nedjelja, 23.09.2007.

now post...

Hello....pozdravljamo sve ljude koji citaju ovaj nas presavršen..evoluiran...dobar...sladak...ludi...fora...savršen i
najbolji blog u cijeloj galaksiji i čovjecanstvu....No dosta s hvaljenjem....krenimo na posao...

Danšnji jer dan kao i svaki bio potpuno sje**n ....ujutro sam se probudila oko 7h...nisam više mogla spavat,tak da sam otisla odmah na komp...slusala sam muziku i tak...zatim sam saznala da moram ić na rođendan od neke moje „prijateljice“..zapravo kćeri mamine prijateljice.....ona ide u peti razred...rođendan je počeo oko 14h..na početku je bilo dosadno kao i na svakom rođendanu....ali tako je i nastavilo bit....doso mi je stari i odveo me doma.....sad se smucam po msn-u i tak

Sad malo slikica....
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

eto to bi bilo to....vise mi se ne da stavljat slika....sutra ce vam petra napisat post....POZZ SVIM FANOVIMA....

- 17:35 - komentiraj (20)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.