subota, 22.09.2007.

evo novog posta

Ej....evo nas...

Znamo ...znamo..nismo dugo pisale post...al ipak ....
Bilo nam je dosadno pa smo odlucile svaki post napisat nest s mora...moze???
Ak mislite da su glupe sam to ostavite u kommovima..može????

Prica nr.1

Bio je negdje 3 dan naseg zajednickog ljetovanja....ujutro smo odmah otisle na plazu....
Stavile smo rucnike na onu suuper pjescanu plazu i pocele se suncat...za jedno petnaestak minuta vise nije bilo sunca na tom mjestu...pa smo otisle na mol gdje ga je uvijek bilo,iako je skoro uvijek bio zauzet nasle smo neko malo mjesto koje je začudo bilo slobodno....pocele smo se suncat....i...pricat.....i....gledat DECKE....primjetile smo dvojcu deckiju koji su bili na pocetku mola i skakali u vodu....culi smo kako viču pa smo skuzile da su hrvati....(hehehehe...jeeeeejjj)...otisle smo tamo i kao „slucajno“ legle pokraj njih....
I tak smo jedno pola sata buljile u njih..na nasu nesrecu oni su to primjetili...LoL....dosla je neka glupaca s svojim prijateljicama i pocela mu se upucavat....jedna ju je kao slikala ondaj je okrenula fotic prema njemu da ga uslika „#$%&/(?=)(/&%$%&/()(/&%$%&/

.....i.....tak.....smo mi buljile ...i.......buljile.....i.....buljile......i....buljile......
Sve dok je od jednom meni poceo zvonit mob.....imala sam pjesmu schrei....(samo refren)
...jako se culo i oni su se okrenuli....dok sam ja trazila mob u torbi oni su se smijali na onom djelu „schrei so laut du kannst“...valjda su primjetili da je to tokio hotel....kmeee.....
Zatim je petri dosla poruka.....njena melodija poruke ovak zvuci : you are so sexy....oni su naravno pukli od smijeha.....mi smo naravno odmah pobjegle doma....na putu petra mi je objasnjavala kak moram tu melodiju maknut jer kao nije dobro rec decku da slusas tokio hotel....onda je pocela govorit da zato one ni ne oblaci tokio hotel cipele..jer bi decki (to ona misli) bjezali od nje......heeeeh.....

Sljedeci dan smo se vratile na tu plazu njih vise nije bilo....kmeeeeeee
Petra je bila u depri tu noć....al se sljedeci dan jos nest bolje dogodilo...tak da je prestala bit u depri.....hehehehehe........

Sad nam se vise ne da pisat tak da ce te u drugom postu saznat kaj je bilo dalje.....

A sad prjeđimo na temu TOKIO HOTEL (jeeeeeee)
Jedna cura iz zrbije prek msn-a mi je pekla da je ove godine tokio hotel pregovaro s beogradskom arenom al da od toga nije nist bilo jer oni KAO traze prveise....
Nas komentar: boli nas k....kaj oni traze previse.....ak su mogli pustit RS mogu i
tokio hotel.....trebali bi oni doc u zagreb..ali neeeee.....neće oni....


di ima za kupit singlove u zagrebu ak ko zna nek mi javi u kommicima (kojih ce bit puuuuno,jel da???) e da skoro smo zaboravile pozz nani....i jednoj curi koja nam je u proslom postu ostavila prvih nekoliko kommova....(stavit cemo te u linkove)...

- 17:51 - komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.