nedjelja, 02.09.2007.

....

Bok ljudi....

sjetile smo se da dugo nismo stavljale videa.....bas smo lol.......hehehehe.......

na ovom video se vidi kako Tom puši cigaretu a vidi se i Bill bez šminke....



evo jedan video za fanove koji vise vole Billa....




..a sad jedan za one koji vise vole Toma...




INTERVIJU TU SPOMINJU SVOJ 18 ROĐENDAN.

Yam: Uskoro pocinje vasa turneja (cc,davno pocela) Kako se pripremate fizicki za show? Trenirate li za kondiciju..?
Georg: Nee.Turneja je nas fitnes trening.
Tom: Znaci fit u pocetak godine s nasim shows.
Georg: Treba se naravno malo pripremiti i sportom ali mi smo previse lijeni za to. Ponekad i trniram ali ne previse...
Tom: Na bini treba snage da se izdrzi. Ali mi je nemamo,(smije se) ali uprkos tome na zadnjoj turneji je opet super uspjelo s kondicijom.
Gustav: Hey, ja u svakom slucaju imam dovoljno snage. Jer vozim dosta bicikl.
Tom: Ja svoju snagu imam zato u drugim mjestima... (Smjeska se) hehe, joj tom...
YAM: Da li se na turneji barem zdravo hranite?
Tom: Ne, cesto jedemo Fast Food. Cesto putujemo i primorani smo da jedemo npr. na benzinskoj, ili na odmoristu (znaci moraju jest FF)
Georg: Ali nekako mi je toga vise dosta (to on hoce rec da mu je dopizdilo, hehe )
Tom: Meni ne. Opet jedem rado. Ali zato na koncertima backstage ima uvijek voca. Nasa Catering-zena (?) uvijek napravi super vocnu salatu koju svi volimo..
YAM: Koje je vase omiljeno jelo?
Tom: Ja volim Burger, Pasta i Milchreis (sutlija)
Gustav: Ja volim da jedem Paells sa Garnelama.
Georg: Oh, to nije za mene... Radije jedem picu..
Bill: I ja! (Joj ljubi ga mati) ;)
YAM: Sta jos planirate 2007 osim turneje?
Bill: Ja jos radim na albumu na engleskom jeziku. Momci su svoje odsvirali i imaju slobodno. Moja snimanja jos traju i neznamo jos kada ce se zavrsiti.
YAM: I kada ste van Njemacke?
Bill: Iskreno receno jos neznamo kada cemo biti npr. u Engleskoj ili drugim zemljama u kojima cemo jos objaviti (CD)
Tom: Pustamo da to dodje kako hoce - kao u Rusiji i Francuskoj. Zato nemamo jos nikakvih konkretnih planova, kada cemo gdje biti. Prvo dolazi turneja, onda cemo vidjeti poslije..
(Jeste culeeee :)Ima nadeee da dodju... Yes!! )
YAM: Kakve zelje imate jos kao Band i privatno?
Bill: Zelim da nam turneja dobro prodje. Jer zadnja turneja je bila nesto najljepse sto smo dozivjeli! Uostalom ne usudjujem se vise nesto pozeljeti... Ako sve ostane kako jest, onda je nas zivot savrsen! Bolje nemoze biti.. I privatno:
Mozda nekad i nadjem djevojku. To bi bilo ljepo, ali ne opterecujem se time puno...
YAM: Djevojke... Za Billa avanture ne dolaze u obzir. Tom,kakvo je stanje kod tebe s djevojkama..?
Tom: Avantura ima kod mene u svakom slucaju dovoljno.. Ali trenutno nista ozbiljno.
Ako se upustim u ozbiljnu vezu, onda mora i medjusobno necega biti. Ali ovako male stvari postoje uvijek, normalno! (smjeska se)
YAM: Kako se slazete medjusobno?
Georg: Kada ja prespavam svi se uvijek uzruju.
Bill: Tacno, ja mrzim ljude koji ne dodju u dogovoreno vrijeme.
Gustav: Ali i mi smo cesto morali cekati tebe..
Bill: Pa dobro, ali najvise 5 min.. Ipak sve u svemu sam odgovoran i na mene se moze racunati.
YAM: Tom i Bill, u septembru punite 18.. Kakvo je stanje s vozackom?
Tom: Ja i Bill to hocemo da uradimo i prije nego sto budemo punoljetni. Zelim tacno u 00.00 uci u auto (to ono za rodjendan). Najbolje bi bilo da je to neko sportsko auto..
YAM: Bill jeli istina da imas jednu posebnu zelju?
Bill: To je naravno zelja koja se ne moze realizirati, ali zelio bi da budem nevidljiv. Bas je cool biti nevidljiv. Ne zauvijek, ali uvijek kada ja to zeli. Mozes letjeti svuda i posmatrati ljude, i cuti svaki razgovor (joj bill, sasav si.. ;))
To je super predstava. Volim takve stvari koje su malo neprirodne..
YAM: Bill, na pocetku Tokio Hotela si imao Manga frizuru, sada imas dugu divlju frizuru. Kada ce biti novi look?
Bill: Kod mene je vecinom tako, da se ujutru probudim i mislim: Hey, nezelim vise ovako hodati uokolo.. I onda nesto promijenim.. Ali zasad sam zadovoljan sa ovom frizurom, i novi look jos nije u planu ;)
YAM: A koji Stil bi te privukao?
Bill: Plavo nije lose.. Neznam dali bi mi to stojalo, ali mozda nebi bilo lose da se ofarbam.. Ako promjenim frizuru mora biti neka dobra promjena..
YAM: Koji su vam tonovi zvona na mobitelu?
Bill: Nemamo neke extra zvukove tj. pjesme, nego samo tonove koji budu u mobitelu....


Ovaj interviju smo uzele od NANE..............jos se samo nadamo da se ne ljuti...............

mozda cemo vam malo kasnije stavit jos slikica.......................


- 15:18 - komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.