www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

tok.. - svijet u malom - Blog.hr

svijet u malom

03.07.2007., utorak

tok..

Čitala sam nešto.... žena piše kako je Devedsetih izgubila:
1 mir
2 grada
1/2 kolekcije ploča
1/2 biblioteke
bar 2 ambicije
1 idealizam

Plava, mlada i optimistična pod utjecajem čitavog čuda hormona ja sam tih godina, bez obira na svijet, uglavom bila na dobitku. Pojma nisam imala što se točno dešava i sad moram slagati kockice ne bi li si dočarala situaciju.
Tih godina imala sam ono što je mladoj osobi njvažnije a to su te 2 ambicije i idealizam.
Desetljeće i po kasnje izgubila sam isti taj idealizam, više od 2 ambicije, čvrstu kožu, dobar stas, sjaj u očima, preplanula ramena i bose noge, nebrojeno prijatelja, nešto manje ljubavi, samopouzdanje...
Za uzvrat sam dobila apatiju, depresiju, celulit, umjetne hormone, bore, križobolje i srodne joj bolje, alergiju na sunce, alergiju na ambroziju, usamljenost, otuđenost, samopodcjenjivanje, sposobnost laganja, izbjegavanja, kurtuazni smješak, radno mjesto, osjećaj odgovornosti (to je među gorima) i prokletu krivnju da nisam bila dobar i produktivan tinejđer koji mjenja svijet!
Nedavno mi je i rođena majka rekla kako sam nekad bila tako lijepa sa svim tim ponosom, sjajem, neograničenom ljubavi i vjerom u dobro.
Nekad bi sebe opisala kao vedru, optimstičnu i glasnu osobu koja lako sklapa prijateljstva i uživa u životu. Danas sam tu osobu spremila duboko, duboko, no svaki toliko se pojavljuje dok ne pazim pa se blesavo smješi dok se dižem bakicama u tramvaju...
Načelno, danas se moram predstavljati kao čangrizava, sarkastična, sumnjičava i pesimistična osoba, poučena iskustvom, koja nije upoznala novu osobu stoljećima a još davnije osobu koja bi joj bila po volji, koja mrzi buku, izlaske, ljude, ne vjeruje više i sebi ni prijateljima, odlučno ne ovara srce više nikome jer i onako u srcu stoji eć previše bodeža (i to zavidan broj zabijen s prednje strane dok me se gledalo u oči). I sve to krvari, jeca, drhti, želi odustati i odustalo bi da ona glupa tinejđerka ne drži monopol nad kutevima usana...
NO SREDIT ĆEMO MI NJU VEĆ! VI ĆETE MI POMOĆI! NEĆE SE SNAĆI!!!

- 19:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve sto covjeku moze past na pamet ili nogu...
teorije o svemu i nicemu...

PREPORUČENA LITERATURA
Kundera: Šala
Golden: Memoari jedne gejše (ko može na engleskom, toplo preporučam)
McCourt: Angelin prah
Irac u New Yorku
Kishon: Kod kuće je najgore
Nije fer Davide 1 i 2
Lisac u kokošinjcu
zapravo sve, s njim se ne da fulati puno...
Coelho: Veronika je odlučila umrijeti
Brown: DaVinciev kod
Jerome K. Jerome: Tri čovjeka u čamcu, a o psu da se i ne govori
B. Veličan: Meni je svaki dan nedjelja