Udovice za vezu“ - Datiranje za seks

ponedjeljak , 24.12.2018.

Tražim muškarca za ozbiljnu vezu










Click here: Udovice za vezu“






Sve najbolje u potrazi Hrvojka. Osim toga naučila je prihvaćati pomoć bliskih prijatelja. Siguran sam da nisam uvijek bio najugodnije društvo, ali doista sam cijenio što su bili suosjećajni prema meni. Godine: 1981 Grad: Senta Udata sam ali precesto sama, osecam se zapostavljeno i neshvaceno u braku, treba mi nesto da me pokrene......



Udovice za vezu“

Udovica sa velikim zivotnim iskustvom zeljna muskog drustva. Imam dovoljno vremena da se posvetim nekome ko ce ceniti moju paznju.... Drustvena sam, volim ples a bavila s...



Udovice za vezu“

Tražim muškarca za ozbiljnu vezu - Prijatelji i članovi obitelji mogli bi biti žalosni zbog toga što osoba koju vole pati, pa bi je možda u najboljoj namjeri mogli poticati da što prije prestane tugovati. Godine: 1969 Grad: Nis Mozda nisam u cvetu mladosti ali...



Udovice za vezu“

Več neko vrijeme u ljubavi mi ne cvatu ruže. Dosta sam plahe naravi i iskrena, tražim ozbljnog muškarca koji je spreman za brak i djecu. Danas je mnogo mušakraca koji bi rado djevojku iskoristili samo za seks. Prije nekog vremena upoznala sam jednog ozbiljnog dečka sa dobrim namjerama ali me odbilo kad sam saznala da je Srbin. Poželjela sam mu svu sreču u životu, ali ne sa mnom. Ostaje mi dakle samo Index, pa ako ima slobodan dečko molim da mi se javi u imbox. Več neko vrijeme u ljubavi mi ne cvatu ruže. Dosta sam plahe naravi i iskrena, tražim ozbljnog muškarca koji je spreman za brak i djecu. Danas je mnogo mušakraca koji bi rado djevojku iskoristili samo za seks. Prije nekog vremena upoznala sam jednog ozbiljnog dečka sa dobrim namjerama ali me odbilo kad sam saznala da je Srbin. Poželjela sam mu svu sreču u životu, ali ne sa mnom. Ostaje mi dakle samo Index, pa ako ima slobodan dečko molim da mi se javi u imbox. Sve najbolje u potrazi Hrvojka. Ako ima okay cura vidiš fino i njene prijatelje, interesni krug, fakultet, društvo etc. Možeš tako ostati i na forumu. Naravno da ima fake profila, ali ima i okay ljudi.



DNEVNJAK - Ozbiljan lik za vezu
Samo ozbiljni,sa kracim opisom i fotografijom!... Diskretni momci i devojke.. Bilo je čudno odjednom biti posve sam. Imam dovoljno vremena da se posvetim nekome ko ce ceniti moju paznju.... Ukoliko ste u potr... Godine: 1968 Grad: Bor Udata sam i imam sina, koji sada zivi daleko. Godine: 1967 Grad: Pozarevac Ja sam jedna totalno nevaljala, bezobrazna, nevaspitana macka. Pored provedenog zivota sa osobom koja nije umela da je ceni zeljna da nadoknadi mnogo toga.... Zašto postoje te razlike? To bi joj moglo pomoći da uvidi kako je i drugima žao što njenog bračnog druga više nema. Godine: 1983 Grad: Nova Varos Vesela i uvek nasmejana, lepa i pohota devojka koja voli da svom partneru pruzi maksimalno zadovoljstvo. Nisam navikla na samocu.

[Iznajmljivanje stanova beograd vozdovac|Hrvatski chat room|Najbolja jebacina]






Oznake: upoznavanje, radič, braka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.