četvrtak, 02.08.2007.

intervju..

SVIĐA VAM SE TO ŠTO STE BLIZANCI?
TOM:Ne bih mogao zamisliti život bez billa.Zajedno smo od samog početka.mislim da je sjajno kad imaš brata blizanca-lijepo je kad si s nekim tako blizak.
SANJATE ISTE SNOVE?
Bill:ponekad kad ujutro pričamo šta smo sanjali,shvatimo da smo ustvari sanjali isti san!
ISTO STE RASPOLOŽENI....
Bill:veselimo se istim stvarima-i iste stvari nas mogu rastužiti.kada jedan od nas ustane neraspoložen obično je i onaj drugi neraspoložen...
VEČ U OSMOJ GODINI FURALI STE VLASTITI STIL...
Tom:još kao mali,osjetili smo potrebu istaknuti neke razlike koje postoje među nama i pokazati da smo samostalne ličnosti...
NEMATE ISTE HOBIJE...
Tom:Bill je kreativniji,voli slikati i kreirati odjeću.Ja ispisujem grafite i vozim BMX.Obojici nam je glazba omiljeni hobi...
TOM ZNA I PJEVATI:
Bill:Tom ima dobar glas,ali jednostavno ne smije pjevati.Ja sam ipak bolji pjevač od njega...
TOM NIJE TAKO COOL...
Bill:ja sam osjetljiviji i puno razmišljam o svemu...ali nije ni tom tako cool kao što se čini...
BILL PREVIŠE PRIČA!
Bill:obojica puno i brzo pričamo ali ja ipak imam duži jezik.Zato tom ima dublji glas...
TUKU SE...
Bill:kad se počnemo svađati onda se znamo i potući,a ako nas netko pokuša zaustaviti zajedno ga napadnemo...
TOM DUŽE SPAVA...
Bill:ujutro mi je potrebno dva sata da se istuširam i nalakiram nokte,zato tom spava sat vremena duže...
ONI SU NAJBOLJI PRIJATELJI.
Bill:osječam veliku bliskost s tomom,povezuje nas nešto posebno...
SAMO IH SMRT MOŽE RASTAVITI...
Tom:da nema billyja (billyja?!?!) osjećao bih se potpuno usamljeno,samo nas smrt može rastaviti...

- 20:30 - komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.