srijeda, 08.08.2007.

tračevi o tokio hotelu





1.trač: Tomovo ponašanje prema drugima i njihovo ponašanje prema njemu
Ima dosta materijala koji su istiniti, ali ima nekih bisera koji su jednostavno nevjerojatni. Evo naprimjer ona pričica koja se bila pojavila na nekim blogovima. "TOM JE ZAPROSEN!!!mislim da ste vec culi da je on spavao sa novinarkom,koja ima 40 godina...i rekao je da mu je to zaista prijalo,jer kako je rekao,ona je iskusna...bas mu je bilo lepo!e,pa ta ista novinarka (hvala bogu,nije neka druga) ga je ZAPROSILA...ja sam umirala od smeha kada sam cula.A on?!iznervirao se i rekao nesto u fazonu "NE...JA SAM JOS DETE...SRANJE...NE" a zatim otisao,a ona jadnica ostala sama , izblamirana...e sto mi je zao tih ljudi...razumem ja ako neko voli nekoga i da ludi za njim i ....ma sve razumem...ali OVO?!?!?
neeeeeeeeeee,pa ovo je previse...samo je spavala sa njim,a vec ga prosi....lepo ja kazem da su nemci malo ludi."
Da, uglavnom, teško mi je povjerovati da bi itko bio dovoljno glup da to napravi. Ni Tom, a niti ta ženska nebi ziher išla zaprosit njega pred novinarima, još da je optuže za pedofiliju.
Evo još jedna priča:
-tom je jednom pilikom zaradio samarcinu od nastavnika + ukor.naime,u sportskoj sali je neki decak ugasio svetlo,a nastavnik je mislio da je to tom uradio.Iako se tom pravdao,dobio je samar,zato sto je navodno i opsovao (lud nastavnik,majke mi) ...morao je da ide kod direktora i dobio je ukor.(dobro,ovo vec nije fer,ako tom stavrno nije kriv)
Dobiti ukor jer si ugasio svjetlo, pa toga nema niti u mojoj posranoj školi gdje dobiješ ukor kada nekome kažeš da je kurva. Ne, ne, neće ići . Iskreno, Toma bi trebalo dobra smlatiti da se malo sredi ;)
A sad mala "nezgodica" sa Blog27.Za to neznam reći dali je istina ili ne, ali vjerojstno nije (a možda i je)...
"ovo je smile-girl rekla...:
(tj ona je svojim ocim avidela na tv-u)
Jednom su tokio hotel i blog 27 jeli zajedno fast food , a ALICIA je sedela pored toma i oni su se nesto smejali i on je nju gurnuo a sva hrana je pala njemu u krilo...A alicia je uzela krpu i pocela da ga cisti,od kolena pa na gore....I cak je bila tolika fuxa pa ga je brisala i po ..... A on ?! Decko nista nije rekao , nije se zalio"
He, he,...
Zbog krivo svaćenih informacija lako se može dogoditi da se takvi tračevi prošire po internetu, ali ne treba svemu vjerovati. Ipak ima škakljivih (i istinitih) situacija jer svi znamo da je Tomislav naša mala...
muška kurvica (sad sam se sjetila Maje).

uh, da on prođe kroz moje ruke, dobro bi ja njega "odgojila"...

2.trač: Billovo djevičanstvo
To nikada nečemo saznati, jer Bill stalno nešto sere.OK, dečko ima pravo zadržati to za sebe, ali kad već vidi da će nas to izjesti iznutra mogo bi se izjasniti... Svaki put kad ga netko pita za to, on odgovara "možda jesam, a možda i nisam" (spavao sa curom). Pričalo se kao da je neka njegova cura rekla da on nije djevica. To nam ne može biti nikakav dokaz, jer često plaćaju nekim trebama da se za časopis predstave kao cure neke zvijezde, a onda pričaju nekakva sranja. Ja osobnomislim da Bill nije spavao s nikim (osim možda sa medekom), jer on nije takva osoba. Vrlo je osjećajan i da je odlučio spavati s nekom curom vjerojatno bi još uvijek bio s njom. Ja sad tu vama solim pamet kakva je on osoba, a ni ne poznam ga....ali nije važno to je samo moje mišljenje. Ako netko ima bolju ideju nek se izjasni.

3.trač: twincest
Po meni je to apsolutno glupo. Postoji teorija da Bill nema curu jer se pali na Toma, a tom pak spava sa puno cura jer se boji da se ne otkrije njegova veza sa Billom. Ja sam u stanju dati ruku u vatru da to nije istina. U početku, dok je netko tek izbacio tu vijest, bilo je zabavno i smiješno, ali više uopće nije.
Ipak znam se ponekad nasmijati slikama ovog tipa

Moja Vekyca je rekla ovo (kada je vidjela sliku nekih cura koje su držale papir na kojem je pisalo Tom+Bill):
"Incest is the best"

4.trač: Tom i LaFee
Sječate se kad je u jednom Bravu objavljeno da su Tomek i LaFee zajedno. Bila je slika kako L.F. (LaFee na mom jeziku) leži na krevetu i u oblačiću zamišlja Toma. Tom je to opovrgnuo i rekao da tu curu u život nije vidio, da nije znao ko je uopće ona dok nije potražio slike na internetu i da ona nije njegov tip jer "on voli cure sa izraženijim oblinama"... he, ajmo sad svi skupa počet pjevat "šteta što je kuuurvaaa, kažu svi a ja šuuutiiim"...


5.trač: vojska
Ovo nebi bio dobar popis tračeva kada nebi ubacila pričicu o vojsci. Ta priča je toliko napuhana da je ne trebam niti posebno opisivati. Dakle, neki defekt od časopisa je izvalio da twinsi moraju odmah u vojsku, da će policija doći po nijh, bla, bla, bla...naravno ti nije istina, jer twinsi daju sam malo money, money i ne trebaju pušku niti pogledati do kraja života.


6.trač: Bill i Gusti se svađaju, Th se raspada
Taj slatki trač sam saznala kad sam od frendice Marije dobila poruku "Tokio hotel se raspada!", ali se nisam previše uzbuđivala, jer sam si mislila, uhvatio je PMS ili nešta u tom stilu. Kad sam se malo
raspitala, saznala sam da se prića po gradu da se Billek pillek i Gusti (od naranče) svađaju, jer G. ne podnosi kad Billa napadaju i vrijeđaju (?!?). Istina je da se oni jesu malo zakačili jer je sva ta slava drugačija nego što je G. zamišljao, ali o raspadu nije bilo niti govora. A sve da i je, lako bi oni našli novog bubnjara, he, he,... Marija stalno govori da je G. izopaćeno djete...

- 15:28 - komentiraj (4)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.