MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Get your own Poll!


Free Hit Counters
Free Hit Counters

< veljača, 2011  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Veljača 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Blog.hr
Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

subota, 19.02.2011.

-SEND ME AN ANGEL,SEND ME HIM <3 -

ObožavaLa sam tužne,nesretne pjesme koje me bacaju u pLač. ObožavaLa sam priče sa sretnim početkom i krajem koji sLama i uništava srce... a sad je moj živoT sam jedna takva [ <'3 ] . No 'ko mi je kriv?! -> Tko drugi. Nego ja sama [ :( ].. OstaviLa sam jednu savršenu , Ljepu , Dobru osobu... i da samo on zna koL'ko mi faLi, koL'ko ga trebam. Da samo on zna koL'ko patim i misLim na njega..e Da on zna koL'ko njega mo'e srce voLi i koL'ko mi nedostaje u mom sad nesretnom i tmurnom životu... Da zna.. Oprostio bi mi. aL' ne. On ne zna. I ja se sad mučim s time kako da prihvatim to da ga nemam kraj sebe, da se nemam na koga osLonit..Moram prihvatit to da sam JA kriva jer ON nije tu kraj mene, da me utješi uvijek i da mi kaže: ' Mala , sve će bit u redu. ' Nema više njega ni njegovih sLatkih riječi koje bi uvijek izmamiLe ISTINIT osmijeh na moje Lice, kojeg sada više NEMA. Svojom sam krivnjom izgubiLa osobu koja je kraj mene dosLovno biLa i danju i noću. Koja me sigurno nikad nebi izdaLa, niti namjerno provrjediLa... Kad sam mu rekLa ' Gotovo je... ' to je govoriLo moje srce...Koje se bojaLo da će i on otići, kao i svi ostaLi. PotjeraLo ga je, a samo je htjeLo da ostane...I ja sad kad skLopim oči vidim SAMO NJEGA.. Njegovo sve predivno. Sve savršeno.. Sve bez ijedne mane... Svaka moja misao usmjerena je na njega.. I na to koL'ko meni on znači, iako i ja i moje srce znamo da se on neće vratiti i da neće doći i da mi više neće reći ' Srećo voLim te ' ... i sada svaka pomisao na to da sam ga imaLa, da sam imaLa takvo Ljepo, drago i savršeno biće, a da sam ga otjeraLa i pustiLa ga da samo tako ode. Ubija me. Ubija me. I još ga voLim.. i još mi je sve. Još ga trebam kao nikoga. I još mi znači [ :'/ ] . aL nemogu tu NIŠTA. nemogu ga niti vratit niti ništa. Eto' Neka je njemu u daLjnjem životu srećno. Nek nađe novu Ljubav koju če voLjeti. :'| Ja to zasada neću naći... <'3 e cry

VoLi Vas ToČkica kiss mah



| *kiss* (20) | *love* | *Cupid* |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.