Svaki DaN PosT

ovaj post piše MaLa.... ovog puta imam jako dobar razlog: mam /mama/ će mi doć na blog... ona je poslovno na moru.... nema je do 20.08.... pozz mami! wave evo o Tokio Hotelu nema ništ novo... osim što sam našla video kad twinsi idu po neke svjedođbe ili diplome /tak nešt/ .... vidjet ćete.... tnx na kommovima... mama pogledaj prošle postove da vidiš koje sam još pozadine napravila.... ak ćeš imat vremena komentiraj mene i buraza... da ljudi buraz mi je napravio blog... evo adrese enTer pa ga komajte.... kod nas /mene i PlavuSHe/ nema ništ novo... stavit ću vam naše slike gdje smo malo bolje ispale... stavit ću neke pozadine da mi mam vidi šta ja to radim...
evo videa s twinsima

tokio hotel hat jugendweihe - MyVideo

evo nekih pozadina:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sad PlavuSHa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pa MaLa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(objavljeno u: subota, 14.07.2007. u 12:59) komentiraj (413)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.