utorak, 07.08.2007.

intervju s gustavom

BRAVO: Prije nekoliko dana ti je bio rođendan ali ga je zasjenio trač da napuštaš band.Što ti kažeš?
Gustav: Same besmislice!
BRAVO: Što misliš, kako su ljudi došli na tu ideju?
Gustav: Nedavno nisam spavao s ostalima u hotelu.Imao sam neke privatne obveze.Npr. rođendan moje bake.Vjerojatno su me neki ljudi vidjeli da odlazim poslije TV-Showa i krivo zaključili.
BRAVO: Znači nikad ti nije palo na pamet da odeš iz banda?
Gustav: Nikada! Za mene je Tokio Hotel kao cvijet!Zašto ga ne bi nastavio zalijevati kako bi dobio više...(nečega :D)? Kad bi mi bilo dosta toga ne bi više sudjelovao.Uvijek je nešto o nama u novinama i ne smeta nam.*smije se*Dosad smo se svi navikli.Ali mi je žao fanova koji su se zabrinuli zbog ničega...
BRAVO: Znači i dalje se dobro zabavljaš s Tomom, Billom i Georgom?
Gustav: Apsolutno! Sve je cool!
BRAVO: Ako je tako onda ćeš i ostariti s njima...Ozbiljno, 08.09. ti je bio rođendan. Kakav je osjećaj imati 18 godina?
Gustav: Nije puno drugačije nego imati 17 godina! *smije se*
BRAVO: Kako si ga proslavio?
Gustav: U ponoć sam nazdravio s bandom i producentom. U podne sam bio doma s obitelji.Moji prijatelji su bili tamo, također. Spremali smo roštilj..
BRAVO: Što si dobio za rođendan?
Gustav: Dobio sam stylish (lol, znate šta to znači...) hladnjak (wtf? o.O) Stvarno cool!
BRAVO: Osjećaš li se već odraslo?
Gustav: Pa, ne bi rekao tako.Naravno, mogao bi otići u dućan i kupiti litre alkohola.Ali to svejedno ne bi napravio jer je loše za tijelo.Prije sam se veselio kada ću napuniti 18 godina da bi mogao kupiti svoj vatromet za Novu Godinu. *smije se*Ali što je stvarno dobro, napokon mogu napraviti svoju vozačku dozvolu. Jako sam uzbuđen...
BRAVO: Još živiš sa svojim roditeljima u Magdeburgu. Hoćeš li se brzo odseliti?
Gustav: Naravno da bi mogao živjeti u svom stanu...Ali proći će još vremena do toga. Ipak, doma je naljepše...*smije se*
BRAVO: Koliko su ti važni tvoji roditelji?
Gustav: Jako važni!Uvijek imaju najbolje savjete i uvijek su uz mene kada sam pod velikim stresom.
BRAVO: Tko ti je još važan u životu?
Gustav: Dečki iz banda, naravno! Zajedno stvaramo glazbu već 6 godina tako da smo razvili jako prijateljstvo.Ne bi mogao zamisliti život bez njih...Jako se dobro slažem i s producentima i ostalima koji nemaju veze s glazbom...

- 20:54 - komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.