Tisina_Zvuka

petak, 24.11.2006.

Vjerujem da ima tamo daleko nesto u cemu cu naci mir.

Daj probudi se usnuli
galebe, poleti
u nebo plavo,
pobjegni od mene
pobjegni od istine
potrazi utjehu
na nebu plavom
med razne ptice selice,
med razne izgubljne
duse.
Nestani od mene
prestani letit
po mom prozoru,
prestani govorit
u mom snu.
Poleti i odleti
daleko gdje snovi
nisu sanjani,
gdje je naduzi
zadnji sat.
________________



Kad pogledam iza sebe
sve je pusto osim tebe
svjetlos sto sja
u oku sna toplog
dodira njeznog
poljupca
vjetar u kosi
tvoj miris siri
miris morske soli
najeda usne
crvene vruce
netaknute.

..................
Krijes se od svoje sijenke
u divljini starih prasuma
gdje nema znakova
uobicajenih prolaznika.
Covjek u strahovima
odgajan star u dusi mlad.
On ne poznaje svjetlost,
on ne poznaje ljepotu
okovan sjenkom
nerazumljivog.
Dusa okovna divljinom,
nijeme rijeci dolaze
govorom pokreta.
Polu sklpoljene oci
pogleda tuznog.
Postoje li suze?
Postoji li osmjeh?
Postoje li rijeci?
Ili izgubljen zivot?

.......................


Sune je izvor
tvoje ljepote
dodir blag
topao i mek.
Jutro kad
svice dodire
tvoje osjecam
balge i meke
Osjecaj se gubi u
daljini suncevih zraka
ostaje plavetnilo
pusto volim tebe ludaka.
Onaj ko mi te uze
vidjece sjaj,
dodire carne,
san polako gine.
Neka sunce bude
tvoje a nebo moje.

...........................

OCI
Te tvoje oci koje me gledaju
daju mi dozu bola,od
kojeg s ene mogu
osloboditi.
Doza koja je lazna
svaki put kad ih
pogledam.
Pogledom me krotis
te tvoje oci koje
govore sumnjivom
tisinom bude bol
u drugim ocima.

..................
Ljubav je lasta,
Ljubav je proljece
za nju me mnogo
toga veze...
_____________

Kad suze pocnu
govoriti jezikom
bola,kad izgube
sjaj sto oku pruzaju,
kad zaborave rijeci,
bol pocinje govoriti
suzama,isplakanih
u nepovrat,onda
ih ne cujes, ne vidis,
prosto ih zaboravis.
Zaboravis sjaj koje su oci
pruzale,i davale,
uzalud su palkale
i sijale...


.................



Toliko blizu a toliko
ja i ti smo udaljeni
vjerujem u osjecanja
prosla,vjerovali
smo al nikad
istinito.Proslo
davno proslo
vrijeme
odumire.
Trazila sam novi
dan, novi san,
za razliku od tebe,
otvorila sam srce,
ali koga briga.
Davno proslo
vrijeme odumire
tone u zaborav.

...........................




24.11.2006. u 21:33 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Veljača 2010 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (9)
Srpanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (27)
Prosinac 2007 (88)
Studeni 2007 (17)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (1)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (18)
Studeni 2006 (37)
Listopad 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


tisina_zvuka.bloger.hr/