Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...adresa govori ama bas sve...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Website Counter
Free Website Counter

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

CURKE IZ NAŠEG RAZREDA

myspace layout

myspace layout


NeLa----->dobra,cool,fency i lijepa---->naj veća cura u raz. swi je wole(PUNO)
free myspace layouts

free myspace layouts


Alyana----->kao sto ste citali ona je sa filipina pa je tamnije puti od nas---->zato sto je drukčija swi je wise wolimo
layouts myspace

layouts myspace


Veronika----->****hm****pa to sam ja neka wi odlucite kakva sam
myspace layout

myspace
layout


Maja---->to je jedna welika plawusa koja leti swuda kao muha bez glave(zezam se)
ja je jako wolim

myspace comments

myspace comments


Dora---->pametna je jako, dobra frendica,cool i fency!!!!!
myspace layouts

myspace layouts


Ena---->ma to vam je.....hm.....jedna fency-šmency curka!!!!
profile editor

profile editor


Jasna---->mala umisljena curka,simpa je i zabavna!!!!
myspace layout

myspace layout


Ana---->mmmmm......sexy-mačkica, lijepa,cool i fency!!!!
myspace layouts

myspace layouts


Marina---->najbolja curka na svijetu........woli swe zabavljati i šaliti se.....ponekad zna dobro spustit(nekome).......she is sooooooooo sexy....mmmmmm!!!!

petak, 30.11.2007.

***iznenađenje***

ewo jawljam se opet...u owom postu pripremila sam wam iznenađenje...
kao sto pise u naslowu...
pokazat cu wam par slika od nas ufuranih cura iz 7.a...
pozdrawljam was swih pustajte komentarchiche...
N3lla

******yooo***people*****

......hm.....sta da vam pisemzijevrolleyes!!!!!!!!!!
ovim putem cu vas swh pozdrawit i poslat vam pusukisscerek!!!!!!!
poslije cu opisat par curka iz razredafinofinofino!!!!!!!!

by:Veronik@

|Komentiraj 0| Printaj| #|

...zao mi je,al nemogu odoljeti da ne napisem owaj postek...

...prwi moj post na nasem blogu...yeeethumbupbelj...bas sam happy sa smo ga napokon otworile i nadam se da ga necemo ubrzo zatworit...=)...ewo,danas nam je bilo ok u skoli...(bar meni)...drugi sat smo isprawljali powijest(ja sam opet dobila 1)...treci sat smo se swi ispuhali crtajuci po papirima...morali smo radit neki portret(ja sam crtala ancicu)...itd. ....ja wam sad moram ici kod doktorice,tako da wam se jawim drugi put...
...i za kraj ewo wam linkic od mog samostalnog bloga...°°°EnChY°°°
...ae ljudi woljam was....pogotowo moje curke iz razreda...
...ne budite skrti na komentarima...=)
...PuSaChY...kisskisskiss
...wasa °°°EnChY°°°...(ena)cerek

|Komentiraj 0| Printaj| #|

četvrtak, 29.11.2007.

....swatko od nas ce wam napisat sta misli o nama...

OWO JE MOJE MISLJENJE...

ANTONELA: super cura, malo wisoka, al je inace
ok.....ma treba ju samo shwatit sto
nama dobro ide..kowrcawa je...
zovemo ju NELA..

ALYANA: cura je s filipina...zabawna i otkacena...
neam losih rijeci za nju..tamnoputa
ufurana cura...zowemo ju kako nam dode..
ALE, ALY,...


VERONIKA: mala bubycha...neam rijeci za nju...cura je
ufurana u swe i swasta...slatkica mala..
zowemo ju VERA..


JA - MAJA: neka cure kazu o meni sta misle...

DORA: crvenokosa...pametna cura..
ma swe naj....


ENA: zgodna..slatka, pametna...ma sve naj...
zovemo ju ENCHY....


ANA: zgodna, ufurana ko i mi,
ufurana u swe i swasta..
ma swe naj....

JASNA: ma mala umisljena glupacica...
ma ok je i ona...zabawna i smjisna...


MARINA: joj..ona wam jw poseban slucaj..
cura zna dignut atmosferu..
zabawna i swe naj...zowemo ju MARE...

TO SMO WAM MI...JA NJIH SWE WOLIM...
PUSTAJTE NAM KOMMOWE...
PUFAkisswinksretan
by: Maja

|Komentiraj 3| Printaj| #|

ewo i mene!

ja sam tek danas saznala za blog...sretannisam mogla izdrzati da nesto ne napisem...znaci ja sam jedna od ful ufuranih cura iz 7.a...owime was pozdrawljam i nadam se da ce owaj blog uspjeti...
by:N3lla=)

|Komentiraj 0| Printaj| #|

...hello....

jludi mi smo 9 frendica totalno ufurane u zivot...sada smo 7 razred i koristimo priliku biti sto vise zajedno sve dok ne idemo u srednju...ovo vam je tek za pocetak...ostalo cete dobiti ubrzo...pustajte nam puno komm....kao znak za dobrodoslicu...
PUFA SVIMAkisskiss

by: Maja

|Komentiraj 1| Printaj| #|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.