalisti za odredenje vrste zivotinja. Navodno puno puno veterinara radi za nekih 2000-3000tisuce kuna, a studij ukupni traje oko 10godina, specijalizacija jos 3 god i to oko 20tisuca kuna po godini, kolko samo novca ode na to. Obveza cjelozivotnog obrazovanja, tecajevi, skupa oprema i slicno. U takvim zanimanjima od opceg dobra ne bi ni trebala postojati privatna praksa, vec iskljucivo drzavna sluzba tak da bi se tad sigurno kvaliteta usluga povecala, mi bi znali zasto studiramo, cijenili bi i druge kolege a ne ovak da se moramo otimati za dio kolaca na stetu nama i pacjenata. Grubo zvuci ali od toga se zivi. Ja bih volio da to bude drugacije. Primarna uloga veterinara u suvremenom i nesuvremenom drustvu nije samo lijeciti zivotinje, nego sprijeciti da uopce do bolesti dode te time ponajvise stati u zastitu covjeka. Najteze bolesti koje bi se mogle desiti presle bi sa zivotinja na ljude. A kad to takvih bolesti dode onda opet moramo stati bas mi u prve redove. Voli obih da se ponovo vrati postovanje prema nasoj struki, iako mi se cini da smo i sami djelomicno krivi za to.
Drugi i najveci problem je sto svi moraju lijeciti sve. Goveda, konji, ovce, koze, psi, macke, ribe, glodavci, ptice, zmazovi, vodozemci, a kolko samo svaki od njih ima svojih pasmina koje se neke uvelike razlikuju jedna od druge anatomski, fizioloski, patoloski…
Uz lijecenje kompletno moramo nauciti i tehnologiju uzgoja, hranidbe, smjestaja, dobrobiti zivotinja isto ko na fakultetu stocarstva, a najveci hendikep je u tome sto nam pacijenti ne govore, a u mnogo mnogo slucajeva i sami vlasnici nam lazu, posebice kod visokovrijednih zivotinja kako bi prikrili svoje greske ili propuste i svalili krivnju na nas.. Samo jedna takva tuzba ponekad je dovoljna da bi zauvijek ostali bez tesko stecene diplome. Potreba za cjelodnevnim raspolaganjem pacijentima, rizik od teskih ozljeda, svakakvih zoonoza,, samo su neke od cari nase struke.. No nije sve tako crno, nesto je i tamno sivo.. Ma salim se samo,.. super moze biti sve, samo moramo sebe u to uvjeriti. . Ima se togu jos puno za reci samo cemu, nema to smisla,, nema mjesta za zaliti se, radije cu uzivati u ono malo veselja sto ima

Zao mi je sto smo upali u vrijeme sa jako jako malo sve vise i vise "novcem" bogatih ljudi a sve vise i vise puno presiromasnih "duhom" bogatih ljudi

30.03.2007. u 00:35 • 3 KomentaraPrint#

četvrtak, 29.03.2007.

konji ne lete??

ne mogu vjerovati, pisem blog 30min, idem na OBJAVI, mis mi odleti na X i sve ode u nepovrat..
Ocito je vrijeme za spat.. Ovaj tjedan mi se vec 3x to desilo,, ne kuzim

29.03.2007. u 00:08 • 3 KomentaraPrint#

utorak, 27.03.2007.

pasite oci, ja jos nisam vidio ovakvog, zgleda krhko









27.03.2007. u 17:13 • 6 KomentaraPrint#

par rijeci samo

headbang uci se cijeli dan, lagana nervoza, 30h do ispita. Nejbolja stvar koju sam napravil je da sam ipak odvojil vrijeme za vjezbanje, odmah mi je lakse, a mozda i odem spat danas. 2H spavanja, 4h ucenja. Evo i fotke moje nove najdraze "spravice" za veslanje. Odlicna stvar a konacno i relativno sigurna po moje prekrasno tijelo i facu. Vjerujem da ovaj put nece nesto puknuti. Kotace zanemarite, izvorna svrha je bila nesto drugo al eto.
Vjezbanje je zbilja nevjerojatno najbolja stvar za ubijanje napetosti, ponekad se moram kontrolirati u konzumaciji iste jer mi stvori previse euforije i ravnodusnosti prema problemima pa mi je cisto svejedno za neke stvari.
Drugi zakljucak ovih dana bi nam trebao cilj u svemu sto radimo biti, tj. postati i ostati smiren i opusten pa tek onda uspjesnost rada skokne na visu stepenicu. Ako radim nesto totalno nezanimljivo, onda se isplati uzeti malo vremena, pogledati stvar sa vise kuteva, pronaci zanimljivo u tome, ili se uvjeriti u to, pa onda ide lud

27.03.2007. u 01:24 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 25.03.2007.

Antitoxic

Probudio se konacno i ja. Danas sam imao u planu otici na "trku" na Bundeku, "Ana Rukavina", no u petak je uletjela prilika da u nedjelju u isto vrijeme mogu docu volontirat na Internu, sebi za pamet, profesoru za pomoc. Bilo mi je super super. Nekih 5-6peseka, 2kunica, 1zamorcic, 4macke, okvirno gledano, sve se jako brzo odvijalo tak da nisam ni brojil. Bas mi je godilo, kako ne volim puno sjediti za stolom al sam zato radoholicar u praksi kad je prilika za to.
Promjena sata mi nikako nije isla na ruku, spavao 4h, al ni to spavao kak treba, nesto malo nervoza za 1x. Profesoru svaka cast, ljepse mi je bilo nego sa drustvom visiti na kavi.
Trebao bih se odviknuti da se igram sa svakom zivotinjom al su mi neodoljive tako da ni necu. Skoro sam nadrapal, navlacil mjesanca kokera za usi i glavu, da bih saznal da mu ni gazdarica ne smije bas to radit jer grize tad, nisam dobio odgovor zasto. Meni je bio dobar, pa sad.. Uz sve ide i usputno druzenje sa razlicitim ljudima, tak da sam zadovoljio i tu svoju stranu.
S trece strane osjecam se korisnim jer sam ujedno pomogao zivotinjama (posredno), vlasnicima, prof, sebi,, ma di cete ljepsega posla.
Idem sad ucit, ovih 3 dana cu se ubijat u ucenju, vjezbanje isto po starom pa nagrada slijedi. njami

25.03.2007. u 16:12 • 4 KomentaraPrint#

četvrtak, 22.03.2007.

opet uz veceru

Veceras bilo 30min veslanja, slozio nesto sigurnije pa sad uzivam. Svih ovih dana sam vjezbal tak da danas to dovoljno, osim ako me opet primi volja prije spavanja.
Odlicno mi godilo sad, danas sam sjedio 13h za stolom a morao bih jos bar 3.
Ranice se povlace, nadam se da ce ostat koja tetovaza.
Na koljenu drzim Vinski ocat,, Miskov savjet,, pomaze za sad, pa od 1.4. nadam se pocinje pravo trcanje.
Ovih dana svakodnevno vise od 1L juhe uz dodatak tjestenine, ni sam ne mogu vjerovati, a inace sam glavu okretao od nje. Na faksu se pokavam toviti, tam je meso relativno jeftino, a ima cesto i piletine. wave

22.03.2007. u 21:54 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 21.03.2007.

otrovne budalastine

ne mogu da se ne pohvalim svojom budalastinom. Veceras sam lijepo veslao sa 2 opruge dogacke 50cm, zakacene o krevet jednom metalnom kopcom i cvrstim kablom.
U pouzdanost kabla i kopce uvjerio sam se nakon 10 minuta divljackog veslanja, puko je i kabel i kopca, a opruge su letjele po mojim podlakticama i rebrima.
Rezultat svega je dvadesetak predivnih kruzica ko na slici.. Zato pamet u glavu za sve koji sami nesto pokusavaju.
Morat cu nabaviti nesto cvrsce pa uskoro nastavak. Vjezbanja, ne ranjavanja.
Na srecu komadi su letjeli prema meni a ne LCD monitoru koji je bio 15 vise od moje glave, pa bi se mogao pozdraviti sa njim

21.03.2007. u 22:29 • 4 KomentaraPrint#

Sretno vam zimsko proljece

Jucer nisam stigo nista, ne bih ni sad al cekam skripte iz kopiraonice, i jedem po prvi put u danu, pa da iskoristim jednu ruku. Danas se vagao, 67kg, pa sam sretan jer sam pred par tjedana imao 63, a cilj je 72kg, misica naravno. Max je papao lignjice tak da smo danas par sati proveli na faksu. Uvjerio sam se da je peso savrsen magnet za cure. Misko Misko, zato je Lori uvijek u prvom planu.. Salim se malo. Trcanje 0 bodova, molim vas da ne pitate zasto, al zato utezi 106bod.
Inace dan proleti ko lud, posla sve vise, relativno zanimljivog na srecu, tak da je to to

21.03.2007. u 18:31 • 1 KomentaraPrint#

nedjelja, 18.03.2007.

F1

trenutno sam vec u snu ali ipak izdrzat cu sa par recenica. Jutro je jako zanimljivo pocelo, cimer me zvao u 4-00 ujutro, bio je na 10-tom katu i nije mogao pronaci 12-ti i nas stan.. Necu napominjati u kakvom je stanju bio, nadam se da "samo" alkohol u pitanju. Inace alergican sam na takve stvari. I ja volim popiti vino ili pipo tu i tamo ali ovo mi se nikad nije desilo, niti bude ikad.
S druge strane lijepo sam se probudio i razbudio za uzivanje u F1,, bilo mi je ok iako sam pretkodno spavao 1h.
Dan je brzo prosao, uglavnom u druzenju sa curom. Vani je bilo predivno za setnju. Konacno je doslo vrijeme da mogu pokazati svoje predivne bicipse, tricepse i Popaj podlaktice bez istetoviranog srca, no kazu sutra SNIJEG! a vidjet ce mo,, volim takva iznenadenja ali ovi topli dani su mi bili carobni.
Sutra krecem u 6-30 i vracam se u 17,, poludjet cu, nemamo ni jednu pauzu, ni za jesti a kad dodem doma morao bih jos bar 5-6h uciti. I tako slicno svaki dan.
Idem sad, vrijeme leti.. Laku noc!! Pozdravljam vas sve!!

18.03.2007. u 22:52 • 4 KomentaraPrint#

Reinkarnacija

Evo mene opet! Ovu sam recenicu mislim sad vec po 3x upotrijebio u svom kratkom bloganju. Kao prvo i najbitnije htio bih se ispricati MISKU i TIXI! Svojom krivnjom (nisam vjerovao antivirusnom programu koji me je upozorio) uspio sam skinuti programcic sa PC parazitom (vjerujem da se radi o crvu) tak da mi je uspio poremetiti OS pa sam bio bez net-a.
1:01 je dok pisem, cekam prijenos prve utrke F1, za uciti vise danas nisam, pa sam odlucio da konacno to sredim i za sad komp radi ok, a net tu i tamo zeza pa moram restartati kad se zelim ponovo spojiti.
Duze vremena sam bio doma a komp mi se nije dalo nositi, a ova 2tjedna spremam ispit a na faksu sad uglavnom u prosjeku od 8-16, pa ako uracunamo min 2h tramvaja na dan, tak da nisam mogao gubiti vrijeme..
Cini mi se da virus najcesce nastane od strane firmi koje rade antivirusne programe, pa bi tak skinul neke sa net-a, prepoznali bi virus ali bi ga izbrisali tek ako bi uplatil neku svotu. Najbolje i cesto nepreskocivo ali i najdulje rjesenje je format C:,,

Trcao sam par puta, bilo je super iako jos ne treniram prema zelji sve dok koljeno ne bude 105% zdravo, ali zato vise radim sa utezima. Inace zgodan sam i pametam jos i vise nego prije, a skromnost do neba.. Pozdravljam vas SVe Lijepo, i budem svatio do vas!!

Ovo na fotki je u Marini u Prelogu, netko vrlo domisljat sjetio se staviti kamp kucicu na trup od katamarana, jedva cekam da vidim, u zivo.. Inace fotku sam ukrao, neka mi oproste

18.03.2007. u 00:54 • 3 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (30)
Siječanj 2007 (24)
Prosinac 2006 (11)

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

SVE PO MALO

free web counter

free web counter

Ne trudi se
zadiviti druge
uzvratit ce ti
ljubomorom rolleyes

od brzine
vazniji je
osjecaj
kotrljanja
a sto si brzi
osjecaj je bolji!! rofl