Tisina_Zvuka

srijeda, 31.01.2007.

...............

Moja ljubav prema tebi je........

Prvi zrak sunca na pocinku novog dana.
Prvi pogled u ogledalu siluete tvog lika.


Moja ljubav prema tebi je.........

Sladak okus slanog mora...
Vedro nebo bistrog pogleda,
Tuzna kisa bez zastite kisobrana...
Odsjaj sunca u mojim ocima...
Daleki mlijecni put...
Galaksija skrivenih planeta...
Bistra voda s kojom se umivam...
Prvi uzdah kad se budim....

Moja ljubav prema tebi je...........

Beskrajno zvjezdano nebo satkano od malenih zvjezdica...
Pogled koji sakuplja svaki treptaj tvog oka...
Ruka pomilovanja...
Teska rijec sa osmjehom na licu...
Moja ljubav nije slijepa
Moja ljubav je iskrena

Moja ljubav prema tebi je............


Suza koja tece iz oka plavoga
Suza koja kane niz obraz bez razloga...
Drhtaj tjela u toplini dodira...
Tezak uzdisaj ponekad nemoguceg osjecanja


Moja ljubav prema tebi je......

Cutanje u tisini razgovora ocima
Blagi osmjeh rasirenih beonjaca


Da moja ljubav prema tebi je...........

Cudna prica koja boli ujedno voli....
Ona je satkana od osjecanja
Trazenja
Cekanja


Moja ljubav prema tebi je.....

Jedan cudan film bez kraja
Vjetar u kosi
Suza u rosi
Ruka u ruci
Pogled u noci
Poljubci u vjetru

Ona je ta moja ljubav prema tebi....


Cudna
Iskrena
Bolna
Voljena


Znaj da sve ima svoj kraj i pocekat al` ova ne ona ima samo nastavak...
Znaj da ne napustam gnijezdo sa pilicima koje volim.
Znaj da sam borac i da idem do kraja.
Znaj i da suze kad tad ronim jel te volim.
Znaj da sada govorim cudnim jezikom.

Al jedno je sigurno za mene postojis ti...

Vjerujem u snove

Vjerujem u osmjehe

Vjerujem u poglede

Vjerujem u tebe

Vjeruj i ti u mene


Tvoja....M.

31.01.2007. u 22:51 • 2 KomentaraPrint#

........


....I neka ostanu tragovi
jedne prosle ljubavi,
neka vjetar zna istinu pravu,
o skrivenim tajnama u noci....

....Tragovi su prepusteni
dalekoj proslosti koja je
iza nas i koju ocekujemo....

.... Neka osmjeh pozna sunce
koje je sjalo nad nama,
u punom poletu topline....

....Dozvoli da skivene zvjezde
ostanu nedovrsene recenice
razbacane pod tamnim nebom....

....Neka kamen ostane tvrd
i hladan nepomican,
osjecaj straha....

....Neka ruke lete ka sarenom nebu
satkanom od sjecanja
dalekih emocija....

....Zazmuri na prosle rijeci
pusti tragove u noci,
neka te vode.
pusti sjecanja neka
gase bol....

....Neka mjesec bude
vodilja kroz hladne ulice
u noci....











31.01.2007. u 22:32 • 0 KomentaraPrint#

subota, 27.01.2007.

.......

Ona palce u necujnim pogledima
Davnih sjecanja u proslosti
Ona zove tihi jecaj u grudima bola.
Voljena hladnim vjetrovima tuge
Pracena osjecanjem davanja
Pruzanja emocija
Ona je pracena snovima,
Smjelim osmjesima samoce.


...........................


Povedi me sa sobom kad me zelis srcem
Povedi me sa sobom kad ti dusa bolna pati,
Povedi me sa sobom kad osjetis sjetu u ocima
Povedi me da osjetim i ja sva tvoja osjecanja
Pobjede i poraze.
Povedi me tamo gdje oci ne gledaju,
Povedi me gdje rijeci nemaju znacenja
Odvedi me i povedi me u tvoje tajne odaje srca.
Ja sam tvoj kljuc
Odkljucaj odaje
Jer ja sam davno
Zarobljena u njima.

27.01.2007. u 22:03 • 6 KomentaraPrint#

srijeda, 24.01.2007.

Prica

Sjedim tako na stolici na glavnom setalistu,prodajem suvenire posmatram prolaznike,djecu,stare osobe,razmisljam i gledam?
Vlada mir blaga tisina,sunce zalazi ispusta zadnje zlatno ridje zrake po plavom moru.Ostavlja luk boja iza sebe.More postaje svjetlo plavo gubi taman odsjaj,bunilo koje vlada njime.Ljudi bezvoljno setaju lica bez osmjeha,lica bez vedrine.Uzalud kiseli osmjesi, uzalud vjestacki osmjesi na njihovim licima pada tamna kisa bez zelje i volje za zivotom..
Grad je posato naglo prazan,miran,i dalje sa svojim carima.
Tih necujan zraci cistocom i nevinom ljepotom.
Prostran gradic obavijem plavetnilom mora,malenim barkama rastrkanim po obali...
Tragovi i sjaj sunca su nestali iza malenih brda koji su izgubili zelenu boju postali su sivo plavi.

24.01.2007. u 23:15 • 3 KomentaraPrint#

....

Pronadji put ka srcu svom,
Ono te vodi nekuda
Poslusaj odkucaje srca svog
Poslusaj blagu tisinu
Nepoznatog gosta
Unutar sebe...

Prolazi sve,cak i uspomene
Koje odajemo
Prolaze i tajne duboko
Skrivene unutar nas.

Zaboravi strah,
Zaboravi cekanje ,
Zaboravi sve
Kreni putem
Gdje te vodi srce
Bar na momenat uzivaj...

Prolazi sve,
Osmjeh nalicu,
Blagi pogled,
Strasan dodir,

Zaboravi na teske trenutke
Sjeti se osmjeha,
Blijedog lica,
Sjeti se plavog okeana u ocima

Jer one su tu i cekaju te...


..................................


Sjecanje na dodir


Pitam se ponekad
Dal`to bjese san ljetnje noci?

Kad osjetih tvoje
Njezne ruke po tjelu mom?

Sjetim se tvog sanjivog pogleda
Ponekad dalekog i nestvarnog..

Topli vjetrovi ljetnje noci
Nosili su uzdahe
Umjesto rijeci
Koje trebali smo reci...

Vjetrovi dusa utonuli su u
Talase dalekih snova tajni..

Odplovili u sjecanja
Na san ljetnje noci,
U mirisu tjela
Njeznih dodira
Strasnih poljubaca.

Al` ostade samo sjecanje
Na san ljetnje noci
U dalekim talasima toplih vjetrova...



.....................................


Bio sam slijep i nijem
Kad sam te imao
Kad si mi vjerovala
Tad oci nisu vidjele
Ljepotu duse tvoje
Koja je bila pored mene.
Oci nisu vidjele
Nijem govor tvog tjela
Koje si nesebicno
Poklonila obicnoj sjenci prolaznika.
Tada sam bio nijem za rijeci,
Jer ih nisam pronasao
Nisu bile trazene
Oprosti mi molim te
Sto sam poput nemirnog vjetra
Letio i nikad sletio
Bio sam nijem za rijeci ljubavi
Koju sam izgubio
Bio sam slijepac
Za tvoju njeznu dusu poput cvjeta.
Sad kad je proslo sve
Ja imam oci
Ja imam rijeci,
Koje pisem, govorim,
U tisini nemira
Jer tebe nema vise.
Oprosti mi molim te
Sto nisam to sto zelis..



.....................................


Zagrli tugu snova
Obasjanim suzama tajni,

Zagrli tisinu samoce
Oko toplog srca
Nnestajem
Iz ove sulude noci bez kraja

Ove noci zagrlicu
Hladan vjetar sa planina
Uzet ga u ruke
Novorodjenog djeteta samoce.

Suze nek krenu niz blijedo lice
Tiho i bez bola neka poteku
U zaborav...

Noci bez kraja
Noci bez pocetka,
Gubim sjaj u ocima
Gubim osmjeh
Al` nikad suzu samoce,
Al` nikad tisinu suza

Zagrlit cu hladne
Vjetrove s planina osame,
Da ugriju obmanulo srce.

Nijema cu govoriti
Slijepa cu te prepoznati
Zagrlit te jos ove noci.

24.01.2007. u 22:49 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 22.01.2007.

.........

Govorio je rijeci slicne ovoj pjesmi....



Generacija 5
Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
za mene postoji drugi neko
cije ce reci manje da bole
cije ce ruke lepse da vole

Ti samo budi tamna sena
za mene stizu lepsa vremena
ulice nove, nova lica
i jedno nebo prepuno ptica

Ti samo budi suncu trag
jos ce mi neko biti drag
jos cu sa nekim naci srecu
nikad te vise voleti necu

Ref.
Nekom ces biti dobra zena
odana verna i postena
sve nek ti bude drugi neko
ti samo budi dovoljno daleko

22.01.2007. u 20:33 • 4 KomentaraPrint#

subota, 20.01.2007.

.........

Po prvi put gledam te u oci
Boje meda,
Po prvi puta upijam
Svaku tvoju vaznu i nevaznu rijec.
Po prvi put nema sjete u plavim ocima...


Po prvi put Volim
Dusom i tjelom...

20.01.2007. u 22:42 • 8 KomentaraPrint#

.........

Dodir blag na usnama drag
Melodija neuhvatljivih tonova dodira...
Pratim usporeni korak..
Sanjam san
Predajem ti se

20.01.2007. u 22:40 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 16.01.2007.

..........

Pocela sam pisati jednu pricu koju cu svesti u jedan vid knjige...


Zove se

PUTEVIMA SJECANJA

Tek sam pocela pisati al planiram je zavrsiti ako me vrijeme posluzi za cetiri mjeseca...
Imam jako dobru ideju, tematiku,uvod, razvod,zaplet, otplet, bez zakljucka...
Knjiga je posvecena unaprijed...

P.S
Zato me nema na blog...
Radim po cjeli dan...
Od osam ujutro do osam uvece...
Ljubim vas sve....

16.01.2007. u 22:58 • 3 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2010 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (9)
Srpanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (27)
Prosinac 2007 (88)
Studeni 2007 (17)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (1)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (18)
Studeni 2006 (37)
Listopad 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


tisina_zvuka.bloger.hr/