studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

WtF???






made by:Ja sama

(ukoliko vama treba banner, rado ću vam pomoći...)


....Gwen Stefani....njezina najbolja pjesma....



....Fergie...fergalicius....jee.....



Razlog zbog kojeg sam približila tipkovnicu kA sebi,zgrabila miša (mislim na onoga kompjuterskoga, perverznjaci jedni!!!!) i utipkala www.blog.hr i napravila novi blog je zato što sam zajebala prijašnje blogove koji su bili jako crni i mračni a ja sam se doista promijenila u zadnje vrijeme.... Ja sam ženska osoba... duha pomalo izgubljena u tamnoj strani okrutnog svijeta... Maloljetna, frustrirana i ponekad iskompleksirana... jednostavnije rečeno- pubertetski sjebana...


vOlIM???
volim duuuuge šetnje
škicat dečke
pecat (nedoslovno =)
make-up
odjeću
prijetelje
osjećaj ljubavi
dečke (nekee)
zvalit se(hm..!!)
svoju best friendicu
svog best frienda
sva 3 bratića
...................................

MRzIm???
određene KUJEE i GLUPAČE iz škole
ljude koji se prave pametni
glupave ljude
bahate ljude
kišu
buru
sok na pravljenje...lol...
deterđent za posuđe od limuna
šampon za kosu od kokosa
pretvrdu čokoladu
šećer u limunadi
....................................


SluŠAM????
aposultno SVE ali najviše-
Black Eyed Peas

Linkin Park

Blik

Green Day

Nirvana

Sistem Of A Down

Evanescence

Sean Paul

neke narodnjake

neki teški metal

neke sladunjave nježne pjesmice

neke pjesme od pop-a

neke boy bendove

....Gwen Stefani....njezina najbolja pjesma....



....Fergie...fergalicius....jee.....



S
V
E

















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 27.11.2006.

WwwooOoOW!!

83 komentaaara????????

NEMOOOGUU VJEEROOOVAAAT!!!!!! hehe... neki su navikli i da imaju 200 ali ja se veselim malim stvarima...pa hvala....

pusaaa...svimmaa....

nisam prešla na mojblog.hr ( zapravo sam probala pa ne ne kužim ni k...a!!!!!)

kljik na ljiiink.....
hehe

očekujte neki pamentan post!!! ne ubrzo ali sljeedi....

- 01:43 - Tu kljik,da tu...kljiiikniii...ajdee... (40) -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< >