tokio_hotel_forever

06.05.2006., subota

Evo malo pjesmica koje se meni osobno jako sviđaju...

Kriva sam pred Bogom
i pred ljudima
takva mi je sudbina
ne misli da ponosna sam na to
sto nisam anđeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zažalim
ali samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gdje sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
baš razlog za to nemaš
ponovo, ponovo
pred tobom grešna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim

Evo me slobodno mi kaži ne
zaboravi me ili se navikni
da nema krila
i nikad nisam bila anđeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zažalim
ali samo tebi sanjam
da se vratim ponovo...


Tvoja ljubav za mene
Teško je biti kraj tebe
I ne disati isti zrak
Teško je gledati oči nevjere
I znati da bolje ne može
Teško je svoj biti
Dok u tebi sve
Zatočeno vrišti
A najteže je dragi
Ovako plaćati prvi grijeh
I duboko u srcu
Nadati se zauvijek.



Uspomena

Mnogo suza proteklo je
Nećemo se više sresti
Ostala je samo tuga
Na prašnjavoj ,staroj cesti
Kada jednom prođeš tuda
Osvrni se ,moraš stati
Tu sam negdje, u blizini
Možda ćeš me ugledati
Ako budeš, ti nastavi
Samo vrijeme rane briše
Voljeli smo se nekad
samo jednom, nikad više
I dok pišem ,ja osjećam
Kraj mene je ostala tvoja sjena
Ništa više jer samo si
Jedan davna uspomena…


Željela sam…

Željela sam samo tvoj dodir
Tvoj smiješak
Tvoj pogled
No ti mene niti pogledao nisi
Već si u drugu zaljubljen bio
I njoj se upucavao
A ja ću zauvijek ostati
Samo kao sjena sunca
Koja tebi nije važna!!!
Život je ljubav
Nama sreće bez ljubavi
Previše te volim
Da te zaboravim
Ti me odvajaš od sebe
Činiš me da patim
Te da moju ljubav trpim
Kad bi znao što si i tko si
U mom srcu
Ne bi se pravio da me ne poznaješ
Jer ćeš ubrzo spoznati da si pogriješio
I samo sebi uskratio nešto najdivnije
Pogledam te duboko u oči
No ti i ne znaš što te oči znače
Ti ne znaš da one zrače
Jer kad se zaljubiš
Prekasno će bit
I tada ćeš požalit
Što me se prije sjetio nisi
A ja ću možda jednom
Naći drugog
puno boljeg
od tebe!!!

.........ti si zvijezda......

Ti si zvijezda
Ti si zvijezda koja sija na nebu
Ti si suza kojom ja plačem za tebe
Ti si ono za čim je sanjam ,
Ono što će zauvijek ostati u meni
I vatra koja gori u mom srcu
Neće se ugasiti
Ljubav koju ja nosim duboko u sebi
Zauvijek će ostati onamo
I sve jače i jače će te željeti
No sudbina je za nas odabrala
Drukčiji put
Odabrala je naše prijateljstvo
Koje će zauvijek ostati nerazdvojno
No ljubavi između nas nikada neće biti…

Kada te netko voli, način na koji izgovara tvoje ime je drugačiji!

Kada nekom kažeš nešto loše o sebi i bojiš se da te ta osoba ne će voljeti zbog toga sto si rekao, a
onda te ta osoba iznenadi tako da te zavoli još i više!


Postoje 2 vrste ljubavi: naša ljubav i Božja ljubav. Božja ljubav objedinjuje obje!

Nemojte govoriti VOLIM TE osim kada to osjećate. A kada to osjećate, recite to češće. Ljudi
zaboravljaju reći VOLIM TE!


Kada volite nekoga, oči vam trepću i u njima vam sjaje male zvjezdice!
- 13:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ostale pjesme i prijevodi