www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

ORGANIZIRANOST, LUCIDNOST I SNALAŽLJIVOST U HRVATA - svijet u malom - Blog.hr

svijet u malom

05.10.2006., četvrtak

ORGANIZIRANOST, LUCIDNOST I SNALAŽLJIVOST U HRVATA

Organizira se vikend u Istri. Oformljena je e-mail grupa kao olakšanje pri dogovorima.
Kreće se u petak poslije posla.

Prepiska kako slijedi:

L: LJUDIIII!!!!!!! PA MORAMO SE POŽURITI U PETAK! TREBA NA BIG
BRADERA STICI!!!! HELOUUU!!!
T: kaj idemo avijonom????
L: ak nabaviš ja bum vozila. gledala neki dan sjajan film u kojem je jasno pokazano da avijon može vozit svaka šuša. ja se prepoznajem u definiciji. još ko? tražim kopilota! može i mrtav, takvog je imal onaj u filmu...
T: mogu ja. bum spavala. ak je ovaj bijo mrtaf mogu ja i spavat ko kopilot.
jel dobro?
L: mislim, bolji bi bio mrtav kopilot ali proći će i uspavani...
Ipak nismo na filmu! ak treba koknut ćemo nekog po putu, onak reda radi..
T: zakaj? ovog bar moš probudit prema potrebi..a za to nema frke!
I: a možeš umjesto mrtvaca uzeti onu svinju za tartufe, ak je ovom pomogo mrtvac što ne bi tebi mogla svinja
T: pa da. a možda nam tam svinja iskopa i koji tartuf od kile-dvije pa ga prodamo i obogatimo se samo tako!
L: a ak niš ne nađe možemo ju okrenut na ražnju! svinja multipraktik!
T: pa to možemo bez obzira. kad nađe tartuf, njena misija je gotova i ovak i onak...
I: a možemo i A. za kopilota, ionak je ko mrtva , a možda i je, glasa od čuli nijesmo
T: uf! nije valjda???? :-I AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! jesi l’ mrtva???? i ak jesi, oš bit kopilot???
L: ja načula A, donedavno bila živahna i šarmantna, to ak ste ju vi ubili svojim zaobilaženjem pravila o kopilotima... kaj ću vam ja... vise pive za mene..
T: nismo mi! ona hoće bit kopilot svim silama pa je umrla. žišku?
A: Kao da jesam pa onda i mogu
T: eto, javila se, i kaže da je komrtva. pa onda ipak može bit kopilot! da bude sve po pravilima....
L: ajd fala bogu, ja vec misla da bumo zakasnili na big bradera... phew!
T: a kaj bumo sa svinjom?
L: tartufi pa ražanj, da kaj bi sa svinjom...??
a kaj se sa svinjama radi?? možemo i čvarke napraviti!
T: pa ne. mislim, da si ne umisli da bu bila kopilot.

L: jesi čitala prepisku od danas
L2: jesam, jesam, i htjela sam uletit u nekom trenutku al nisam bila od inspiracije pa reko da vam ne pokvarim veselje :)
L: znaci ti si rezervni kopilot s obzirom da si i ti bila komrtva!!?? možda ak buš zločesta napravimo čvarke i od tebe... poštedimo te ak nađeš tartufe...
L2: al bi se naradili čvaraka :) možda vam to i nije pametna ideja... bilo bi tu posla i vise neg vikend traje!
L: pa znaš da sam si razmišljala da se dobrovoljno javim za te čvarke, a mislim si pa kaj bi ljudi rintali cijeli vikend, nek se odmore malo...

Prepiska uspjela, put neorganiziran…



- 09:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve sto covjeku moze past na pamet ili nogu...
teorije o svemu i nicemu...

PREPORUČENA LITERATURA
Kundera: Šala
Golden: Memoari jedne gejše (ko može na engleskom, toplo preporučam)
McCourt: Angelin prah
Irac u New Yorku
Kishon: Kod kuće je najgore
Nije fer Davide 1 i 2
Lisac u kokošinjcu
zapravo sve, s njim se ne da fulati puno...
Coelho: Veronika je odlučila umrijeti
Brown: DaVinciev kod
Jerome K. Jerome: Tri čovjeka u čamcu, a o psu da se i ne govori
B. Veličan: Meni je svaki dan nedjelja