Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Poneki pogodak u moru promašaja

Prvi, programatski, tekst.
Ideju su autori, dabome, izdali.
Kao i štošta drugo.

Predivan tekst.
Empatični Hreno objašnjava kako i zašto je počeo pisati na jedinom nam blogu.

Hrenin vikend svakidašnji.
Priča o prijateljstvu, mamurluku i majčinskoj brizi. Dirljivo.

Kritički osvrt brata Hileta.

Hure govori o sebi i svojim putovanjima.
Jedan skromni osvrt na vlastiti doživljaj stranoga svijeta. Neprocjenjivo.

Hmudek izjavljuje ljubav jednoj ženi.
Samo na tisuć-blogu!

Hija je žedan.
Žeđ je gora i od gladi - uvjerite se.

Hure se oprašta, ali i ne.
Vrlo karakteristična priča.

Hiletova priča o ljubavi koja se u punini realizira tek s prostitukom.
Veselo, poučno i nipošto simbolično.

Birtija naše prošle mladosti.

Obljetnički tekst, tu imade još linkovlja.
To je to za sada.
Nemamo vremena.
Free Web Counter
Free Hit CounterFree Web Counter
Free Hit Counter

Što nudimo, to i tražimo.

hitna.pomoc@gmail.com

Tisuću zašto - tisuću ne znam

11.10.2007., četvrtak

Upute za zavođenje

Iako nisam potpuno nevin daleko je to od entuzijazma, uspjeha i, u krajnjoj liniji, profesionalizma do kojeg je zavođenje sa zadnjim namjerama doveo jedan naš zajednički prijatelj, veliki neimar ljubavnog zanata, kodnog imena Gramzes III. Pristao je s nama podijeliti svoje nemalo iskustvo, a zauzvrat nije tražio ništa. On uzima, naime, samo od slabijeg spola.

Da ne duljim, poslušajte Onoga koji zna i može:

Hure: Dragi Gramzesu, kako se postaje ševac?

Gramzes III: Malo si neprilično, da ne kažem sirovo, okarakterizirao moju nježnu potrebu da me voli više djevojaka.

Hure: Kad kažeš više, koliko misliš?

Gramzes III: Koliko treba.

Hure: ???

Gramzes III: U ljubavi si nikada nisam postavljao ograničenja.

Hure: A njima?

Gramzes III: Čuj, meni ne smeta ako je djevojka zauzeta dokle god voli mene. Ljubav je bit.

Hure: Sad si otvorio jednu škakljivu temu, naime priča se da tebi nije dovoljno da cure spavaju s tobom – ti ih uvijek nekako natjeraš da se i zaljube u tebe.

Gramzes III: Moj Hure, vidi se da pojma nemaš. Cure se ne može ni na šta natjerati. Ja njima dopustim, lagano otvarajući svoju nježnu dušu, da me upoznaju. "Poznati te – znači voljeti te", kako bi rekla jedna od njih.

Hure: Dosta sranja. Daj neki savjet za šire pučanstvo. Kako ševiti više riba odjednom, kako imati ljubavnice ili barem jednu, kako im dati do znanja da nisu niti na drugom mjestu itd?

Gramzes III: Kao prvo – treba biti zgodan i lijep. Moja duša se ne bi nikada ovako razvila da je morala provoditi vrijeme u nekom mediokritetskom tijelu. Zatim, treba biti zanimljiv i treba se smješkati. Pa mene bake mojih prijatelja ljube kad me vide u gradu. Da su mlađe...no, ne bih sad o tome. Uglavnom – kad sve to imaš – onda ih treba gledati u oči s porukom: "Znam što ti treba i ja to mogu, ali samo ako ti to želiš." Ja im uvijek ostavljam dojam da su one mene uhvatile.

Hure: Pa ti si običan hohštapler.

Gramzes III: Nipošto brutić, ja sam vrhunski!

Hure: Čestitam.

Gramzes III: Hvala, hvala.

Hure: No, dobro. Vratimo se na temu. Ako bi htio podijeliti neke pikanterije, društvo bi ti bilo zahvalno.

Gramzes III: Imena neću spominjati, znaš da to nikada ne radim, ali mogu situacije. Recimo, najgore mi je kad jedna od ljubavnica postaje ljubomorna. Iako sam im jasno dao do znanja da neću prekinuti s curom. To rješavam najčešće nedjeljom. Nakon što sam dan prije proveo s nekom drugom, da ne kažem trećom, i ubio se od alkohola – postajem upravo bezdušno ravnodušan. To je idealno stanje za prekidanje. Bude tu i suza, ali šta se može. Ipak – u moru djevojaka koje me nisu upoznale, one su me barem na kratko vrijeme imale. Nastojim im to objasniti.

Hure: Shvaćaju li svoju sreću?

Gramzes III: Da. Mahom dugo, dugo nakon mene ne mogu naći prikladnog dečka. Postavljam standarde.

Hure: A možda su depresivne?

Gramzes III: Čuj, imaju zbog koga i biti.

Hure: Ne bih komentirao. Nego, je li istina da si ovo III dodao jer si otkrio tri G točke?

Gramzes III: Ma ne. Iz skromnosti. Ne želim da neko pomisli kako sebe smatram najboljim. No, što se tiče G točaka otkrit ću ti tajnu.

Hure: Reci mi, reci!

Gramzes III: Osim obične G točke – svaka žena ih ima još nekoliko. Jedna je recimo svršavala svaki put kad bih joj poslao poruku. No tada baš nisam imao novaca na mobitelu.

Hure: Pa što ti nije kupila bon, krava škrta?

Gramzes III: Ma baš krava.

Hure: Najgore su krave zar ne, ili što bi rekao Galeb stariji – najgori su bodeži.

Gramzes III: Što se tiče bodeža – njih prepuštam Galebu i sličnima – ja sam fokusiran na fine cure.

Hure: Zašto?

Gramzes III. Zato što se fine cure potpunije podaju. Kod finih dobiješ i emocije.

Hure: A čujem da znaju platiti i ručak, voditi na izlete, počastiti jednom riječju?

Gramzes III: Hure – gluposti. Zar misliš da je meni do jela pored mlade, eruptivne pice?

Hure: Pa mora čovjek i jesti?

Gramzes III: Ti si u godinama kad libido lagano slabi – meni pored pice ne trebaju pizze.

Hure: Zato si tako mršav, rekao bih čak i zgodan, ali ne primjećujem to kod muškaraca…

Gramzes III: Hehe. Hvala.

Hure: No, dobro, u životu svakog muškarca postoji ta promiskuitetna faza – kažu – osjećaš li da će to trajati vječno ili imaš viziju smiraja?

Gramzes III: Ona, ja i njena jahta.

Hure: A što ako bude imala mlađu sestru?

Gramzes III: A onda jebiga.

Hure: Hvala na razgovoru Vaše Veličanstvo.

Gramzes III: U redu je.
.

- 08:58 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovaj blog je započeo kao dio velikog projekta pisanja knjige koja bi trebala dati sustavan pregled sveukupnog ljudskog neznanja. No sve više postaje mjesto gdje prijatelji pišu priče s nadom da će privući neke cure, koje će pasti na šarmantne tekstove. U uspjeh ovih nastojanja ne vjeruju im ni rođene majke.

Ovaj blog je djelo petoro autora i svi su duševno zdravi.
U početku je bilo petoro autora, a tako je i ostalo! Njihova imena su vrlo lijepa. Uvjerite se i sami: Empatik (Hreno), Veličanstveni Mudek (Hmudek),
brat Leja (Hija), brat Dele (Hile), te Hure. Opći doprinos blogu ove petorice je izrazit, a Hmudekov najizrazitiji pošto se zna i dobro odgurivat kišobranom o stijenje.