Tom is my number 1...

14.10.2006., subota

...::: HY!!! :::...

Hy! Ljudi evo me napokom...pišem novi post....zadnji post sam napisala 02.10. looooool....ali nema veze.....evo sad ću baš ić vani sa mamom nešto kupit....i tako...u školi nas već dobro ispituju i već smo imali poprilično dosta kontrolnih.....ali šta ćete?.....a i nisam vam mogla pisat i post zbog škole.....pa tako.....o tokićima ništa novo....baš su jučer Jelena i Nika bile kod mene....bilo nam je super...onda smo malo izašle vani i tako....ja stvarno ne znam kad će Nika više napisat novi post......Kako je kod vas u školi?......i tako...bezveze.....evo sad mi je dosadno....sad je baš na MTV-u bila pjesma Meneater od nelly Furtado.....i tako......sad ću vjerovatno još malo bit na netu....pa onda vani...a kad se vratim sigurno ću napisat domaći (ajme majko već mi se mrači pred očima samom pomisao na to....looool).....a šta vi radite po cijele dane?....ma uglavnom .....nemam više što za pisat a i sad moram ić....ne mogu stavit slike jer mi nešto imageshak.us blokira pa zato.....al bit će i drugi put....kissssssssaaaaa

- 09:02 - Komentari (43) - Isprintaj - #

02.10.2006., ponedjeljak

...::: NOVI POST!!!! PA NAPOKON!!!!!! :::...

Hy! Ljudi evo me napokon nakon stvarno dugoooooooo vremena. Nisam vam mogla pisati jer sam bila zauzeta oko škole ali i nešto jučer i prekjučer nije blog.hr radia pa vam nisam mogla napisati post. I tako....o tokićima ništa nisam saznala baš novo.....sad ću baš brzo ručat i onda ću vjerojatno napisat domaći jer imam popodne engleski. Jedva čekam....vidit ću jednog preee slatkog malog. Ali opet je ipak meni Tom uvijek i uviek na prvom mjestu...lol...on je preeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sladak. lol ja sam luda...evo baš vam moram reć da sam primijetila da toliko fanova th-a zatvara blog jer su prestali bit th fanovi da je to nemoguće....ja se nadala da će i dalje ostat fanovi...ali eto svatko ima pravo na izbor što će slušat....kako san ovo dobro napisala....lol....šta ima novo kod vas?...nas su već počeli u školi ispitivat..(pa čekajte još nije škola ni počela a oni več ispituju)...eto....uskoro ću vam se opet javit...a evo vam sad neke slikice...luv ya....kissssaaaaaaaa

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Eto neda mi se sad više ih stavljat jer mi nešto neće neke slike da uploada...možda sam već i neke stavila...šta ja znan.....kisssssssssssssaa

- 14:25 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga