< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Govori...Yea/Nah

Design by: Ła Hanchy

...o meni...= ))

-make up
-izlaske...oo yees
-muziku...= )))))
-zaljubljivanja...divan osjecajcerek
-iskrenost...da,da...
...sto ja ne volim...
-svade...grrr
-dosadu...
-skolu
-ogovaranja,ruganja...
-lose ocjene
-bubalice...
-ratove,tuce,sukobe...
-lazljivce...grrrlaze
-neprijatelje
-meksicke sapunice....
-negativne osobe...
Mrznja ili oprost?
...onda bi cijeli svijet biio posvadan i nista nebi imalo smisla...
OPROST

Sladoled ili kolac?
draze mi je setat se po stradunu i lisckat sladoled
nego u nekoj zagusljivoj kafeteriji jesti kolac!!
ako se ide u Italiju ili Atenu onda vec sam spakirana...

Disco ili kafic?
Disco ofccc...nije ni kafic los al disco vjerujte meni na rijec!!

Ljubav ili novac?
kako kazu da se od ljubavi zivu ljudi...
ne vjerujem da je moguce ali biram ljubav....

Zlatna ribica tri zelje:
1.Da budem sretna,ziva i zdrava cijeli zivot i tako isto ljudi oko mene...
2.svaki dan da davam sve od sebe i da iskoristavam vrijeme na najbolji nacin mogucee
3.da imam neko obrazovanje da mogu pristojno zivjet

Sto te prvo na ljudima privlaci?
Na muskima duga kosa,ruke,miris,ofc lice i smisao za humor...po mogucnosti plavusa...
A ovako prijateljima smisao za humor,higijena,duhovitost...

Gdje se vidis u buducnosti...
U Italiji s puno love u shoppingu ...hh

stafetu predajem...
Tei,Ivi,Desi =)

Linkichii...

Tea
Tifani
Ana-marija
Lucija
Iva
Desa
ljepotiche...
...Ivan@...
Crni
Ivan i Tia...
La hanchy =)
Hana i Lucija
moja tuka Doris
La Hanchy Designes

~...Fashion...~

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

...SŁikich€ m€n€ i mojih dr@gih...= ))

Me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Paula...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tea...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

M@tij@ i skaro...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce i jaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja Gabriela...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ßrinete...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Taja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iv@n!ca-P!van!ca...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Im@ nas...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jozo i ßruno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Leo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


J@ I ßliz@nci...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce,Bruno,Leo i Tita...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mali Micheale...kad sam ga nasminakala...hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hanchy...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Nika....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja,Tea i Doris...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i Crni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mia&ja&Anchy= ))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bibaa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana pjancina,hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva&Nela&Lena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤...Petricha...¤

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Andrea&ja
&Hana&Tea&Doris&Paula


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Škaro...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frano...legenda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

















ponedjeljak, 11.06.2007.

¤;¤...My lifee and that things...¤;¤

A eto moji ljudovi ja sam upravo napisala jedan veliki post...
Da veliki veci nego Lucijin...i davala sam nekome moj blog na msn-u...
I isla ja provjerit jeli tocna adresa i poso mi s blogeditora na moj blog...kmeee
A eto pricat cu malo u ovom postu o mom zivotu...

Moj zivot je inace...nekad super...a nekad bi ga skupila u zeludac i sve zajedno povratila...
A moji prijatelji su superr...obozavam ih od prvog do zadnjeg...
Da nes malo recem od onim spesl...il onako blizim...hh
Tea
Tea je jedna kako da kazem....difrent osoba...hh...
Nekad je super...a ponekad i zna se okrenut i zakucat ti noz u leda...hh
Naravno ovo je nekakav difrent epitet...hih...
Mozes joj rec sto oces...pricat s njom od muskih do obitelji i zbivanja u tijelu...kako da kazem?
Neki kazu da je ruzna itd...al meni je jako lijepa...mislim nije ljepotica...al nije ni zvijer...hehe...
A eto dosta od mojoj Teii....hih...ona mi spasava svaki dan da se ne ubijem...
Bruno i Leo...moji maji blizanci...
Nikad nisam imala bolje frendove nego njih...
Bruno je jedan dan cijeli nadrkan a drugi je cijeli happy i za zajebanciju...
Imam onako-tako povjerenja u njegaa...uglavnom da...
A sto da vise kazem o njemu...oni koji ga znaju ...znaju kakav je...
Moj maji Leich....hh
Pa ko prvoo....puno psuje...cak vise od mene hih...
Sramezljivko..hihi...
Mnogi ne razlikuju njega i Bruna al ja ih znam s 100 metara...hh...
Uf ne znam koji je dan proso da se nisu potukli...
Nitko ih ne prepoznaju i uvijek kazu da Bruna prepoznaju po
madezu i duzoj kosi a Lea obrnuto...
A ja se pitam koji jebeni madezz ja ih prepoznajem ko Busha i Mesica...hh
A etoo ja ih puno vojim i ne znam sto bi bez njih....to su vam moji maji blizanci...
Paula
Ma Paula je u tri rijeci...sisata...ozbiljna...visoka....hh
Ma naravno da nije samo takva...
Ona je meni jakoo good frendicaa...
Mislim da malo umisljaa da je veca nego mi al dobra je onaa....hh
Razumije me kad mi je tesko jer je puno toga dozivjela...
Ahh...ne voli kad je zajebavamo u vezi Boza...gnjide jedne....hh
To vam je moja Paulina...
Toma
A moja Tomica....sto rec za njega...
On je meni prava prijetelajica...ne pokusavam rec da je peder
nego vec da mi je ko prijateljica...s njim mogu pricat sto ocu...
Mislim ne bas svee jer se nekad zna smijat ovim nasim ˇ"zenskim" stvarima all...
Nekad me zivcira jer tako nes izvali i smije se na a...
Malo je posto napaljen ovih dana i hvata me svude...al on se samo to meni osvecuje...hh
A etto ja ga zovem Tomica iz ljubavii a ne zbog teg pederskog imena...hh
Lucija
Moja Luce...iskrenoo...je super...
Zna mi pomoci i sve to...
Ima i ona mana...nekad je preiskrenaa...a istina boli...hih
Uf...cesto se svadamo jer idem ja braanit druge i takoo al temu
cemo se smijat kad odrastemo.....hhh
Napisala bi ja jos al upravo mi Luce ceka da zavrsim.....hh
Pa vam idem....pozz za svih...a pogotovo ove gore spesl frendovee...hh

...*(&(Tita)&)*...



| Say it! (300) | Print it! | o0o |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.