90% crazy svijeta

08.10.2005., subota

Živjeli simsoni

Image Hosted by ImageShack.usObožavam Simsone.Bart mi je kao "brat".Stvarno mi je zakon.Volite li ih i vi?
- 12:10 - Obavezan komentar (23) - Isprintaj - #

Nova mjuza

Prije sam imao Numb od linkin parka,sad sam stavio Crazy frog.Zar pjesma nije zakon?
Evo vam jedna slika te lude žabetine:
Image Hosted by ImageShack.us
- 11:55 - Obavezan komentar (0) - Isprintaj - #

06.10.2005., četvrtak

PSP

Image Hosted by ImageShack.usPSP(PlayStation Portable) je novo izdanje Sonyjevog PlayStationa.To je zapravo "prijenosni zabavni centar".Može mnogo toga.Na njemu možete gledati filmove,slušati glazbu,pregledavati slike,igrati igrice....PSP zasad dođe oko 1900 kuna.Za tako zgodnu napravu to i nije skupo,ali meni je ipak draži PS2.Pišite mi
- 21:45 - Obavezan komentar (9) - Isprintaj - #

Za igrače

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Volite igre.Dosadio vam je san andreas????Meni je,čak sam ga izbrisao iz kompjutera.Sad igram Squadra Corse Alfa Romeo.To su utrke Auta tj.Alfa Romeo.Pišite mi koje igre volite?Koje vrste?Što trenutno prelazite?Igrate li PC ili PS?Namjeravate kupit PSP?
Pišite mi o svemu vezano za igrice
- 21:38 - Obavezan komentar (0) - Isprintaj - #

Što mislite o BigBrotheru?

Image Hosted by ImageShack.us

BigBrother mi je stvarno zakon!Najveći favorit mi je Kristian.Zadaci im i nisu tako loši.Ja najviše volim zadatke vezane uz sport.Ako želite saznati nešto više o njemu posjetite njegovu službenu stranicu www.bigbrother.rtl.hr .Tko je vaš favorit?????Što mislite o BigBrotheru?????
(Komentirajte.Napišite što više komentara)
- 20:25 - Obavezan komentar (4) - Isprintaj - #

05.10.2005., srijeda

Što mislite o BAR-u

Meni je BAR bezveze.A čini mi se da nisan jedini,Čak je dovršia 4 tjedna prije.Ispa je Roman,Najveći favorit.Cool mi je bia i onaj crnjo.U svakom slućaju ne može se uspoređivati s BigBrotherom.Recite i vi što mislite o BAR-u
- 13:34 - Obavezan komentar (1) - Isprintaj - #

04.10.2005., utorak

Provjera iz fizike

Baš danas je mora dat provjeru.Sve bi bilo dobro da je pustia još samo dvi sekunde da napišen do kraja rezultat.Al nema veze možda izvučen peticu,ali mi je četvorka sigurna.
- 13:31 - Obavezan komentar (0) - Isprintaj - #

03.10.2005., ponedjeljak

URAGAN KATRINA U MOM RAZREDU

A joj bože moj.Danas mi je dan katastrofa.Imam osjećaj da mi je u glavi Katrina.Danas me izbacilo sa zemljopisa,a čak ni ja sam neznan šta san napravia,jednog lika je pitalo i neko je lagano zviždnia,ona je cilo vrime gledala u njega i okrivila njega za to pa je dobia jedan(on to nije napravia),tako je još jednog okrivila al je toj najgore nastrada (dobia neopravdani,jedan,ne smi doć na sat bez matere i čače).To je razlog zašto mrzin zemljopis.
- 22:32 - Obavezan komentar (0) - Isprintaj - #

02.10.2005., nedjelja

Još malo slobode

Uopće ne znam zašto pišem ovaj blog i zato ću biti jako kratak.Nedilja je,ja iden u ponedljak popodne u školu pa nema šanse da uzmen knjigu u ruke.To je dan druženja s frendovima.
- 21:54 - Obavezan komentar (0) - Isprintaj - #

01.10.2005., subota

Piši lektiru,pročitaj je

I ta lektira kolko ona uspije dignit živce to je čudo prirode.Nevjerojatno.Kad vani lijepo sunce sija ti baš tada moraš čitat lektiru.I to još onu VODU.Još nisan skužia u čemu je tu bit.Ljudi nemaju u kući vode,to mi je jasno,ali ne vidin u čemu in je bia problem otić do dućana i kupit pet litara vode.Fala bogu bar Studene ima kolko oćeš.Pisat mi i nije bia tolki problem jer iman stariju sestru od koje san to prepisa(sigurno nisan lud da je sam pišem)
- 22:09 - Obavezan komentar (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni